Ach, wil er niet teveel meer op in gaan, maar jij weet net zo goed als ik dat de Nederlandse politici niet zo serieus worden genomen, en heeft niet echt iets met het Engels te maken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. er is een ware hetze aan de gang tegen ons hoor ik. vertel aub meer.
kijk dan ff lekker terugquote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Mop, jij vloog er weer in als een wasbeer met rabiës, terwijl je niet eens begreep wat ik zei.
Ik beledigde Maxima niet, promise.
Schat, nu spreek je jezelf weer volledig tegen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach, wil er niet teveel meer op in gaan, maar jij weet net zo goed als ik dat de Nederlandse politici niet zo serieus worden genomen, en heeft niet echt iets met het Engels te maken.
Herinner je Kok nog die een heel diner gemist had, en helemaal naar Engeland was gevlogen voor een toetje.
En toen waren de heren al uitgepraat.![]()
Kortom, Nederland kan nooit een vuist maken.
Je kan geen icoontjes ontcijferen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
als hij mij ook met rust laat................prima
Nederland word internationaal niet serieus genomen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Schat, nu spreek je jezelf weer volledig tegen.
Wat is je punt!
Dus jij vind dat Nederland niet serieus genomen wordt op wereldwijd niveau. Zeg dat dan gelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nederland word internationaal niet serieus genomen.
Of het is het Engels, zoals al eerder gezegd hier, of het extreem recht van Wilders, ze verzinnen altijd wat om ons niet serieus te nemen.
Denk je echt dat ze ons nu wel serieus nemen ?
Het is omdat de USA en UK zich er mee bemoeien, maar wij als Nederland spelen niks klaar.
ik heb de naam bernhard niet geschreven. ???????????? wat bedoel je?????????????quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je kan geen icoontjes ontcijferen?
En bovendien vond ik het een goed argument, want jouw reactie op Bernhard zijn accent was nogal willekeurig.
Hier lusten de honden geen brood van, dus Jian zal er ook wel ver van uit de buurt blijven.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:20 schreef Joezi het volgende:
Hopelijk kan Jian het morgen allemaal eens objectief en onpartijdig bekijken.
Ja, sorry, was op meerdere dingen aan het reageren en kwam er niet lekker uit.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus jij vind dat Nederland niet serieus genomen wordt op wereldwijd niveau. Zeg dat dan gelijk.
Omdat we bijzonder klein zijn, dat lijkt me aannemelijker.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nederland word internationaal niet serieus genomen.
Of het is het Engels, zoals al eerder gezegd hier, of het extreem rechts van Wilders, ze verzinnen altijd wat om ons niet serieus te nemen.
Denk je echt dat ze ons nu wel serieus nemen ?
Het is omdat de USA en UK zich er mee bemoeien, maar wij als Nederland spelen niks klaar.
Excusez, bedoelde Punkman. Maar voor mij zijn jullie 1 user.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik heb de naam bernhard niet geschreven. ???????????? wat bedoel je?????????????
En als bijzonder klein land hebben we eerder juist een aardige vinger in het papje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat we bijzonder klein zijn, dat lijkt me aannemelijker.
Dat is helemaal waar, een ons leger is veel te klein.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat we bijzonder klein zijn, dat lijkt me aannemelijker.
Voor zo'n klein land is Nederland vrij awesome.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
En als bijzonder klein land hebben we eerder juist een aardige vinger in het papje.
Jij bent grappig.quote:
Kan iemand op de paniek-knop drukken? Ik denk dat we een situatie hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
GODSAMMUH ik wou een onderwerp aansnijden waar we allemaal over kunnen praten en ik word weer aangevallen. WTF
moet het hier alleen maar over voetbal gaan ofzo????????????????///
Sorry, ik noemde Maxima, niet Berhard, dat was Joezi geloof ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Excusez, bedoelde Punkman. Maar voor mij zijn jullie 1 user.
Die zijn objectieve mening allang gevormd heeft.quote:
Ik wil alleen maar een leuk gesprek hebben met zijn allen, is dat nou zo moeilijk?????quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kan iemand op de paniek-knop drukken? Ik denk dat we een situatie hebben.
Vertel?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:27 schreef marsan het volgende:
[..]
Die zijn objectieve mening allang gevormd heeft.
Daarom zeg ik ook 'jouw reactie op de post over Bernhard'.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Sorry, ik noemde Maxima, niet Berhard, dat was Joezi geloof ik.
Sommige users zijn grappig. Laten we t daar maar op houden.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:27 schreef marsan het volgende:
[..]
Die zijn objectieve mening allang gevormd heeft.
Nieuw onderwerp: favoriete acteur / actrice.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
GODSAMMUH ik wou een onderwerp aansnijden waar we allemaal over kunnen praten en ik word weer aangevallen. WTF
moet het hier alleen maar over voetbal gaan ofzo????????????????///
Iets wat, zeg maar, heel erg helpt bij het hebben van een gesprek, is als de mensen waarmee je praat, zeg maar, begrijpen wat je bedoelt en ook daarop reageren/inhaken, zeg maar, zodat niet iedereen langs elkaar heen lult. En zeg maar, normaal op elkaar reageren en proberen te begrijpen waar de ander vandaan komt, is zeg maar de basis voor een goed gesprek. Dat je 't weet. Zeg maar.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar een leuk gesprek hebben met zijn allen, is dat nou zo moeilijk?????
Lijkt hier GVD utopia wel
Dan maar geheel wat anders, wie is dat in je UI ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iets wat, zeg maar, heel erg helpt bij het hebben van een gesprek, is als de mensen waarmee je praat, zeg maar, begrijpen wat je bedoelt en ook daarop reageren/inhaken, zeg maar, zodat niet iedereen langs elkaar heen lult. En zeg maar, normaal op elkaar reageren en proberen te begrijpen waar de ander vandaan komt, is zeg maar de basis voor een goed gesprek. Dat je 't weet. Zeg maar.
Hugh Jackmanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nieuw onderwerp: favoriete acteur / actrice.
Die van mij: Jessica Alba
ken ik zo even niet, hoewel haar snuit me erg bekent voor komt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daniel Day Lewis, Heath Ledger, Vincent Casselquote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jip.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:35 schreef Braindead2000 het volgende:
Mental note: eten krijg je energie van. Ik had nog niet gegeten en werd een beetje slapjes. Eten jullie ook wel eens?
LOLquote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan maar geheel wat anders, wie is dat in je UI ?
Dag 253: Nog steeds niks gegeten, begin me een beetje slapjes te voelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 03:35 schreef Braindead2000 het volgende:
Mental note: eten krijg je energie van. Ik had nog niet gegeten en werd een beetje slapjes. Eten jullie ook wel eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |