Ze hebben nog steeds geen toestemming.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:36 schreef Fossieltje het volgende:
Maar liggen er nu nog 98 lichamen in het veld, waar vandaag niemand naar gezocht heeft?
Een gopro overleeft dat nog niet eensquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:36 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als een telefoon de hele weg naar beneden heeft gefilmd.
Er zijn nog veel lichamen vermist. Het is een gebied van tientallen vierkante km's, waarover de lijken verspreid kunnen liggen en daarbij is het niet uitgesloten hoeveel lichamen er totaal vernietigd zijn door de ontploffing en brand.quote:
http://www.bbc.com/news/world-europe-28429161quote:The head of the Dutch forensics team, Jain Tuinder, has revealed that the train which arrived in Kharkiv earlier on Tuesday contained 200 bodies - significantly less than that claimed by separatist leader Alexander Borodai.
Mr Tuinder said investigators would have to go back to the crash site to carry out another search.
"We will not leave until every remain has left this country so we will have to go on and bargain again with the people over there," he told journalists in Kharkiv on Tuesday evening.
Als het helder was en je de grond kon zien, dan duurt het 12 seconden voor zo'n raket op 10km hoogte is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dat is hoogst onwaarschijnlijk. Dat ding vliegt met Mach 3 (ruim 3000 km/h), tussen het moment dat het zichtbaar zou zijn en de daadwerkelijke klap zit zo weinig tijd...
Er zijn ook veel lichamen waar niets meer van over is. (kerosine brand op de grond en de vernietiging in de lucht.)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:36 schreef Fossieltje het volgende:
Maar liggen er nu nog 98 lichamen in het veld, waar vandaag niemand naar gezocht heeft?
Dat zou ik zo hard niet roepen, de kans is klein ja, maar wel aanwezig denk ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een gopro overleeft dat nog niet eens
Volgens mij vertelde hij "op z'n minst" 200 lichamen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/news/world-europe-28429161
Er is flink wat nodig om een lichaam in het niets te laten verdwijnen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:38 schreef Idanue het volgende:
[..]
Er zijn ook veel lichamen waar niets meer van over is. (kerosine brand op de grond en de vernietiging in de lucht.)
Vliegtuigramen zijn juist wel heel erg dun. Ze lijken dik omdat er een breed stuk met lucht tussen het daadwerkelijke raam zit en het plastic aan de binnenkant.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:33 schreef Parzival het volgende:
het valt me op dat echt alle ramen eruit geblazen zijn... terwijl die toch echt niet dun zijn ofzo..
Een keldering van 4 procent. Dat is een begin, maar niet fiks.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Russische beurzen zijn al flink gekelderd.. dat dat land in een diep economisch ravijn mag vallen
Er zullen nog wel sporen zijn, maar of een gemiddelde boer uit Oekraïne dat herkent, is een tweede.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:39 schreef Messina het volgende:
[..]
Er is flink wat nodig om een lichaam in het niets te laten verdwijnen.
De schuldigen berechten. Niet een heel volk straffen voor een paar dwazen. Wat kan het Russische volk er aan doen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:30 schreef agter het volgende:
[..]
Dus dan maar niets en doen, en over laten waaien?
Ik weet het niet hoor. Serieus.
Dat is dan ook precies het doel van die raket. Die ontploft op 12 meter afstand de gehele 75 kilo kop richting het vliegtuig wat ze moeten "shredden". Op die hoogte rukt hij dat helemaal uiteen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:41 schreef Parzival het volgende:
als ik die foto's bekijk zie ik pas in hoeveel delen dat ding is gespat. alles is verbogen en volgens mij niet alleen van de laatste impact... alle keuken onderdelen zijn uit hun frame gerukt, zelfs het toilet is compleet uitelkaar gevallen.. vleugeldelen zien eruit alsof ze door de shredder zijn gehaald.. ik denk dat als je nog geleegd had je het hele vliegtuig uit elkaar gepeld hebt zien worden.. alvorens je stoel zich ook losmaakte van de bodem...
Het was een voltreffer inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:41 schreef Parzival het volgende:
als ik die foto's bekijk zie ik pas in hoeveel delen dat ding is gespat. alles is verbogen en volgens mij niet alleen van de laatste impact... alle keuken onderdelen zijn uit hun frame gerukt, zelfs het toilet is compleet uitelkaar gevallen.. vleugeldelen zien eruit alsof ze door de shredder zijn gehaald.. ik denk dat als je nog geleefd had je het hele vliegtuig uit elkaar gepeld hebt zien worden.. alvorens je stoel zich ook losmaakte van de bodem...
Tussen de 10 en de 25 seconden, afhankelijk van de afstand.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dat is hoogst onwaarschijnlijk. Dat ding vliegt met Mach 3 (ruim 3000 km/h), tussen het moment dat het zichtbaar zou zijn en de daadwerkelijke klap zit zo weinig tijd...
Een kerosinebrand kan dat heel goed hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:39 schreef Messina het volgende:
[..]
Er is flink wat nodig om een lichaam in het niets te laten verdwijnen.
Wij zouden ook geen koude winter willen als het Franse passagiers zouden zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een keldering van 4 procent. Dat is een begin, maar niet fiks.
Het valt of staat met de uitkomst van de VN tot een collectieve deuk in die energie-export. Dat Frankrijk vrolijk blijft bouwen aan dat marineschip doet mij tot weinig hoop krijgen.
Zouden in ieder geval botten niet tegen zo'n brand kunnen? Maar ja, kan je dan nog achterhalen wie het was?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:38 schreef Idanue het volgende:
[..]
Er zijn ook veel lichamen waar niets meer van over is. (kerosine brand op de grond en de vernietiging in de lucht.)
Dat hele koude winter verhaal is ontzettende onzin. Alles of niks is totaal niet aan de orde.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:43 schreef agter het volgende:
[..]
Wij zouden ook geen koude winter willen als het Franse passagiers zouden zijn geweest.
Alles heeft te maken met perspectief. En ik vind persoonlijk dat we al ver gekomen zijn met internationale erkenning en druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |