10 jaar geleden werd je nog gearresteerd als je alleen al het politie logo op je jas had.. Nu is het alleen nog burgers pestenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:44 schreef Catkiller het volgende:
Wat dan doen, in discussie gaan met iemand die dom staat te roepen?
Of van die figuren die als ze gefilmd worden, zelf ook een camera erbij pakken en de agenten gaan filmenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die vragen om de naam van de agentdan ben je wel sneu altijd... als of je daar wat mee kan ook.
Ja idd, geef je ook gelijk je verlies toe zegquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:06 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Of van die figuren die als ze gefilmd worden, zelf ook een camera erbij pakken en de agenten gaan filmen
Vitalifeitenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
Volgens mij kent TS de achterliggende gedachte helemaal niet.
De persoon in deze video is een goed voorbeeld van de soevereine mens.
Wel profiteren, maar geen lasten willen dragen.
Ik zou zeggen, verdiep u eens in dit topic.
BNW / De soevereine mens
Hier een voorbeeld van het zelfde soort gedrag als de man in de OP.
Die soevereine mensen kunnen wel het bloed onder je nagels vandaan halen met hun gedrag zeg.
wat een fucking bloedzuigers die mensen, gewoon knuppel in de nek, meenemen naar het bureau, in een cel gooien en een paar fikse kk klappen verkopenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
BNW / De soevereine mens
Die soevereine mensen kunnen wel het bloed onder je nagels vandaan halen met hun gedrag zeg.
Het is een beetje klacht.nl qua niveau, maar dan 10 keer leuker om naar te kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:51 schreef Faux. het volgende:
Vitalifeiten
Al een jaar zeer trouwe subscriber. Het fascineert me hoe deze mensen zich verzetten tegen 'het systeem' en alle dubbele normen en waarden die ze daarbij gebruiken negeren. Zowel logisch als juridisch zijn ze helemaal van de kaart maar zijn ze alsnog overtuigd van eigen gelijk. Dat levert prachtige beelden op - leedvermaak ook, vooral als politie hardhandig wordt
Aanrader!
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
BNW / De soevereine mens
Zo weinig dat je allemaal met 1 l schrijftquote:
Verdiendt je vrouw goed dan, dat je daar mee rond kan komen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat wil je ook, mislukte machtsgeilers die thuis niets te vertellen hebben en met 1500 netto in de maand thuiskomen
Ze kan in ieder geval wel beter spellen dan jijquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verdiendt je vrouw goed dan, dat je daar mee rond kan komen?
Er staat geen punt achter je eerste zin.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze kan in ieder geval wel beter spellen dan jij
Maar ik ben niet getrouwd. We wonen ook niet samen. En dat vinden we prima. Zo kunnen we elkaar de ruimte geven die we allebei nodig hebben en het toch heel gezellig samen hebben. En we betalen de etentjes om de beurt. Is dat een antwoord op je vraag?
Doe ik bewust niet omdat ik dat stom vind staan als er een smilie volgtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er staat geen punt achter je eerste zin.
Welke spelfout doelde je eigenlijk op?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe ik bewust niet omdat ik dat stom vind staan als er een smilie volgt
Verdiendt?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Welke spelfout doelde je eigenlijk op?
ok weltrustenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:54 schreef BlueMage het volgende:
Niet gekeken, alles met titels waarin "(r)overheid" voorkomt neem ik per definitie niet serieus en ga ik m'n tijd ook niet aan verspillen.
ik heb de grootste knuppel, maak je maar zorgenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:28 schreef .sfinx het volgende:
[..]
wat een fucking bloedzuigers die mensen, gewoon knuppel in de nek, meenemen naar het bureau, in een cel gooien en een paar fikse kk klappen verkopen
Als ik zijn stemmetje zo hoor gok ik zijn skelter of stepquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:52 schreef LookAtMe het volgende:
maar wat voor voertuig word er nou weggesleept?
waarom zou je wel de deur open doenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:54 schreef Five_Horizons het volgende:
Is dat diezelfde pipo die in een ander filmpje de deur niet open durfde te doen, omdat 'ie bang was voor de politie en dacht dat ze hem kwamen arresteren?
het is geen auto in iedergeval want hij gebruikt het niet voor commerciële doeleindenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:56 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Als ik zijn stemmetje zo hoor gok ik zijn skelter of step
Dat, maar whatever.quote:
Omdat we niet allemaal tokkies of debiel zijn en gewoon als volwassen mensen met elkaar kunnen praten. Die meneer kon dat niet....quote:
Maar ondertussen zit je wel heel belangrijke dingen op fok te doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:54 schreef BlueMage het volgende:
Niet gekeken, alles met titels waarin "(r)overheid" voorkomt neem ik per definitie niet serieus en ga ik m'n tijd ook niet aan verspillen.
Zijn manier van zeggen dat hij werkeloos isquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:57 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
het is geen auto in iedergeval want hij gebruikt het niet voor commerciële doeleinden
Kan dat eigenlijk wel in Nederland, dat idee van "foreclosure" waar die gast het in dat filmpje over heeft?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
BNW / De soevereine mens
heb je er toch energie ingestokenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:05 schreef BlueMage het volgende:
Maar Vitalifeiten is gewoon deadprez z'n youtubekanaal, op die site staat ook "vereniging voor basisinkomen". Alweer een raadsel opgelost.
Alsof die agenten niet doorhebben dat die kerel helemaal wappie is. Ze komen om die auto op te halen. Dan kan je zo'n werkeloze krijserd wel meenemen naar het bureau maar daar schiet je ook weinig mee op.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef remi1986 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=785128264841950
Agenten worden voor nazi's, fascisten en weet ik wat uitgemaakt, ze staan er allemaal maar dom bij te kijken en zeggen vrij weinig. Ze hebben immers weer een buit binnen
Maar wordt hier ooit aandacht aan besteedt? Nee, wij zijn veel te druk bezig om slachtoffertje te spelen.
Klacht: weer een bevestiging dat politie alleen maar corrupt is
Niet helemaal duidelijk, video in de Facebook link, Dit ben ik niet trouwens
Youtube
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zo weinig dat je allemaal met 1 l schrijft
quote:Op woensdag 23 juli 2014 07:27 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_door_politie.html
Wat een klote autist zeg jezus. Als agent zijnde wordt je toch doodmoe van dat soort figuren. Jezusquote:Op woensdag 23 juli 2014 07:32 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_vs._aluhoedje.html
Deze zocht ik eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |