SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Panzermaus op 22-07-2014 16:05:35 ]
is niet eens een lekker wijfquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
http://ink361.com/app/photo/ig-734579340564015494_183297601
Love my healthy life!! It feels so good... #eitwit-chiazaad-shake #wildeperzikken #spelt-gezond-brood
En ondertussen 3 personen patat en een Jos Brinkie er bij bestelt zekerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
http://ink361.com/app/photo/ig-734579340564015494_183297601
Love my healthy life!! It feels so good... #eitwit-chiazaad-shake #wildeperzikken #spelt-gezond-brood
Dat mag iedereen Zonder baardgroei. Ogen dicht en gaan.quote:
Met of zonder?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat mag iedereen Zonder baardgroei. Ogen dicht en gaan.
Altijd zonder. Seks met condoomquote:
Vriend, daar kan je HPV van krijgen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Altijd zonder. Seks met condoom
Dan zou ik nog liever als maagd sterven
Kans dat je de loterij wint is groterquote:
Met rechts of links?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:14 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ga vanavond seks hebben jongens. Wish me luck!
Henk pls, bijna alle sexueel actieve mannen en vrouwen krijgen HPVquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Kans dat je de loterij wint is groter
Oh HPVquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Henk pls, bijna alle sexueel actieve mannen en vrouwen krijgen HPV
Ja man, vrijdag al. 3 dagen dus, netjes. Maar was te klein dus meteen weer geretourneerd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:49 schreef Panzermaus het volgende:
asos.com bestelling al binnen maatje? Hier net!
Heb nu twee tanktops, beide in size S. ( ) Ik vraag me af hoe hyooge / moddervet je in godsnaam moet zijn om überhaupt een M te dragen, hangt vooral van je lengte af denk ik. S zit mooi fit om mijn schouders, maar nog steeds slobbert hij enorm om mijn middel. V-taper van vrede. Krimpen die dingen nog veel in de was?
Ja, zijn bepaalde types die elk hun eigen kwaaltjes veroorzaken. Je kan je er tegenwoordig ook voor inenten volgens mijquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Oh HPVdas toch t virus dat baarmoederhalskanker veroorzaakt? Dacht dat je hiv bedoelde maar een tikfout had gemaakt
.
Serieus, quote lekker iemand anders met je tering zeikposts.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoek eens een meisje in het echt ipv alleen maar #instachicks youtubemokkels te checken
Denken dat je het alleenrecht hebt om door mij afgezeken te wordenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Serieus, quote lekker iemand anders met je tering zeikposts.
Ik "voel me belangrijk" omdat ik niet door jou gequote wil worden? Strong logic/10quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Denken dat je het alleenrecht hebt om door mij afgezeken te worden
Anders voel je je ff belangrijk.
Als het je niet aanstaat moet je niet posten. Dan loop je het risico gequote te worden.
Als jij je kutposts met smerige wijven en kansloze comments achterwege laat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik "voel me belangrijk" omdat ik niet door jou gequote wil worden? Strong logic/10
Zoals ik zei: richt je strontposts naar iemand anders.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, nee hij was voor die Rusische stunt al offline volgens mij...
Ik denk dat hij een Snakey-ertje aan het pullen is in Spanje of zo
Daar aan de Costa Del Sol Tingelingeling
Duurde tien seconden voordat ik zag dat waar hij z'n handen had.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In de waiting room voordat hij op TV ging bij Howard Stern.
[ afbeelding ]
das it manequote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Duurde tien seconden voordat ik zag dat waar hij z'n handen had.
Alsof jouw smaak iedereen in dit topic vertegenwoordigt. Ga anders jezelf ff heel erg belangrijk voelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Als jij je kutposts met smerige wijven en kansloze comments achterwege laat.
Als jij niet afgezeken wil worden moet je er geen aanleiding voor geven. Kweek wat eelt op je voorhuid, dan voel je je niet zo snel op je pik getrapt. Misschien wat minder vaseline tijdens je fapsessies.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Alsof jouw smaak iedereen in dit topic vertegenwoordigt. Ga anders jezelf ff heel erg belangrijk voelen.
go henkquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Als jij niet afgezeken wil worden moet je er geen aanleiding voor geven. Kweek wat eelt op je voorhuid, dan voel je je niet zo snel op je pik getrapt. Misschien wat minder vaseline tijdens je fapsessies.
ik zou mijzelf door hem laten nemenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In de waiting room voordat hij op TV ging bij Howard Stern.
[ afbeelding ]
Maar waarom zou ik de moeite nemen om iets te moeten kweken, als ik veel liever zeg dat je moet optiefen je zeikposts richting mij?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Als jij niet afgezeken wil worden moet je er geen aanleiding voor geven. Kweek wat eelt op je voorhuid, dan voel je je niet zo snel op je pik getrapt.
LOLquote:
Omdat dat laatste niet gaat gebeuren en dat eerste heb je zelf in de hand. Iedereen die het in mijn ogen verdient wordt afgezeken. Denken dat je een uitzonderingspositie gaat krijgenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik de moeite nemen om iets te moeten kweken, als ik veel liever zeg dat je moet optiefen je zeikposts richting mij?
Als jouw gezeik mij niet aanstaat dan verdien je dat om aan te horen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat dat laatste niet gaat gebeuren en dat eerste heb je zelf in de hand. Iedereen die het in mijn ogen verdient wordt afgezeken. Denken dat je een uitzonderingspositie gaat krijgen
gewoon mensen afzeiken henk dat vragen sommigen nou eenmaalquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat dat laatste niet gaat gebeuren en dat eerste heb je zelf in de hand. Iedereen die het in mijn ogen verdient wordt afgezeken. Denken dat je een uitzonderingspositie gaat krijgen
Whahaha.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |