Dit.. Anderhalve druppel en een stukje van begin van mijn wijk lag onderop bij het eindequote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Nou had ik zo gehoopt op een verkoelend buitje, is er gvd. weer niks gevallen
Dan had het niet onderop gelegen lijkt me. Je zou denken dat het gewoon een niet zo scherpe voorbereider is geweest.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit.. Anderhalve druppel en een stukje van begin van mijn wijk lag onderop bij het einde![]()
zo nog maar ff brengen. Wel boos briefje en extra tijd geschreven. Sorteermachine kapot ofzo?
Tja, sommige mensen willen ook wel eens haperen. Als dat steeds dezelfde is meld ik het ook, helemaal als ik het idee krijg dat ze de boel lopen te belazeren (maar weet jij veel?).quote:
Haha t gaat over t deel wat niet veranderd he.. Niet om t deel wat de TS verzintquote:
Hier was er een voorbereider die alle losse stukken onderop aan het eind van de wijk deedquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit.. Anderhalve druppel en een stukje van begin van mijn wijk lag onderop bij het einde![]()
zo nog maar ff brengen. Wel boos briefje en extra tijd geschreven. Sorteermachine kapot ofzo?
Nee, een bekende naamquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:13 schreef posje het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen willen ook wel eens haperen. Als dat steeds dezelfde is meld ik het ook, helemaal als ik het idee krijg dat ze de boel lopen te belazeren (maar weet jij veel?).
Maar misschien had je een (beginnende) vakantiekracht of zo?
Ja, ik heb damesmodel en die vallen hetzelfde als de oude. Ze worden alleen iets natter in de wasquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:58 schreef VixenFromHell het volgende:
Iemand hier die wel het damesmodel heeft? Vallen die hetzelfde als die andere polo's of groter/kleiner? Collega had het er namelijk ook al over dat het veel te groot was, maar ik weet niet of die dan wel een damesmodel had.
Twee keer over een flinke lading regen. Van het ene dorp naar het andere kwam het met bakken naar beneden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Nou had ik zo gehoopt op een verkoelend buitje, is er gvd. weer niks gevallen
https://www.kwintetwshops.com/Login Hier is het linkje. Als je de shirtjes bekijkt zie je duidelijk het verschil tussen het (naar mijn mening) idioot strakke damesshirt en het unisex shirt.quote:Iemand een linkje? Foutmelding elke keer met kledingpakket
Zal eens kijken zo.. kom ik aan met mijn 1.58 en een kleine 48 kiloquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:00 schreef allweather het volgende:
[..]
https://www.kwintetwshops.com/Login Hier is het linkje. Als je de shirtjes bekijkt zie je duidelijk het verschil tussen het (naar mijn mening) idioot strakke damesshirt en het unisex shirt.
Unisex in maat S bleek een beetje een jurkje voor me te zijn, dus nu een XS besteld (mijn ervaring met kleding in XS is dat je er vaak wat langer op moet wachten).
Ik ben ook een kabouter (1:53 en 54 kilo) maar dus wel met wat extra kilootjes/spieren.quote:Zal eens kijken zo.. kom ik aan met mijn 1.58 en een kleine 48 kiloword dus niks
Elke keer dat je in dit topic komt zie je een leidinggevende.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:40 schreef Yreal het volgende:
Blijkt maar weer eens hoe goed ik weet hoe de post in elkaar steekt.
Heb eigenlijk 2 jaar geleden voor het laatste een leidinggevende gezien. (en ik werk 2 jaar voor de post)
Voerden die maar eens wat uitquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Elke keer dat je in dit topic komt zie je een leidinggevende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |