yatseflats natuurlijk.quote:
Ik heb je sowieso al lang niet meer gezien. Hoe is 't leven?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke ik ben nu sinds van de week hier beland
Ik heb wel een suggestie:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:04 schreef Royco1 het volgende:
Warm bad niet geholpen, nog steeds last van mijn rug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mja wisselend moeilijke periode gehadquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
yatseflats natuurlijk.
[..]
Ik heb je sowieso al lang niet meer gezien. Hoe is 't leven?
Doet mij aan een koeienflats denkenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
yatseflats natuurlijk.
[..]
Ik heb je sowieso al lang niet meer gezien. Hoe is 't leven?
Je bedoelt dat jouw internetaansluiting kut is, procentueel gezien is er namelijk zeer weinig veranderd aan het internet ten opzichte van gisteren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:06 schreef Fera het volgende:
Godverdomme wat is het internet kut vandaag.
Precies, waar klagen we eigenlijk over?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:05 schreef aeque het volgende:
[..]
True, wij 2 hebben het goed voor elkaar...
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb wel een suggestie:We have to go back to the future MartySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig dat het nu beter gaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja wisselend moeilijke periode gehad
klim er nu een beetje uit
tijdje ook geen zin gehad in fok ook
maaaar morgen nog werken en dan vakantie
en hoe is het met jou leven dan?
Om dat aan te duiden heb je maar 1 woord nodig...quote:
oow dat is wel effe goed nieuwsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig dat het nu beter gaat.
Mijn leven gaat goed. Overmorgen bezichtiging van twee mogelijk toekomstige woningen. Ik heb er zin in. Als het goed is kan ik over een paar weken mijn eigen sleutels ophalen.
Ik stof mijn sloophamer vast afquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn leven gaat goed. Overmorgen bezichtiging van twee mogelijk toekomstige woningen. Ik heb er zin in. Als het goed is kan ik over een paar weken mijn eigen sleutels ophalen.
Dank je twi. Je bent een parel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:07 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jouw internetaansluiting kut is, procentueel gezien is er namelijk zeer weinig veranderd aan het internet ten opzichte van gisteren.
Ik noemde je al zo vanaf het begin.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:07 schreef yats het volgende:
[..]
Precies, waar klagen we eigenlijk over?
[..]Hij klinkt wel een beetje dubieus
Oh, dacht dat je al een woning had.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Arnhem bbyquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow dat is wel effe goed nieuws
waar ga je wonen eigenlijk?
Fraai hoor. Wil je echt alles in mijn leven kapot maken?quote:
Je moet de muscles flexen Kaneelquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij gaat daar natuurlijk je beach body showen.
Wie noemt zijn pener nu sloophamer?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij gaat daar natuurlijk je beach body showen.
hmm discodippen is toch echt iets andersquote:
quote:
Wat betekent dat eigenlijk.. vaak zat gehoord nooit wat aan gehadquote:
I know what you meanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Om dat aan te duiden heb je maar 1 woord nodig...
Maar ik kom toch juist om te helpenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Arnhem bby
[..]
Fraai hoor. Wil je echt alles in mijn leven kapot maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |