Op Nederland 1 komt wielrennen, op welke zender komt het dan live?quote:
De Tour finisht pas na 7-en, van de mannenkoers dan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Op Nederland 1 komt wielrennen, op welke zender komt het dan live?
Edit: Volgens ad.nl van 15:00 tot 16:30 op Nederland 1.
En dat terwijl er in 1 heat 3 Nederlanders bij elkaar zatenquote:Op zondag 27 juli 2014 14:58 schreef borisz het volgende:
Goed de NL-heren halen de kwartfinales niet eens
Is dus niet live, dan zal er wel meer geluld worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:58 schreef borisz het volgende:
Goed de NL-heren halen de kwartfinales niet eens
Inderdaad, volgens mij wordt die kerel rete zenuwachtig van hoe ze hem steeds aan zit te staren.quote:
Sprengers weer slim gereden.quote:Op zondag 27 juli 2014 15:16 schreef Max23 het volgende:
"Slim gereden"![]()
Die Nederlanders kunnen gewoon niet starten
Ik kijk graag naar die chick.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:10 schreef tong80 het volgende:
Wordt een Nederlander wereldkampioen. Zitten we naar twee analisten te kijken.
De sfeer kwam op tv ook goed over. Jammer dat de Nederlanders niet echt presteerden.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:07 schreef linebear het volgende:
Was absoluut zeer leuk om mee te maken. Enorm veel valpartijen. Van een Nederlander brak zelfs de fiets in 2-en nadat een Duitser hem uit de lucht beukte.
Goede atmosfeer ook. Heb genoten
quote:Op zondag 27 juli 2014 16:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die Alise Post, die tweede werd ook![]()
[ afbeelding ]
Jeetje, alleen de halve + finales live dusquote:
Is het wel live te zien geweest? Op de stream staat nog steeds 2,5 uur wachtenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:26 schreef heywoodu het volgende:
Godver, aangepast betekende dus vervroegd
Ik roep al 3 jaar dat Kimmann dé man gaat worden, dus de definitieve bevestiging had ik best wel graag live willen zien
twitter:kozz201 twitterde op zondag 29-05-2016 om 21:12:57Om 22.00 uur live via nos.nl #BMXworlds WK BMX in Medellin. Gaat @niekkimmann voor een tweede wereldtitel dit weekeinde? reageer retweet
Kai Sakakibara er al uit door valpartijen in twee van de drie runsquote:Op zondag 29 mei 2016 22:06 schreef Crocmaz het volgende:
Hier wat livetiming http://live.tissottiming.(...)FFFFFF1&style=Tissot
Ik zat ook al te kijkenquote:Op zondag 29 mei 2016 22:14 schreef heywoodu het volgende:
Of Kimmann heeft zich afgemeld of hij mag de motos overslaan? Maar dat heb ik nog nooit meegemaakt volgens mij..
Zag Willoughby ook niet.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:14 schreef heywoodu het volgende:
Of Kimmann heeft zich afgemeld of hij mag de motos overslaan? Maar dat heb ik nog nooit meegemaakt volgens mij..
Volgens de livetiming zijn deze races nog niet verreden, Dit zou dus wel eens live kunnen zijnquote:Op zondag 29 mei 2016 22:37 schreef Crocmaz het volgende:
Nu naar allemaal oud spul aan het kijken. Leuk.
Volgens mij gewoon run 3 van de moto's. Heb de uitslagen al voor me staan.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Volgens de livetiming zijn deze races nog niet verreden, Dit zou dus wel eens live kunnen zijn
Ja, werd net bijgewerkt. 10 minuten geleden stond er nog niksquote:Op zondag 29 mei 2016 22:40 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon run 3 van de moto's. Heb de uitslagen al voor me staan.
Dat is vreemd. Die heb ik echt al minstens een half uur. En maar wachten op livesport.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, werd net bijgewerkt. 10 minuten geleden stond er nog niks
Apart ja, bij mij stonden alleen de moto uitslagen van de junioren er eerstquote:Op zondag 29 mei 2016 22:42 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Die heb ik echt al minstens een half uur. En maar wachten op livesport.
Met Kimmannquote:Op zondag 29 mei 2016 22:44 schreef Crocmaz het volgende:
1/8e finales http://www.tissottiming.c(...)0402FFFFFFFFFFFFFF01
Als ik het goed heb gepland voor 23:06
De moeilijkste van de twee jaquote:Op maandag 30 mei 2016 00:37 schreef Crocmaz het volgende:
Kimmann straks wel in een vrij aardige halve finale
Strombergs
Willoughby
Kimmann
Rencurel
Phillips
Treimanis
Mir
Turner
Slamming Sam Willoughby bedoel je!quote:
Commentator heeft het niet doorquote:
Yep. Hij wordt bedankt.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:15 schreef Szura het volgende:
Commentator heeft het al gejinxt met z'n 'dat is 1'
Ik denk dat Van de Groenendaal dat niet gehoord heeft.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:15 schreef Szura het volgende:
Commentator heeft het al gejinxt met z'n 'dat is 1'
Er wordt Colombiaans goud gewonnen hoor..quote:
Puur toeval eigenlijk, Colombia was net klaar met voetballen tegen Haļti in Miami.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er wordt Colombiaans goud gewonnen hoor..
Onmisbaar.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Puur toeval eigenlijk, Colombia was net klaar met voetballen tegen Haļti in Miami.
quote:Bondscoach Bas de Bever heeft de namen bekendgemaakt van de BMX-ers die worden voorgedragen aan het NOC*NSF voor de Supercross tijdens de Olympische Spelen in Rio de Janeiro.
In deze voorlopige selectie die vanuit de KNWU is voorgedragen aan het NOC*NSF zijn de volgende BMX-ers opgenomen:
Selectie mannen:
Twan van Gendt
Niek Kimmann
Jelle van Gorkom
Selectie vrouwen
Merle van Benthem
Laura Smulders
Ach ik heb zelf de naam van Van Gorkom ook maar gefixtquote:Op woensdag 1 juni 2016 10:39 schreef heywoodu het volgende:
Wel mooi dat ze het steeds de Supercross blijven noemen, terwijl dat gewoon de naam van de World Cup is ipv het onderdeel.
Nee, zoals hierboven te lezen valt is de tijdrit niet olympischquote:Op woensdag 1 juni 2016 11:11 schreef Nober het volgende:
1ste in het medailleklassement, 6 van de 24 medailles.![]()
![]()
Krijgen ze op de Spelen ook medailles voor de time trial?
Ze doen wel een of twee runs op tijd om de startposities te bepalen in de heats, kan je net zo goed een medaille voor geven.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, zoals hierboven te lezen valt is de tijdrit niet olympisch
Neuh, medailles voor een kwalificatie zijn nergens voor nodigquote:Op woensdag 1 juni 2016 11:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze doen wel een of twee runs op tijd om de startposities te bepalen in de heats, kan je net zo goed een medaille voor geven.
Moto's vanaf 16.30, 1/8 t/m finales vanaf 00.50 als ik het goed heb. Dat wordt een lange nacht dusquote:Op zaterdag 29 juli 2017 14:24 schreef Nober het volgende:
Kon mij al niet herinneren dat ik dit topic geopend had.
Komt dit vanavond of in de nacht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |