Mijn mening hoeft ook niemand te boeien als ik er maar mensen mee vermaak.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij kijkt Utopia dus jouw mening boeit echt niemand
Where is the love?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij kijkt Utopia dus jouw mening boeit echt niemand
Neinquote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar we gaan nu ook op Mootie letten dus deze SC loopt wat uit.
ik heb niet zo snel een hekel aan iemand, da's wat anders, jij wel blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die ban had hier weinig mee te maken. Alleen daar mag niet over gesproken worden geloof ik.
Misschien ben jij zo iemand waarbij alles na een nachtje slapen vergeten is, maar zo rol ik niet.
Hmmm het was niet dom. Verdomme.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo dom doen, want ik weet heus wel hoe je namens spelt.
Klinkt wel een beetje als Johan tegen Genee.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk, ik verspreek me, allemaal even lachen mensen!
Wat toevallig zeg!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als Johan tegen Genee.
Ronaldo of Niklas Edin?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Plaats nog even een gifje van die mooie man.
Je hebt gelijk, heel jammer, het missen van deze potentiële superawesome friendship valt me erg zwaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik heb niet zo snel een hekel aan iemand, da's wat anders, jij wel blijkbaar.
Jammer voor jou.
En terecht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:07 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind de mening van iemand die naar Utopia kijkt niet rullevant.
Utopia is een vorm van terreur, dat hoor ik wel eens.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:07 schreef RensAjacied het volgende:
Deze ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Plaats nog even een gifje van die mooie man.
Wat doe je dan hier?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:07 schreef RensAjacied het volgende:
De handleiding van een SBS6 medewerker is een gedateerd sprookjesboek.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Utopia is een vorm van terreur, dat hoor ik wel eens.
Ja het komt nu opeens wel heel erg dichtbijquote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Utopia is een vorm van terreur, dat hoor ik wel eens.
Denken doe je maar bij SBS.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De handleiding van een SBS6 medewerker is een gedateerd sprookjesboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |