abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142852861
Oh echt? Dat is wel een beetje jammer zeg, dat ze zulk soort dingen niet dekken. Misschien eens kijken of dat uberhaupt is toegestaan om dat uit te sluiten? Want dat moet natuurlijk niet zomaar kunnen en zeker niet zo snel.

Staat me ook iets van bij dat een winkel binnen het eerste halfjaar oid aan moet tonen dat het jouw schuld was en dat je anders gewoon garantie zou moeten hebben. Zou toch eens goed nakijken wat je rechten zijn ;)

Moet zeggen dat ik wel goede ervaringen heb met iPod Classics trouwens, maar dit is vermoed ik een touch? Bij mijn 1e classic was na een paar jaar alleen het aansluit stukje voor de oordopjes niet goed meer, iets wat achteraf best makkelijk en goedkoop te fixen geweest was. Maar toen had ik al een nieuwe gekocht :') die werkt nu na 2 jaar en tig keer vallen (stevig plastic hoesje) nog gewoon perfect O+
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_142853049
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:48 schreef VixenFromHell het volgende:
Oh echt? Dat is wel een beetje jammer zeg, dat ze zulk soort dingen niet dekken. Misschien eens kijken of dat uberhaupt is toegestaan om dat uit te sluiten? Want dat moet natuurlijk niet zomaar kunnen en zeker niet zo snel.

Staat me ook iets van bij dat een winkel binnen het eerste halfjaar oid aan moet tonen dat het jouw schuld was en dat je anders gewoon garantie zou moeten hebben. Zou toch eens goed nakijken wat je rechten zijn ;)
Hm, daar zou ik me dan eens in moeten verdiepen ja :).
pi_142853109
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:53 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Hm, daar zou ik me dan eens in moeten verdiepen ja :).
Je kan er hier natuurlijk altijd een topicje over openen, zijn er vast wel een aantal die goed op de hoogte zijn van de regels. Heb je hem bij Apple gekocht of een andere winkel? Want de winkel waar ie gekocht is, is verantwoordelijk voor de garantie :)
pi_142853139
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Je kan er hier natuurlijk altijd een topicje over openen, zijn er vast wel een aantal die goed op de hoogte zijn van de regels. Heb je hem bij Apple gekocht of een andere winkel? Want de winkel waar ie gekocht is, is verantwoordelijk voor de garantie :)
Bij iCentre, reseller dus. Ik ga weleens rondsnuffelen op internet. ;) En Apple is dramatisch met garantie.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 17:01:24 #280
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_142853282
quote:
Postbode pikt extra werk niet en steekt postzak in brand

In Gougnies, deelgemeente van het Henegouwse Gerpinnes, is een postbode op staande voet ontslagen. De jongeman moest er op 14 juli extra brieven rondbrengen, maar koos ervoor de postzak in brand te steken. Dat melden de kranten van Sudpresse.

Normaal werkte de postbode in het nabijgelegen Acoz, maar hij moest die dag een collega vervangen. Dat was niet naar zijn zin en de postbode hield het voor bekeken op het moment dat hij normaal zou mogen stoppen met werken. Hij zou zijn zak met onbezorgde post vervolgens bij zijn huis in brand gestoken hebben.

Een vijfhonderdtal adressen in Gougnies werd die dag niet bediend, meldt Sudpresse. De directie van bpost heeft zich bij de bewoners verontschuldigd in een brief die vorige week werd verspreid. Daarin is sprake van een "vlaag van waanzin" en een "kwaadwillige daad van de postbode", die op staande voet werd ontslagen. Bpost heeft bovendien een klacht tegen hem ingediend.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_142853872
Ook een manier om van je post af te komen ;)
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 juli 2014 @ 17:42:05 #282
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_142854334
Had vandaag een drukke dag. Naast sorteren weer 2 wijken bezorgen. Dan ben je wel even onderweg ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_142854656
Hier ook een drukke dag. Naast vossen/ sorteren ook nog ruim 5,5 uur op straat gelopen. Ik heb het echt flink gehad met die hitte inmiddels.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 18:46:56 #284
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_142856306
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:54 schreef gelestipjes het volgende:
Hier ook een drukke dag. Naast vossen/ sorteren ook nog ruim 5,5 uur op straat gelopen. Ik heb het echt flink gehad met die hitte inmiddels.
Op zich viel het met de hitte wel mee hier, het is misschien 22/23 graden geworden. Maar wat het vooral zwaar maakte was die smerige benauwdheid, met 85-90 procent relatieve luchtvochtigheid. Net het reptielenhuis in Artis......
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_142856365
Handig, ik kreeg een pakezel :), eh... iemand in opleiding mee. Dat is betaald rustiger aan doen, neem ik aan? Want ik ben er bijna een uur langer mee onderweg geweest.
pi_142857075
Tijd die je kwijt bent aan opleiding kun je hier gewoon doorgeven en wordt uiteraard gewoon volledig betaald :) logisch dat je er langer over doet.

Hier was het vandaag wel rond de 30 graden maar ik had er niet echt last van.
pi_142857568
Een tv-gids zonder adres, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Beetje suf dat ik niet eens wist welk adres er één miste... word ook een dagje ouder ;)
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 juli 2014 @ 19:35:00 #288
Maffe Fries
pi_142857901
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:26 schreef posje het volgende:
Een tv-gids zonder adres, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Beetje suf dat ik niet eens wist welk adres er één miste... word ook een dagje ouder ;)
In de sortering hebben we dergelijke dingen al wel meegemaakt en dan hebben we de boel nog zo ongeveer binnenstebuiten gekeerd ook om te kijken of niet toch ergens een adres te ontdekken viel. Waar geen adres op staat kun je ook niet ergens tussen zetten ;)
pi_142858032
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

In de sortering hebben we dergelijke dingen al wel meegemaakt en dan hebben we de boel nog zo ongeveer binnenstebuiten gekeerd ook om te kijken of niet toch ergens een adres te ontdekken viel. Waar geen adres op staat kun je ook niet ergens tussen zetten ;)
Sommigen willen weleens een adresloos tijdschrift meenemen. Alleen als ze er dan achterkomen, wordt je op staande voet ontslagen. :+ = diefstal
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 juli 2014 @ 19:53:55 #290
Maffe Fries
pi_142858563
Lees net op intranet het volgende:
quote:
Handig mandje voor briefpost beschikbaar

Veel chauffeurs vragen om een mandje waarin ze de post naast zich op de bijrijderstoel kunnen zetten. Zo’n mandje bestaat al: het briefpostmandje. Chauffeurs kunnen om zo’n mandje vragen bij hun teamleider, die het via de administratie laat bestellen.

Wat is het briefpostmandje?

Het briefpostmandje is bedoeld om tijdens de autobestelling de post gemakkelijk bij de hand te hebben op de bijrijderstoel. Bij het mandje kun je ook een tussenschot krijgen, zodat je het in compartimenten kunt verdelen. Het briefpostmandje kun je met twee spanbanden die in alle voertuigen zitten vastzetten op de bijrijderstoel.

Hoe kom je aan zo’n briefpostmandje?

Chauffeurs kunnen aan hun teamleider doorgeven dat ze een briefpostmandje willen hebben. De teamleider kijkt eerst op de site Vraag & Aanbod of daar een mandje beschikbaar is. Alle middelen op die site zijn gratis. Als het mandje daar niet beschikbaar is, geeft de teamleider opdracht aan de administratie om het mandje te bestellen. Een set van vijf mandjes kost 50 euro, tien tussenschotten 30 euro. De levertijd is zes dagen. Dit proces kun je binnenkort ook in de proceswijzer vinden.
En eerst moesten al die kratjes eruit omdat er met tassen gewerkt moest worden _O-
Drie keer raden wat de chauffeurs nog in hun auto's hadden liggen. Juist, het kratje :P
pi_142863407
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Adressen op van die losse kaartjes die dan achter een gratis tena lady verdwijnen. :P
Ik heb ook wel meegemaakt dat er in het plastic van een tijdschrift twee van die papiertjes met adres zaten.
pi_142863483
Ook leuk: Vensterenveloppen waar alleen de postcode nog zichtbaar bij is, omdat er niet over nagedacht is :P
pi_142863853
Hier wordt vandaag in ieder geval niet gekort.
Dat valt me alweer mee.

Ik kreeg ook nog een sms'je over a.s. zaterdag. Ze hebben nog 21 wijken open staan en nu hopen ze dat iedereen die in de min staat (dat zijn er veel) die wijken gaan lopen terwijl je doordeweeks niet hoeft te hopen op een extra wijk. Ik denk niet dat veel mensen de behoefte voelen om extra te werken op zaterdag omdat er zo nodig (te veel) gekort moet worden.

Een paar minuten per dag bezorgen in een oploswijk heb ik geen problemen mee, maar ze kwamen later tot de conclusie dat ze meer geld kunnen besparen door stevig in de looptijden te snijden en daar heb ik wel een probleem mee.
pi_142864213
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:46 schreef Herfstblad het volgende:
Ook leuk: Vensterenveloppen waar alleen de postcode nog zichtbaar bij is, omdat er niet over nagedacht is :P
Dat ja. Sta je daar die envelop voor de zon te houden om te kijken of je zo misschien het volledige adres kunt zien. :')
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:11:01 #295
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_142864672
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:46 schreef Herfstblad het volgende:
dat heb ik zo vaak bij de ziggo a4tjes..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:32:21 #296
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_142865673
Pfff.. Zweten, zwaar en door een vies beest vol in mijn vinger geprikt/beten.

Wou gamen maar nope, slapen eerst.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_142871883
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:32 schreef houdjemond het volgende:

Wou gamen maar nope, slapen eerst.
Klaas Vaak is het adres weer kwijt...
pi_142873455
Ik moet de zomerperiode ook twee wijken op zaterdag lopen om mijn min-urenweg te werken (en vanwege onderbezetting op de zaterdagen). Aankomende zaterdag had ik daar echt geen tijd voor, dus nu maar een wijk. En hoewel er woens-en vrijdag-ochtend gigantisch veel wijken open staan, kan de planning niks anders bedenken dan mij twee middag-wijken te geven. Nu ja, de min-uren zijn in ieder geval niet mijn probleem en het lange wachten voor mijn werkdag van zo'n twee uurtjes begint kom ik ook wel overheen.
pi_142874246
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
Lees net op intranet het volgende:

[..]

En eerst moesten al die kratjes eruit omdat er met tassen gewerkt moest worden _O-
Drie keer raden wat de chauffeurs nog in hun auto's hadden liggen. Juist, het kratje :P
Wij hebben altijd en nog steeds met die (grijze) mandjes gewerkt. Gelukkig hebben we nooit met tassen hoeven te werken. *O*
  woensdag 30 juli 2014 @ 15:03:31 #300
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_142884293
Was weer niks hier.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')