Oké. Dacht dat je refereerde naar het nu, wellicht iets met criminele jongeren van een bepaalde afkomst of zo. Dan heb ik je post verkeerd geïnterpreteerdquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK nu? Nee.
Ik woon niet in een stad die al decennia wordt bestookt door de vijand. Ik heb niet dezelfde angst die ze daar elke dag hebben, dus nee, IK zou het nu niet doen.
Ik snap wel dat zij dat doen daar.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou ook op de heuvel zitten met een biertje als er eindelijk iets gedaan werd tegen die teringleiers van hiernaast zeg maar.
Nee, dat slaat nergens op. Ik ben opzich niet voor geweld, ik begrijp deze mensen gewoon na hun hele leven terreur.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:54 schreef Drxx het volgende:
[..]
Oké. Dacht dat je refereerde naar het nu, wellicht iets met criminele jongeren van een bepaalde afkomst of zo. Dan heb ik je post verkeerd geïnterpreteerd
[..]
Kun je dan ook begrijpen dat voor sommige mensen hetzelfde geldt, maar dan juist met de mensen aan de andere kant? Dus de Palestijnen die hun hele leven in terreur hebben geleefd, en dezelfde Palestijnen nu Hamas steunen omdat zij de enige zijn die iets terug durven te doen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat slaat nergens op. Ik ben opzich niet voor geweld, ik begrijp deze mensen gewoon na hun hele leven terreur.
Nee, eerlijk gezegd niet. Puur omdat Hamas gewoon niets doet waar ze wat aan hebben. Een Palestijn heeft het meeste baat bij een Pro-israelische leider.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:57 schreef Drxx het volgende:
[..]
Kun je dan ook begrijpen dat voor sommige mensen hetzelfde geldt, maar dan juist met de mensen aan de andere kant? Dus de Palestijnen die hun hele leven in terreur hebben geleefd, en dezelfde Palestijnen nu Hamas steunen omdat zij de enige zijn die iets terug durven te doen?
Een Palestijnse Anton Mussertquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:59 schreef HeatWave het volgende:
Nee, eerlijk gezegd niet. Puur omdat Hamas gewoon niets doet waar ze wat aan hebben. Een Palestijn heeft het meeste baat bij een Pro-israelische leider.
Maar wat Israël doet, Palestijnen uit hun huizen gooien en nog meer settlements bouwen, is wel proactief? Kun jij mij uitleggen hoe een Palestijn zijn huis en grond terugkrijgt van een zionistische leider?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd niet. Puur omdat Hamas gewoon niets doet waar ze wat aan hebben. Een Palestijn heeft het meeste baat bij een Pro-israelische leider.
Beroepsrisico?quote:
Nee, iemand die inziet dat het op deze manier gewoon kansloos is voor de palestijnse bevolking en dat je veel beter af bent door mee te werken en uiteindelijk samen te werken ipv deze kansloze terroristische raketaanvallen.quote:
Samenwerken met de bezetter, dan ben je niets meer dan een rat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Nee, iemand die inziet dat het op deze manier gewoon kansloos is voor de palestijnse bevolking en dat je veel beter af bent door mee te werken en uiteindelijk samen te werken ipv deze kansloze terroristische raketaanvallen.
Voor wie je ook bent, goed aflopen voor de palestijnen zelf kan het zo niet.
Sja, rat of dood, kies maarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:02 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Samenwerken met de bezetter, dan ben je niets meer dan een rat.
NSB'er om het in perspectief te zetten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:02 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dus vreedzaam samenleven zit er gewoon niet in ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:02 schreef Charismatisch het volgende:
Nou ja, en dat gebeurt nu ook dus met het grondoffensief oa.quote:
Niet zolang Israël de bezetter en kolonisator uithangt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:04 schreef UncleScorp het volgende:
Dus vreedzaam samenleven zit er gewoon niet in ?
Nee, natuurlijk niet. maar dat was dan ook vanaf moment 1 duidelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus vreedzaam samenleven zit er gewoon niet in ?
Dus niet meer janken om de Israëlische soldaten, "eigen schuld".quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:04 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, en dat gebeurt nu ook dus met het grondoffensief oa.
Eigen schuld.
Doe ik ook niet, hoort ook gewoon bij een oorlog.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:04 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dus niet meer janken om de Israëlische soldaten, "eigen schuld".
Je moet inderdaad niet samenwerken met Hamas, jochie.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:02 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Oh snap, dat zal 'm leren!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:07 schreef waht het volgende:
[..]
Je moet inderdaad niet samenwerken met Hamas, jochie.
hamas is democratisch gekozen, is feitelijk dus geen bezetterquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:07 schreef waht het volgende:
[..]
Je moet inderdaad niet samenwerken met Hamas, jochie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |