Hier verderquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:59 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik plaag graag omhoog gevallen mannetjes die mij verwijten geen discussie aan te durven gaan en vervolgens zich verstoppen achter kinderachtige onzin.
Sorry, da's gewoon mijn hobby.
Hij zegt een eigen bedrijf te runnen, maar zit vervolgens wel hele dagen tot in de late uurtjes op FOK!quote:
Grote vriend, ik ga nu naar bed toe.quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier verder
KLB / Users die aan iedere post een ´:')´ toevoegen.
Begrijp ik, morgen moet je natuurlijk weer centjes verdienen voor de baasquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:05 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Grote vriend, ik ga nu naar bed toe.
Veel plezier verder vannacht en alvast welterusten.
Tot morgenmiddag dan maar weer.
We moeten gewoon iedere dag tot "dag van nationale rouw" uitroepen.quote:De hele dag is er geen STER-reclame op radio en televisie.
De hardwerkende mens die jij steeds afzeikt, moet wel centjes verdienen + geld afdragen aan de staat, zodat jij je uitkering kan ontvangen en de hele dag lekker kan FOK!en.quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Begrijp ik, morgen moet je natuurlijk weer centjes verdienen voor de baas
Ga ik zo doen. Brood en bier, en ik neem de hont mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:45 schreef Catkiller het volgende:
Godverdomme kan ik morgen wel bier kopen dan?
Doet ze zelf?quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Begrijp ik, morgen moet je natuurlijk weer centjes verdienen voor de baas
Het is een signaal dat veel mensen met ze meeleven. Het is niet alsof dit soort dagen om de haverklap worden ingesteld; de laatste was 50 jaar geleden en toen was er maar één persoon overleden. De impact van deze gebeurtenis, met zo veel Nederlandse doden, is groot. Veel mensen kennen iemand die is omgekomen. Wat is erop tegen dat er voor alle slachtoffers een minuutje stilte wordt gevraagd om 16:00 uur?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies laat mensen lekker rouwen als ze willen.
Waar is die hele nationale rouwdag voor nodig? Ik kan me niet voorstellen dat de mensen die al rouwen daar meer/beter/anders van gaan rouwen
Sommige doen echt alsof hun hele dag anders ingericht is nu.. slaat nergens op.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het is een signaal dat veel mensen met ze meeleven. Het is niet alsof dit soort dagen om de haverklap worden ingesteld; de laatste was 50 jaar geleden en toen was er maar één persoon overleden. De impact van deze gebeurtenis, met zo veel Nederlandse doden, is groot. Veel mensen kennen iemand die is omgekomen. Wat is erop tegen dat er voor alle slachtoffers een minuutje stilte wordt gevraagd om 16:00 uur?
Ik zie echt het probleem niet.
Dat bepaal jij niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:17 schreef ZarB het volgende:
[..]
Sommige doen echt alsof hun hele dag anders ingericht is nu.. slaat nergens op.
Is het ook. Hoorde van een paar jongens dat de voetbal wedstrijd (quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:17 schreef ZarB het volgende:
[..]
Sommige doen echt alsof hun hele dag anders ingericht is nu.. slaat nergens op.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denken dat je morgen vrij bent
In welk opzicht ondervind jij last van deze dag? In praktisch opzicht?quote:
Dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:25 schreef piekartz87 het volgende:
Tja, ik snap het op zich wel.
Wist je dat procentueel we een groter deel van de bevolking verloren hebben dan 9/11 voor Amerika?
Het mooie van een dag als deze is: Als je er niks te maken mee wilt hebben dan doe je er niks mee.
Slotje
Ik niet, maar ik kan dat allemaal niet gaan bepalen voor andere mensen. Zoiets is altijd enorm persoonlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:24 schreef ZarB het volgende:
[..]
In welk opzicht ondervind jij last van deze dag? In praktisch opzicht?
Ik vraag me oprecht af in welk opzicht men hinder zou kunnen ondervinden aan een dag waarop alleen verwacht wordt dat men 1 min stil is. Bovendien is het niet eens een verplichting. Ik kan er echt niet bij dat hierover geklaagd wordt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik kan dat allemaal niet gaan bepalen voor andere mensen. Zoiets is altijd enorm persoonlijk.
Watquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:43 schreef Apostrof het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)549204934656/photo/1
LOL
O, ik dacht net op Facebook te zien dan een foto van een vliegtuig en een vlag die halfstok hangt ook verplicht was in het kader van 'kijk mij eens meeleven'.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:12 schreef ZarB het volgende:
Er wordt overigens niks van je verwacht hoor (m.u.v. de minuut stilte) dus er zit geen enkele verplichting aan die rouwdag.
niet alles geloven wat je leest. Nadenken is nog steeds niet verboden in Nederlandquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:54 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
O, ik dacht net op Facebook te zien dan een foto van een vliegtuig en een vlag die halfstok hangt ook verplicht was in het kader van 'kijk mij eens meeleven'.
Ja precies want die minuut stilte wordt het universum ingestuurd en helpt andere mensen door een soort van spirituele kracht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon een minuut stil zijn morgen rond 4 uur. Kleine moeite.. Sommigen hebben er veel baat aan..
Op sociale media met z'n allen rouwen vanuit de luie stoel... da's pas een staaltje politiek correct kuddegedrag.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:54 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
O, ik dacht net op Facebook te zien dan een foto van een vliegtuig en een vlag die halfstok hangt ook verplicht was in het kader van 'kijk mij eens meeleven'.
Le Professeur vraagt wat en ik geef antwoord, lijkt me een vrij normaal iets.quote:Op woensdag 23 juli 2014 07:02 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
De hardwerkende mens die jij steeds afzeikt, moet wel centjes verdienen + geld afdragen aan de staat, zodat jij je uitkering kan ontvangen en de hele dag lekker kan FOK!en.
Jij hebt immers een eigen bedrijf en studeert daarbij ook nog rechten, tussen het dag en nacht FOK!en door, want dat klinkt zo slim, tuurlijk.
Jij kunt alles tegelijk doen vanuit je zolderkamer, tuurlijk.
Sommige mensen geloven dat ook nog blijkbaar.
Ik zie dat je er wat leugens hebt bij verzonnen om het allemaal echt te laten lijken.
Een goede leugen moet inderdaad details hebben om het geloofwaardig over te laten komen, maar overdrijf dat niet.
Dat zit hier een beetje iedereen af te zeiken met een baan of mensen met een uitkering.
Over dat laatste is het altijd gemakkelijk om te oordelen.
Op zijn 21ste een eigen goedlopend bedrijf (nu dan opeens met partners) en dan dag en nacht op FOK! zulke simpele onzin plaatsen, dat wil er bij mij niet echt in… sorry.
Ga gewoon terug naar school, met je leugens houd je alleen jezelf voor de gek.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verder ga en ik hoef ik mezelf niet tegenover jou te bewijzen dus zoals mijn moeder altijd zegt:
Nee hoor ik was gewoon een discussie aan het voeren, als jij het vervolgens nodig vindt om ad hominem te reageren en te miepen over mijn emo.gif gebruik, moet je vervolgens niet gaan janken en raar opkijken dat je een tegenreactie krijgt.quote:Dat ik het hele koningshuis dat in de 2e Wereldoorlog met de staart tussen de benen naar Groot-Brittannië vluchtte, om weer terug te keren toen het veilig was, landverraders noemde, kon je niet goed hebben.
Dat was de aanleiding, weet je nog?
Dat is nu eenmaal mijn mening en jij hebt uiteraard zeker recht op de jouwe, prima.
Val je me aan en scheld je me uit, dan krijg je weerwoord.
Hoe vaak je dit al gezegd hebtquote:Maar ik ga geen energie meer in je steken verder
Het OV en vliegverkeer lag stil, in de bios werden films een minuut gepauzeerd, overal auto's langs de weg en nog 1001 andere manieren waarop het door je strot geduwd wordtquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:31 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af in welk opzicht men hinder zou kunnen ondervinden aan een dag waarop alleen verwacht wordt dat men 1 min stil is. Bovendien is het niet eens een verplichting. Ik kan er echt niet bij dat hierover geklaagd wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |