And gay is... OK!quote:
Marvel junk.quote:
Ik heb echter zeer zeker geen spijt van dat ik gegaan ben, want t was ECHT super leuk. En daar aan t einde dacht ik, op de laatste avond "Weet je.... ik zou hier best wel eens kunnen wonen!". Maar da's in de roes. Als alle toeristische dingen binnen een week of 2 gezien zijn, dan resteert er ook echt alleen WONEN voor mij. Werken, shoppen, eten, sporten. Hmm. Meh.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:46 schreef Cue_ het volgende:
Voor die kans hoef je t niet te doen idd. Vind ik ook niet een geweldige reden. Zeker niet omdat jij er ook niet perse op zat te wachten.
Ik snap het prima iig. Zou het ook niet doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:37 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vrienden verklaren me nu al voor gek, maar als de baas gaat vragen of ik naar Singapore wil verhuizen ga ik voor 95% zekerheid NEE zeggen.
Alleen. Zonder vrienden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echter zeer zeker geen spijt van dat ik gegaan ben, want t was ECHT super leuk. En daar aan t einde dacht ik, op de laatste avond "Weet je.... ik zou hier best wel eens kunnen wonen!". Maar da's in de roes. Als alle toeristische dingen binnen een week of 2 gezien zijn, dan resteert er ook echt alleen WONEN voor mij. Werken, shoppen, eten, sporten. Hmm. Meh.
Maar of ik dan ook naar Singapore zou willen.. ik ken t land verder niet, dus scheelt dat angel in ieder geval eerst twee weken mocht kijken hoe t was.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je een vervanger zoekt wil ik wel, ik heb toch geen vrienden.
Ik denk dat voor dit soort dingen 2 type personen hebt. De een wilt vaste dingen, zoals jij. Het andere type ben ik, na een jaar verveel ik me op welke plek dan ook dood. Ik zou graag in hotels wonen, uit een koffer leven, etc.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:37 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vrienden verklaren me nu al voor gek, maar als de baas gaat vragen of ik naar Singapore wil verhuizen ga ik voor 95% zekerheid NEE zeggen.
Ik besef me dat Singapore mij niets gaat geven wat ik hier niet al heb, qua carriere, geld of geluk. Het is een stap opzij en geen stap omhoog. Het gaat me echter wel dingen afnemen die ik graag heb, zoals t vele contact met m'n vrienden, en mijn hobbies als theater en zo (want kan geen audities doen voor de volgende producties, noch repeteren). Ik heb hobbies die "vereisen" dat ik ergens een vaste basis heb. En da's niet in Singapore. Het is geen fitness of zo wat je zomaar ff overal kan doen.
Dus puur, zoals m'n vrienden zeggen, voor "de kans om te werken in t buitenland man!" ... dat is niet genoeg voor mij. Ik ben er al geweest 2 weken. Ik kan er bv ook een maand heen en dan verder niets hoeven missen thuis, op die maand na. Ik kan er ook zelf heen op vakantie, ook leuk. Wat is voor mij de meerwaarde om daar heel lang te zitten en te wonen voor een tijd? Alleen puur het idee of de beleving van "in een ander land zitten/werken"? Neuh.
Ja kijk, en ik dus heel erg veel. Da's ook een groot verschil. Mensen mogen dan zeggen "Je hebt geen relatie en geen kinderen, je laat niks achter!" maar er is wel meer dan ene gezin hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je een vervanger zoekt wil ik wel, ik heb toch geen vrienden.
Uit een koffer in hotels leven lijkt me een ontzettend eenzaam bestaan. Idd niets voor mij. Maar dat is anders voor iedereen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat voor dit soort dingen 2 type personen hebt. De een wilt vaste dingen, zoals jij. Het andere type ben ik, na een jaar verveel ik me op welke plek dan ook dood. Ik zou graag in hotels wonen, uit een koffer leven, etc.
Niks mis met welk type persoon dan ook, gewoon lekker kiezen wat jij wilt.
Ja precies, dat idee had ik meteen ook ff. Maar van de andere kant: Who cares? Het is mijn leven en dus ook mijn situatie en mijn keuze. En die van echt absoluut niemand anders.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:36 schreef Cue_ het volgende:
Tis alleen zo jammer dat je vaak door velen als gek wordt verklaard omdat je zon 'kans' niet aangrijpt.
Tsss, zonder kinderen heb je toch geen leven?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kijk, en ik dus heel erg veel. Da's ook een groot verschil. Mensen mogen dan zeggen "Je hebt geen relatie en geen kinderen, je laat niks achter!" maar er is wel meer dan ene gezin hoor
Ik ben zo opgevoed dus ik ken niet anders, ik krijg na een jaar hier in nederland rondlopen kriebels en dan moet ik echt ergens anders heen anders ben ik een groot stuk chagrijn die zich dood verveelt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uit een koffer in hotels leven lijkt me een ontzettend eenzaam bestaan. Idd niets voor mij. Maar dat is anders voor iedereen.
Oh kutjequote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Tsss, zonder kinderen heb je toch geen leven?
Aah.. daar ligt t dus aanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Tsss, zonder kinderen heb je toch geen leven?
Dus niemand is echt "verder".quote:
Dat is niet zeker.quote:
Dan vind ik het niet zo ergquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is niet zeker.
We kunnen er maar beter aan toegeven, we zullen nooit verder komen...
Morgen en vrijdag vrij, zaterdag "werken" en dan zondag en maandag ook weer vrijquote:
Ik ook niet, en ik wil eigenlijk renoveren deze week, maar goed, dan wordt het een 2 wekenplan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 08:04 schreef Cue_ het volgende:
Ah ja dan heb je t goed voor elkaar
Ik kan geen vrij nemen deze week
Is ook nog te overleven. Alleen de zin verdwijnt denk ik snellerquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook niet, en ik wil eigenlijk renoveren deze week, maar goed, dan wordt het een 2 wekenplan.
Nou ja, ik ga het zo doen dat ik geen keuze heb iigquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is ook nog te overleven. Alleen de zin verdwijnt denk ik sneller
Leger dan je koelkast iig.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Je koelkast organiseren, hoe leeg is je bestaan dan?.
Die zien we nooit meer, terug!quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:22 schreef Ang3l het volgende:
... en dan overhoor je een gesprek tussen je directe baas en de baas-baas:
“Ik denk niet dat je Stephan zo ver krijgt dat ie er echt voorgoed gaat wonen, maar je kan t proberen”.
Uh. Nee.
Echt wel. Want ik wil niet.quote:
Nou, dan doe je het niet, ook bestquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt wel. Want ik wil niet.
Ik heb er gister goed over nagedacht onder de douche (ipv aan jou) en t geeft me niets extra's, op de ervaring van werken in t buitenland na. En dat laatste is niet genoeg voor me, want dat idee van Singapore heb ik in 2 weken ook gehad. Je kan binnen een uur het land doorkuisen van links naar rechts
quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:22 schreef Ang3l het volgende:
... en dan overhoor je een gesprek tussen je directe baas en de baas-baas:
“Ik denk niet dat je Ang3l zo ver krijgt dat ie er echt voorgoed gaat wonen, maar je kan t proberen”.
Uh. Nee.
Kunnen we een weekje wachten?quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan doe je het niet, ook best.
Neuken dan maar?. \
Dara gaat de hoofd van accounting weg. Of ja, niet het hoofd, maar degene die al t werk doet. De Ang3l van Hong Kong zeg maar, wat nu Singapore is. Zij heeft besloten NIET te verhuizen van Hong Kong naar Singapore en heeft dus ontslag genomen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]voorgoed?
Waarom moet je perse daarheen? TIs toch zelfde werk? Of manager ofzo van die lui daar?
Nee je wil niet. Je wordt middenkader managementquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil wel trouwens Angel, geef mijn naam maar door.
Oh nee, ik ga mijn ziel niet aan de duivel verkopen, laat dan maar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee je wil niet. Je wordt middenkader management
Als je er zo op vloekt moet je er ook geen onderdeel van willen worden.
Helaas
Dus ze proberen iemand daarheen te krijgen. leukquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:27 schreef Ang3l het volgende:
Dara gaat de hoofd van accounting weg. Of ja, niet het hoofd, maar degene die al t werk doet. De Ang3l van Hong Kong zeg maar, wat nu Singapore is. Zij heeft besloten NIET te verhuizen van Hong Kong naar Singapore en heeft dus ontslag genomen.
Waar willen ze je hebbenquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt wel. Want ik wil niet.
Ik heb er gister goed over nagedacht onder de douche (ipv aan jou) en t geeft me niets extra's, op de ervaring van werken in t buitenland na. En dat laatste is niet genoeg voor me, want dat idee van Singapore heb ik in 2 weken ook gehad. Je kan binnen een uur het land doorkuisen van links naar rechts
Kan het me ook wel voorstellen, het is vast ok voor een korte tijd, maar het is nou ook weer niet echt een heel aantrekkelijk land verder.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:43 schreef Barbusse het volgende:
Ik was denk ik wel gegaan, lijkt me vet. Maar ja, je moet doen waar jij zelf gelukkig van word uiteraard. Dus als verhuizen naar Singapore je niks lijkt, lekker thuisblijven dan.
New York, of bijvoorbeeld Rome of midden/zuid Amerika, ik had mijn koffers direct gepaktquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan het me ook wel voorstellen, het is vast ok voor een korte tijd, maar het is nou ook weer niet echt een heel aantrekkelijk land verder.
Was het New York oid geweest zou ik geen seconde twijfelen.
Beetje leuke stad in europa ook wel, maar wat hij zelf zegt, als hij niet goed voelt moet je het lekker niet doen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
New York, of bijvoorbeeld Rome of midden/zuid Amerika, ik had mijn koffers direct gepakt
Dat misschien ook nog, maar bij NY zou ik veel meer zekerheid hebben dat ik me er wel ga vermaken, ik ben praktisch een Yankquote:Op woensdag 23 juli 2014 09:49 schreef Cue_ het volgende:
Welk land het ook geweest zou zijn, ik zou sowieso eerst er twee weken/maand willen vertoeven voordat ik zo'n keuze ga maken.
Het is bij mij zeker geen instant ''ja"
Maleisië is voor heel veel mensen super aantrekkelijk en dat is het land waar je het van moet hebben in je vrije tijd en weekeinde. En op korte vliegafstand nog eens een handvol boeiende landen voor veel mensen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:46 schreef HeatWave het volgende:
maar het is nou ook weer niet echt een heel aantrekkelijk land verder.
Singapore.quote:
India trekt mij ook niet, Afrika weet ik eigenlijk niet.... Een oud collega is getrouwd met een zuid-Afrikaanse, en zij zijn gewoon het land ontvlucht nadat ze drie carjackings in 1 maand meemaakten. Hoe mooi een land ook is, dat verpest het allemaal wel een beetje. Voor de rest van Afrika, ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe het is om daar te leven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje leuke stad in europa ook wel, maar wat hij zelf zegt, als hij niet goed voelt moet je het lekker niet doen.
Ik zou nooit naar India of Afrika gaan ofzo, dat trekt me gewoon totaal niet.
Zal per land/regio verschillen, maar het hele continent trekt me niet, wel qua natuur uiteraard maar het is vrijwel overal zo'n teringzooi, ik pas even.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
India trekt mij ook niet, Afrika weet ik eigenlijk niet.... Een oud collega is getrouwd met een zuid-Afrikaanse, en zij zijn gewoon het land ontvlucht nadat ze drie carjackings in 1 maand meemaakten. Hoe mooi een land ook is, dat verpest het allemaal wel een beetje. Voor de rest van Afrika, ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe het is om daar te leven.
Ja, het lijkt mij echt een super ervaring. Maar ieder zijn eigen ding.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maleisië is voor heel veel mensen super aantrekkelijk en dat is het land waar je het van moet hebben in je vrije tijd en weekeinde. En op korte vliegafstand nog eens een handvol boeiende landen voor veel mensen.
Het leven in Singapore bestaat uit werken-eten-shoppen-slapen. That's it. Zeker voor de expats daar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maleisië is voor heel veel mensen super aantrekkelijk en dat is het land waar je het van moet hebben in je vrije tijd en weekeinde. En op korte vliegafstand nog eens een handvol boeiende landen voor veel mensen.
Ja, dat zegt dus iedereen. Maar wat IS die ervaring dan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij echt een super ervaring. Maar ieder zijn eigen ding.
Nou ja, het moeten leven in een ander land en cultuur, je aanpassen aan gewoonten etc, het meemaken van authentieke dingen van het land en niet alleen de toeristenmeuk, het echt leren kennen van een volk/land.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat zegt dus iedereen. Maar wat IS die ervaring dan?
quote:
Andere levensstijl, andere omgeving. Vind het een beetje moeilijk te omschrijven... Ik zit nog steeds in Europa, maar toch is het leven hier compleet anders dan in Nederland.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat zegt dus iedereen. Maar wat IS die ervaring dan?
Er is geen land, volk en cultuur in Singapore. Singapore is een mengeling van verschillende volken en mensen die daraheen komen om.... rrijk te worden. Het hele leven bestaat uit werken, slapen en eten. Vraag t aan de expats, vraag t aan de locals. "Food! Work! Shopping?"quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het moeten leven in een ander land en cultuur, je aanpassen aan gewoonten etc, het meemaken van authentieke dingen van het land en niet alleen de toeristenmeuk, het echt leren kennen van een volk/land.
Die zie ik dan nog wel. Al vraag ik me nog steeds af waarom. Voel me hier sterk geenoeg in wat en hoe ik ben. Ik hoef geen Globetrotter te worden. En ook geeen bovenkader management. Niks voor mij. Daar is alles naast mijn werk me veel te dierbaar voor.quote:Gewoon dus een half jaar uit je comfortzone, daar kan je evt sterker en weerbaarder uitkomen natuurlijk.
Hier gaat niet alles zoals je verwachtquote:Hier gaat altijd alles zoals je het verwacht, daar zal je moeten leren dingen anders te doen, is goed voor je geest.
Ik probeer je niet te overtuigen hoor, maar alleen een paar redenen te geven waarom je evt wel zou kunnen doenquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is geen land, volk en cultuur in Singapore. Singapore is een mengeling van verschillende volken en mensen die daraheen komen om.... rrijk te worden. Het hele leven bestaat uit werken, slapen en eten. Vraag t aan de expats, vraag t aan de locals. "Food! Work! Shopping?"
[..]
Die zie ik dan nog wel. Al vraag ik me nog steeds af waarom. Voel me hier sterk geenoeg in wat en hoe ik ben. Ik hoef geen Globetrotter te worden. En ook geeen bovenkader management. Niks voor mij. Daar is alles naast mijn werk me veel te dierbaar voor.
[..]
Hier gaat niet alles zoals je verwachtDat ligt er maar aan hoe je leeft. Ik had vorig jaar niet verwacht dat ik auditie zou doen voor een eerste rol, een hoofdrol zou krijgen, genomineerd zou worden en in te De La Mar zou optreden voor BN'ers. Jij wel? DAT ligt er dus maar helemaal aan hoe je je leven in NL inricht
Nee weet ik, maar het is wel fijn de voor-argumenten te zien/lezen zodat ik ze 1 voor 1 kan tegenspreken en mijn beslissing om niet te gaan duidelijker en sterker wordt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik probeer je niet te overtuigen hoor, maar alleen een paar redenen te geven waarom je evt wel zou kunnen doen.
Je gaat niet, klaar, opgelost.
Oh ik snap wel dat je het niet wilt hoor. Zoals je het eerder hebt omschreven lijkt het mij jou ook niet passen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het leven in Singapore bestaat uit werken-eten-shoppen-slapen. That's it. Zeker voor de expats daar.
Het kantoor bestaat uit 10 man, waarvan de helft bijna altijd weg is, want engineers en salesmensen.
Ik kan er de hobbies die ik heb niet uitoefenen, en in NL kan ik ze niet voortzetten omdat ik te lang weg ben.
En ik neem geen vrouw, man of kind mee om er samen mee te zijn daar.
What's in it for me?
Puur t feit "dat ik dan in Singapore ben"?
Als ik daar wil zijn, dan ga ik daar wel op vakantie. Of net als vorige keer 2 weken werken.
What's in it for me om daar lang te zijn? De ervaring? Welke ervaring?
En Maleisie..... Ik ben er 1 dag geweest. Tja. Mooi. Spannend. Heel arm trouwens. Zou er nooit lang kunnen blijven. Bovendien ben ik daar zo illegaal als de pest met mijn geaardheid. Het is een moslimland.
En " who's in me for it?"quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar het is wel fijn de voor-argumenten te zien/lezen zodat ik ze 1 voor 1 kan tegenspreken en mijn beslissing om niet te gaan duidelijker en sterker wordt.
Op de vraag "what's in it for me?" heb ik nog steeds het antwoord "Not enough".
Heel arm?quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben er 1 dag geweest. Tja. Mooi. Spannend. Heel arm trouwens
Maar brengt dit alles je huidige baan in gevaar?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:05 schreef Ang3l het volgende:
M'n baas is nu naar HRM.
Hij zei net ook al: Ik zie je er niet vrolijker van worden, wel?
Waarom is het geen waarheid dan? Zeg het me eens? Wat heeft Singapore te bieden? Ben je er geweest?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ik snap wel dat je het niet wilt hoor. Zoals je het eerder hebt omschreven lijkt het mij jou ook niet passen.
Maar het statement dat de omgeving/ het land niet veel te bieden heeft is natuurlijk geen waarheid.
Ja dat al helemaal nietquote:
Wel blijven lezen. Eerder al aangegeven dat het persoonsgebonden en dat het daarom geen waarheid is en dat je het niet alleen van Singapore moet hebben maar van Maleisië en andere in de omgeving.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom is het geen waarheid dan? Zeg het me eens? Wat heeft Singapore te bieden? Ben je er geweest?![]()
Je bent er helemaal van van slag af zie ikquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat al helemaal nietWant qua aantrekkingskracht val ik niet op Aziaten en qua seks is t inprincipe illegaal en trouwen kan ik e ral helemala niet
Ja. maleisie is arm ja. Dat jij nu net Kuala Lumpur er uit pakt wil weinig zeggen. Sowieso is Kuala Lumpur best wel een onveilige stad aan t worden, als ik de Maleisiers moet geloven die ik heb geesproken. Zeker voor toeristen en expats. Qua berovingen e.d. En daarnaast... we hebben t over Singapiore... dit is wel ff een paar uur verder weg hequote:
Geen idee. Maar als die keuze me gegeven wordt dan is ie helemaal simpel voor me.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar brengt dit alles je huidige baan in gevaar?
Land 60 van de wereld en stijgende . Dat is met de beste wil van de wereld niet heel arm te noemen.quote:
Maar dat is als zeggen: verhuis naar Nederland. maar van Nederland moet je t niet hebben, want je moet dan gewoon ieder weekend ff naar Parijs gaanquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel blijven lezen. Eerder al aangegeven dat het persoonsgebonden en dat het daarom geen waarheid is en dat je het niet alleen van Singapore moet hebben maar van Maleisië en andere in de omgeving.
Ben ik altijd als ik snel typ. Ligt aan t links-rechts-links ritmequote:Op woensdag 23 juli 2014 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent er helemaal van van slag af zie ik.
En de praktijk wijst uit dat mensen dat zelden effe doenquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:12 schreef Ang3l het volgende:
Maar dat is als zeggen: verhuis naar Nederland. maar van Nederland moet je t niet hebben, want je moet dan gewoon ieder weekend ff naar Parijs gaan
Ik zat er al op te wachtenquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Maar zo zie je maar weer wat een ruggengraatloos volk het is, dat middlemanagement.
En hoe kort een vlucht ook is, het is altijd tijdrovend en gedoe om "ff" naar huis te kunnen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat is als zeggen: verhuis naar Nederland. maar van Nederland moet je t niet hebben, want je moet dan gewoon ieder weekend ff naar Parijs gaan
Dus als ik je zou whatsappen zou het antwoord totaal onleesbaar zijn?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik altijd als ik snel typ. Ligt aan t links-rechts-links ritmeDan draai ik letters om.
Vertel jij dat de mensen daar? Die allemaal naar Singapore gaan de grens over, iedere dag? Omdat ze daar veel beter verdienen en in hun eeigen land anders nieet rond kunnen komen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Land 60 van de wereld en stijgende . Dat is met de beste wil van de wereld niet heel arm te noemen.
Nee, het is geen Singapore.
Saudi Arabie is ook heel rijk, merken de normale mensen daar iets van?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vertel jij dat de mensen daar? Die allemaal naar Singapore gaan de grens over, iedere dag? Omdat ze daar veel beter verdienen en in hun eeigen land anders nieet rond kunnen komen?
In mijn ogen kost t net zoveel ruggengraat om nee te zeggen tegen zoiets en te weten wat je wil maar ook wat je niet wil, als dat je ja zegt. That's my story to make me feel better about myself, and I'm sticking to it!quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:12 schreef HeatWave het volgende:
Maar zo zie je maar weer wat een ruggengraatloos volk het is, dat middlemanagement.
Dat dus. Het is echt een hele operatie om "even" van Singapore naar Maleisie te gaan hoor. Iedere dag 3 uur in de file bij de grensquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En de praktijk wijst uit dat mensen dat zelden effe doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |