Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef yvonne het volgende: Geen persoonsgegeven, je blurt maar Geen foto's van lijken Commentaar in feedback.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee jouw UI is serieus te nemen...
C-130 hercules was het geloof ikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En met welke vliegtuigen? Opvallend zijn deze vliegtuigen die ik boven het oosten van het land gespot heb:
http://www.defensie.nl/or(...)douglas-kdc-10-dc-10
http://nl.wikipedia.org/wiki/Boeing_C-17_Globemaster_III
En een aantal F16's die nog steeds rondvliegen.
quote:
Zal op een hoop gedoe opleveren als blijkt dat de 100 ontbrekende lijken allemaal Nederlands zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:06 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze het over 200 bodybags
Daar zitten bijna 300 mensen in. Ik kan er godverdomme niet bij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:04 schreef Snowballed het volgende:
[ afbeelding ]
http://nos.nl/artikel/677838-trein-aangekomen-in-charkov.html
Sensatiekoppen he. De Telegraaf probeert geld aan de ramp de verdienen door zoveel mogelijk mensen hun artikelen te laten lezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Wow, wel 4 hele procenten. Rusland gaat bankroet
Serieus, 4% is niks
Ja echt bizar, een land waar het meeste transport via de rails plaatsvind heeft koeltreinen, wow.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:07 schreef Woods het volgende:
[..]Ik vertrouw die gasten echt niet, waar toveren ze zo snel een hele koeltrein vandaan?
Je bent zelf lachwekkend.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:03 schreef superniger het volgende:
Een boze Timmermans is echt lachwekkend.
Zo snel? Dat heeft wel 3 dagen geduurd anders...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:07 schreef Woods het volgende:
[..]Ik vertrouw die gasten echt niet, waar toveren ze zo snel een hele koeltrein vandaan?
BNW is the place to be...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:07 schreef Woods het volgende:
http://www.bloomberg.com/(...)ases-28-billion.htmlquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Wow, wel 4 hele procenten. Rusland gaat bankroet
Serieus, 4% is niks
En dat zal uiteindelijk de EU te verwerken krijgen als ze Rusland als bondgenoot zullen verliezen aan China. Dat is nu al gaande BRICS banken met het opzetten van een nieuwe munt zodat de dollar nog ene klap krijgt. China zal Rusland graag helpen. Hebben onlangs nog een aardige deal voor de levering van olie/gas gesloten. Daarbij is het China weer gelukt zonder inmenging stukken grond te pachten in de Oekraïne ter grootte van België om graan te produceren. En dat voor vijftig jaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:59 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Tja, vertrouwen in de Russische economie neemt natuurlijk een flinke klap zo...
Het laatste wat ik over die tweede trein heb gehoord is dat 'ie ergens vannacht in Torez was aangekomen. Verder ook niks meer over gehoord.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar er was ook nog iets met een tweede trein toch? Ik heb daar gisteren helemaal niks meer over gehoord eigenlijk.
Lijkt mij duidelijk dat het voor vee is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:06 schreef doge het volgende:
[..]
Misschien moet je de Telegraaf hierover aftippen? Die kunnen er vast en zeker een mooi artikel voor op hun voorpagina van maken.
"LIJKEN BEHANDELD ALS VEE"
wow, een hele koeltrein, die gasten leven niet in 1600 hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:07 schreef Woods het volgende:
16 lijken missen nog.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar zijn nu ALLE lichamen geborgen dan? Of liggen er nog menselijke overblijfselen in een oekraiens zonnenbloemenveld?
Kan me niet voorstellen dat een paar mijnwerkers in anderhalve dag alles gevonden hebben, maar ik hoor niets meer over onderzoekers op de rampplek
Koelwagons zijn koelwagons, of daar nou zuivel, vlees, vis, medicijnen of menselijke resten in moeten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Lijkt mij duidelijk dat het voor vee is.
Niemand heeft koelwagons voor menselijke resten.
De Oekrainequote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:08 schreef Cherna het volgende:
[..]
En dat zal uiteindelijk de EU te verwerken krijgen als ze Rusland als bondgenoot zullen verliezen aan China. Dat is nu al gaande BRIGS banken met het opzetten van een nieuwe munt zodat de dollar nog ene klap krijgt. China zal Rusland graag helpen. Hebben onlangs nog een aardige deal voor de levering van olie/gas gesloten. Daarbij is het China weer gelukt zonder inmenging stukken grond te pachten in de Oekraïne ter grootte van België om graan te produceren. En dat voor vijftig jaar.
De familie Bush deed het prima. Obama maakt volgens mij diverse blunders op geopolitieke basis.
Niet voor niets houd Duitsland zich nog rustig en is Merkel niet zo een fan van al die sancties die Rusland steeds verder van ons weg zal drijven in de handen van China.
liggen vast nog wel delen.. maar de grote lichamen heb je snel gevonden hoor.. het waren niet 10 mannetjes die gingen zoeken.. en volgen smij gaat het daar nog best wel georganiseerd.. ondanks dat dat volgens ons niet zo lijktquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar zijn nu ALLE lichamen geborgen dan? Of liggen er nog menselijke overblijfselen in een oekraiens zonnenbloemenveld?
Kan me niet voorstellen dat een paar mijnwerkers in anderhalve dag alles gevonden hebben, maar ik hoor niets meer over onderzoekers op de rampplek
Ik denk het niet, als ze ze allemaal gevonden hadden was dat wel explicite genoemd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:
er rijden 100 den koeltreinen in oekarine voor fruit en groenten naar Kiev en zo te rijdenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:07 schreef Woods het volgende:
De Russische staatszender heeft ook wat beelden gemaakt:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
Daar zitten bijna 300 mensen in. Ik kan er godverdomme niet bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |