Gelukkig worden de minuren aan het eind van elke maand (?) kwijtgescholden, ik sta nu ook flink in de min, maar dat krijgen we dus eind volgende week kado. Nog bedankt, hè!quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:16 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Toen ik vandaag op de harmony keek, schrok ik van het aantal mensen dat nu in de min staat.
Gelukkig wordt de korting wel weer gecompenseerd met de extra tijd die we krijgen rond de kerst en in de rest van de winter.
Zo zat het toch? Iets met zoet... en zuur... menselijke maat.
Nee, ik ben niet kritisch
Dinsdag h&m zomer catalogus.quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:16 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Ik keek net op de planning van volgende week en zie dat ze de tijden van dinsdag en zaterdag weer omhoog hebben gedaan. De dinsdag is weer de oude normale tijd en de zaterdag korten ze nog maar 12 ipv. 26 en 11 ipv. 23 minuten.
Heb geen flauw idee waarom ze dat nou weer gedaan hebben.
Hier 3,6 min per uur korting op dagen met h.a.h. en 12 minuten per uur op dagen zonder hah. OOk voor volgende week dezelfde zomer-korting als "normaal"quote:Wordt er bij jullie nog onderscheid gemaakt tussen dagen met en zonder HAH?
Korting hier is namelijk 6% op dinsdag en zaterdag en 20% op de overige dagen.
In de winter op mijn berg lowa's. Kosten destijds 150 euro maar gaan al 10 jaar mee. En dat is inclusief drie nijmeegse vierdaagsesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:12 schreef houdjemond het volgende:
Trouwens nog een random vraag ; op wat voor schoenen lopen jullie ?
Toen ik begon, altijd op hardloopschoenen. Nu eigenlijk altijd op Allstars of Dr. Martens (vooral in de winter).quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:12 schreef houdjemond het volgende:
Sneakers.. Adidas en Converse.. Die laatste hebben niet echt perfecte demping.. maar care.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:12 schreef houdjemond het volgende:
Vans high topsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:12 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb ook Ecco's. Ze zitten heerllijk, maar ze slijten helaas erg snel. Vaak is de onderlaag van de zool al na 1,5 jaar afgesleten, met name bij de hak. Je ziet dan de poreuze, schokabsorberende binnenzool er doorheen, en die is helaas niet waterdicht. Integendeel, het is een soort spons.quote:
Hoezo de korting? Via PostNL? Is dat alleen voor postbezorgers of ook wel voor voorbereiders?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb ook Ecco's. Ze zitten heerllijk, maar ze slijten helaas erg snel. Vaak is de onderlaag van de zool al na 1,5 jaar afgesleten, met name bij de hak. Je ziet dan de poreuze, schokabsorberende binnenzool er doorheen, en die is helaas niet waterdicht. Integendeel, het is een soort spons.
Ik heb eens advies ingewonnen bij een een bergsportzaak, maar daar kreeg ik te horen dat normale wandelschoenen geacht werden ongeveer 1500 km mee te gaan. Dus kennelijk zijn die Ecco's toch redelijk representatief. Als ik uitga van 5 dagen in de week lopen maal 52 weken x 1,5 jaar dan is dat 390 dagen lopen. Nu weet ik niet precies hoeveel km ik loop op een dag, maar 4 km is het zeker.
Ooit sprak ik een fanatiek wandelaar die elk weekend 30 km wandelde, en die zwoor bij wandelschoenen met Vibram zolen, maar die bleken uiteindelijk ook maar een dik jaar mee te gaan.
Dus voorlopig hou ik het maar bij Ecco's. Daar krijg je dan tenminste nog 38% korting op.
Het is voor postbezorgers en postbodes voor zover ik weet. Of het ook voor mensen die enkel voorbereiden is, weet ik niet. Mocht je ook belangstelling hebben dan kun je natuurlijk even in je team rondvragen of er nog iemand bonnen overheeft. Je krijgt ieder jaar 3 bonnen, maar ik denk niet dat er iemand daadwerkelijk 3 paar schoenen per jaar koopt. Voorheen moest je je bij aanschaf legitimeren als PostNL-medewerker, maar omdat postbezorgers tegenwoordig geen PostNL-legitimatiebewijs meer krijgen is het tonen van een recente PostNL-loonstrook ook goed.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:03 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Hoezo de korting? Via PostNL? Is dat alleen voor postbezorgers of ook wel voor voorbereiders?
het is niet voor voorbereiders. Die hoeven immers over het algemeen niet zo heel veel te lopenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:03 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Hoezo de korting? Via PostNL? Is dat alleen voor postbezorgers of ook wel voor voorbereiders?
Nja, voorbereider/postverdeler. M'n stappenteller zegt dat ik dan als postverdeler zo 10 km loop.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:12 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
het is niet voor voorbereiders. Die hoeven immers over het algemeen niet zo heel veel te lopen
Ai ja daar denken ze dan natuurlijk niet zo over na....quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:25 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Nja, voorbereider/postverdeler. M'n stappenteller zegt dat ik dan als postverdeler zo 10 km loop.
Ik loop op deze (wel iets ander kleur):quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:12 schreef houdjemond het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |