Dankjequote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
Tyf op vuile teringleier, ga lekker over voetbal ouwehoeren ofzo.
Ik kan je niet helpen bij deze rel omdat ik naar bed ga.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is toch de Utopia SC? Godverdomme ik wil boze reacties.
zij ook een aantal die het zo zien, het is prut nouquote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden, de meeste zijn het met je eens. Dan moet je dat in de COS roepen, daar worden ze dan boos.
Slaap lekker vuile ajacied. Ik kots op jouw soort.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dankje![]()
[ afbeelding ]
Fijne avond iedereen
Die ban had hier weinig mee te maken. Alleen daar mag niet over gesproken worden geloof ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
prima ik dacht dat het na je ban wel weer een beetje oke was.
Jammer dat je zo haatdragend bent, ik wil dat niet. Ik wil geen ruzies, ook niet met jou.
Hij is voor Heerenveen hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slaap lekker vuile ajacied. Ik kots op jouw soort.
Ik was al van plan om weer terug naar VBL te gaan maar deze reactie maakt mij toch weer woedend.quote:
Ik heb alle hoop opgegeven voor uto, ik zeg, maak er maar een gouden kooi 2 van.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
zij ook een aantal die het zo zien, het is prut nou
Goede opmerking, names de ultras van FC Groningen, bedankt en welterusten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slaap lekker vuile ajacied. Ik kots op jouw soort.
Curlingquote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Staat ajacied bij dus dan reageer ik even zo.![]()
Voetbal is sowieso een kut sport.
Picsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik was al van plan om weer terug naar VBL te gaan maar deze reactie maakt mij toch weer woedend.
Namensquote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goede opmerking, names de ultras van FC Groningen, bedankt en welterusten.
Ja maar jij kijkt Utopia dus jouw mening boeit echt niemandquote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Staat ajacied bij dus dan reageer ik even zo.![]()
Voetbal is sowieso een kut sport.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goede opmerking, names de ultras van FC Groningen, bedankt en welterusten.
Was niet grappig bedoeld.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk, ik verspreek me, allemaal even lachen mensen!
Maar we gaan nu ook op Mootie letten dus deze SC loopt wat uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 04:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk, ik verspreek me, allemaal even lachen mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |