Dat is wel vies, er kunnen insecten inzitten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:52 schreef rosability het volgende:
Rol in de modder, dan word je snel heel bruin.
Dit wou ik zeggenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:52 schreef rosability het volgende:
Rol in de modder, dan word je snel heel bruin.
thanksquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:53 schreef Bunnyfluff het volgende:
KLB / Niet bruin worden
[quote]Op dinsdag 22 juli 2014 13:53 schreef Bunnyfluff het volgende:
KLB / Niet bruin worden
Zoveel tips. Wauw!
Ga naar death valley.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:53 schreef Morzun het volgende:
Wat zijn jullie lekker lekker hulpzaam zeg.
In het volgende klaagbaktopic geef ik je voorrangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:59 schreef Morzun het volgende:
Reis geboekt naar Death Valley. Alles gaat goedkomen.
Over een weekje zit ik 2 week in Spanje, appartement met dakterras.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:04 schreef Aberella het volgende:
Ga op vakantie naar Dubai en regel een hotel met dakterras.
Oh edit, zorg dat je langer dan 2 weken gaat want de eerste dag verbrand je levend en daarna kun je zeker 3 dagen niet in de zon.
Nou groetjes
Dat hoor ik vaker, maar ik blijf het raar vinden aangezien ik vorig jaar én het jaar daarvoor moeilijk veel heb liggen bakken in de hoop op een kleurtje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat moet je opbouwen. Ik ben zelf blank, maar kan de hele dag in de (Nederlandse) Zon zitten zonder te verbranden. Dat pigment dat moet je opbouwen.
Moet je voorzichtig mee beginnen maar als je dat eenmaal hebt heb je geen last meer van verbranden en word je zo bruin. Licht natuurlijk ook aan je huidtype, als je rood haar hebt, dan word je nooit bruin of heel moeilijk geloof ik.
lichtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat moet je opbouwen. Ik ben zelf blank, maar kan de hele dag in de (Nederlandse) Zon zitten zonder te verbranden. Dat pigment dat moet je opbouwen.
Moet je voorzichtig mee beginnen maar als je dat eenmaal hebt heb je geen last meer van verbranden en word je zo bruin. Licht natuurlijk ook aan je huidtype, als je rood haar hebt, dan word je nooit bruin of heel moeilijk geloof ik.
Als je een goed kleurtje hebt, dan word je ook in de winter niet meer wit. Dan zijn een paar zonnige dagen van het jaar genoeg om weer bij te kleuren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:11 schreef Morzun het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, maar ik blijf het raar vinden aangezien ik vorig jaar én het jaar daarvoor moeilijk veel heb liggen bakken in de hoop op een kleurtje.
Daarnaast ben ik geen ginger, ook al heeft mijn haar wel een oranje gloed in de zomer.
Niet helemaal waar. In de zomer ben ik poepbruin, in de winter spierwit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je een goed kleurtje hebt, dan word je ook in de winter niet meer wit. Dan zijn een paar zonnige dagen van het jaar genoeg om weer bij te kleuren.
Maar als jij een huid hebt die gewoon niet bruin wordt, dat kan, wel, dan hoef je het ook niet te blijven proberen. Je zult dan alleen wat moeilijker vatbaar worden voor verbranden. Maar niet ieder mens wordt bruin. Als jij een rossige gloed hebt, kan het best zijn dat je altijd vrij wit blijft.
Kom vechten danquote:
Ik heb geen zin in kuurtjes en dergelijke natuurlijk, dven. In de zomer zit ik in de zon en word ik bruin, dat proces herhaalt zich ieder jaar. Daar ga ik niet voor aan de kuurtjes.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. In de zomer ben ik poepbruin, in de winter spierwit.
Gewoon die melaninekuur nemen. ALTIJD BRUINWel oppassen dat je niet te veel doet want dan word je zwart als een neger.
Nouja, het is uitgevonden door Australische wetenschappers om huidkanker daar terug te dringen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in kuurtjes en dergelijke natuurlijk, dven. In de zomer zit ik in de zon en word ik bruin, dat proces herhaalt zich ieder jaar. Daar ga ik niet voor aan de kuurtjes.
Misschien kan het geen kwaad, maar op een paracetamol na heb ik verder nooit van mijn leven medicijnen geslikt dus ik ben het niet van plan om dat voor bruin een kleurtje te gaan doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, het is uitgevonden door Australische wetenschappers om huidkanker daar terug te dringen.
Al blijft het natuurlijk dubieus om zomaar dingen in het lichaam te spuiten welke geen recreatief doeleinde hebben.
Juist die kuur kan er weer voor zorgen dat moedervlekken veranderen waardoor er kanker ontstaat. Daarbij schijnen er erg veel mensen ziek van te worden en kan je er oranje of zwart van worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, het is uitgevonden door Australische wetenschappers om huidkanker daar terug te dringen.
Al blijft het natuurlijk dubieus om zomaar dingen in het lichaam te spuiten welke geen recreatief doeleinde hebben.
TR gemacht wegens racismequote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Juist die kuur kan er weer voor zorgen dat moedervlekken veranderen waardoor er kanker ontstaat. Daarbij schijnen er erg veel mensen ziek van te worden en kan je er oranje of zwart van worden.
quote:
Ik had het normaal met een kusje gedaan, dat verworpen, maar ik weet dat je op die droge, rimpelige lippen van mij niet zit te wachten.quote:
Daarom draag ik dikwijls een noodflaconnetje labello bij. Je weet nooit in welke situaties je terecht komt en het van pas zou komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had het normaal met een kusje gedaan, dat verworpen, maar ik weet dat je op die droge, rimpelige lippen van mij niet zit te wachten.
Oh, als ik dat had geweten had ik graag van de gelegenheid gebruik gemaakt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom draag ik dikwijls een noodflaconnetje labello bij. Je weet nooit in welke situaties je terecht komt en het van pas zou komen.
Ik heb er vertrouwen in dat het de volgende keer correct opgelost wordt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh, als ik dat had geweten had ik graag van de gelegenheid gebruik gemaakt.
Zulke kansen laat ik niet aan me voorbij gaan, volgende keer dan worden de lippen getuit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat het de volgende keer correct opgelost wordt.
Ik druk er met liefde mijn stift tegenaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zulke kansen laat ik niet aan me voorbij gaan, volgende keer dan worden de lippen getuit.
Al met al beter de TR niet verworpenquote:
Als je gaat liggen bakken wellicht, maar als jij gewoon buiten bezig bent hoef je echt niet continue te smeren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:08 schreef Pulzzar het volgende:
Het is niet zo dat je van zonnebrand met een hoge factor niet bruin wordt; het duurt alleen wat langer. Daar staat tegenover dat je huid veel minder schade oploopt.
Mensen die 's zomers altijd onbeschermd in de zon komen, zullen over 20 jaar veel meer rimpels, pigmentatie, moedervlekken en andere verouderingskenmerken op hun huid hebben dan mensen die zich altijd insmeren. Modellen en acteurs/actrices mijden de zon juist en lopen er liever bij als een wit spook dan als een verschrompelde aardappel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |