Hm, daar zou ik me dan eens in moeten verdiepen jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:48 schreef VixenFromHell het volgende:
Oh echt? Dat is wel een beetje jammer zeg, dat ze zulk soort dingen niet dekken. Misschien eens kijken of dat uberhaupt is toegestaan om dat uit te sluiten? Want dat moet natuurlijk niet zomaar kunnen en zeker niet zo snel.
Staat me ook iets van bij dat een winkel binnen het eerste halfjaar oid aan moet tonen dat het jouw schuld was en dat je anders gewoon garantie zou moeten hebben. Zou toch eens goed nakijken wat je rechten zijn
Je kan er hier natuurlijk altijd een topicje over openen, zijn er vast wel een aantal die goed op de hoogte zijn van de regels. Heb je hem bij Apple gekocht of een andere winkel? Want de winkel waar ie gekocht is, is verantwoordelijk voor de garantiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:53 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Hm, daar zou ik me dan eens in moeten verdiepen ja.
Bij iCentre, reseller dus. Ik ga weleens rondsnuffelen op internet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:55 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Je kan er hier natuurlijk altijd een topicje over openen, zijn er vast wel een aantal die goed op de hoogte zijn van de regels. Heb je hem bij Apple gekocht of een andere winkel? Want de winkel waar ie gekocht is, is verantwoordelijk voor de garantie
quote:Postbode pikt extra werk niet en steekt postzak in brand
In Gougnies, deelgemeente van het Henegouwse Gerpinnes, is een postbode op staande voet ontslagen. De jongeman moest er op 14 juli extra brieven rondbrengen, maar koos ervoor de postzak in brand te steken. Dat melden de kranten van Sudpresse.
Normaal werkte de postbode in het nabijgelegen Acoz, maar hij moest die dag een collega vervangen. Dat was niet naar zijn zin en de postbode hield het voor bekeken op het moment dat hij normaal zou mogen stoppen met werken. Hij zou zijn zak met onbezorgde post vervolgens bij zijn huis in brand gestoken hebben.
Een vijfhonderdtal adressen in Gougnies werd die dag niet bediend, meldt Sudpresse. De directie van bpost heeft zich bij de bewoners verontschuldigd in een brief die vorige week werd verspreid. Daarin is sprake van een "vlaag van waanzin" en een "kwaadwillige daad van de postbode", die op staande voet werd ontslagen. Bpost heeft bovendien een klacht tegen hem ingediend.
Op zich viel het met de hitte wel mee hier, het is misschien 22/23 graden geworden. Maar wat het vooral zwaar maakte was die smerige benauwdheid, met 85-90 procent relatieve luchtvochtigheid. Net het reptielenhuis in Artis......quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:54 schreef gelestipjes het volgende:
Hier ook een drukke dag. Naast vossen/ sorteren ook nog ruim 5,5 uur op straat gelopen. Ik heb het echt flink gehad met die hitte inmiddels.
In de sortering hebben we dergelijke dingen al wel meegemaakt en dan hebben we de boel nog zo ongeveer binnenstebuiten gekeerd ook om te kijken of niet toch ergens een adres te ontdekken viel. Waar geen adres op staat kun je ook niet ergens tussen zettenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:26 schreef posje het volgende:
Een tv-gids zonder adres, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Beetje suf dat ik niet eens wist welk adres er één miste... word ook een dagje ouder
Sommigen willen weleens een adresloos tijdschrift meenemen. Alleen als ze er dan achterkomen, wordt je op staande voet ontslagen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In de sortering hebben we dergelijke dingen al wel meegemaakt en dan hebben we de boel nog zo ongeveer binnenstebuiten gekeerd ook om te kijken of niet toch ergens een adres te ontdekken viel. Waar geen adres op staat kun je ook niet ergens tussen zetten
En eerst moesten al die kratjes eruit omdat er met tassen gewerkt moest wordenquote:Handig mandje voor briefpost beschikbaar
Veel chauffeurs vragen om een mandje waarin ze de post naast zich op de bijrijderstoel kunnen zetten. Zo’n mandje bestaat al: het briefpostmandje. Chauffeurs kunnen om zo’n mandje vragen bij hun teamleider, die het via de administratie laat bestellen.
Wat is het briefpostmandje?
Het briefpostmandje is bedoeld om tijdens de autobestelling de post gemakkelijk bij de hand te hebben op de bijrijderstoel. Bij het mandje kun je ook een tussenschot krijgen, zodat je het in compartimenten kunt verdelen. Het briefpostmandje kun je met twee spanbanden die in alle voertuigen zitten vastzetten op de bijrijderstoel.
Hoe kom je aan zo’n briefpostmandje?
Chauffeurs kunnen aan hun teamleider doorgeven dat ze een briefpostmandje willen hebben. De teamleider kijkt eerst op de site Vraag & Aanbod of daar een mandje beschikbaar is. Alle middelen op die site zijn gratis. Als het mandje daar niet beschikbaar is, geeft de teamleider opdracht aan de administratie om het mandje te bestellen. Een set van vijf mandjes kost 50 euro, tien tussenschotten 30 euro. De levertijd is zes dagen. Dit proces kun je binnenkort ook in de proceswijzer vinden.
Adressen op van die losse kaartjes die dan achter een gratis tena lady verdwijnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In de sortering hebben we dergelijke dingen al wel meegemaakt en dan hebben we de boel nog zo ongeveer binnenstebuiten gekeerd ook om te kijken of niet toch ergens een adres te ontdekken viel. Waar geen adres op staat kun je ook niet ergens tussen zetten
Dat ja. Sta je daar die envelop voor de zon te houden om te kijken of je zo misschien het volledige adres kunt zien.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:46 schreef Herfstblad het volgende:
Ook leuk: Vensterenveloppen waar alleen de postcode nog zichtbaar bij is, omdat er niet over nagedacht is
dat heb ik zo vaak bij de ziggo a4tjes..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:46 schreef Herfstblad het volgende:
Ook leuk: Vensterenveloppen waar alleen de postcode nog zichtbaar bij is, omdat er niet over nagedacht is
Wij hebben altijd en nog steeds met die (grijze) mandjes gewerkt. Gelukkig hebben we nooit met tassen hoeven te werken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
Lees net op intranet het volgende:
[..]
En eerst moesten al die kratjes eruit omdat er met tassen gewerkt moest worden
Drie keer raden wat de chauffeurs nog in hun auto's hadden liggen. Juist, het kratje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |