van deze tekst kan jij nog een hoop leren hequote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iets wat, zeg maar, heel erg helpt bij het hebben van een gesprek, is als de mensen waarmee je praat, zeg maar, begrijpen wat je bedoelt en ook daarop reageren/inhaken, zeg maar, zodat niet iedereen langs elkaar heen lult. En zeg maar, normaal op elkaar reageren en proberen te begrijpen waar de ander vandaan komt, is zeg maar de basis voor een goed gesprek. Dat je 't weet. Zeg maar.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dag 253: Nog steeds niks gegeten, begin me een beetje slapjes te voelen.
Zo grappig. Constant beweren dat je een 'leuk gesprek' wil hebben, dat het allemaal 'gezellig' moet zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
van deze tekst kan jij nog een hoop leren he
Dank je wel hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die bui hebben wij al gehad nu jij.
Alsjeblieft
tsjah dat zegt de scheldende userquote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo grappig. Constant beweren dat je een 'leuk gesprek' wil hebben, dat het allemaal 'gezellig' moet zijn.
Maar als er iets uitgelegd wordt dan kom je met een in jouw ogen venijnige post. Grappig, maar beetje weird.
er zijn altijd spelbrekersquote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:43 schreef mootie het volgende:
Ja, laten we gezellig gaan doen. Gezellig elkaar onnozel en zelfoverschattend noemen en 'wat lul je nou' roepen. Dat breekt altijd het ijs.
Je bent echt een volslagen idioot.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
er zijn altijd spelbrekers![]()
ik probeer het alleen maar.
Nee, was vast ook niet handig. Maar na die hitte vind ik het niet erg.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Eerder vanavond probeerde ik het huis te luchten, ook geen best plan.
Haha wij lieten net de honden uit en waren ook nat.quote:
Laat lekker gaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
tsjah dat zegt de scheldende user![]()
Zullen we nou normaal doen, en het gezellig houden?
Er was een tijd dat we leuk samen haxballsamen deden
Honden zijn best wel vaak mietjes.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Haha wij lieten net de honden uit en waren ook nat.![]()
Kenny wou gisteren nog zo graag onder de koude douche, en nu het regent is ie niet naar buiten te krijgen.
Je bent een beetje teveel overtuigd van je eigen gelijk, hou het lekker voor jezelf.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
blijkbaar moet dat ja.
jammer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |