Waarover zouden ze hebben gehandeld? Nu maar hopen dat ze zsm uit het land komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:55 schreef Snowballed het volgende:
twitter:PaulSonne twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:54:03Borodai and Malaysians negotiated for hours. Because they did agreement as official state protocol. DNR stamps. Contracts. Rebel bureaucracy reageer retweet
Oef, die gaan idd wel ver, gaat nergens over.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:45 schreef beantherio het volgende:
De reacties m.b.t. de speech van Timmermans onder het artikel op Elsevier zijn weer om te janken. Hoe vast kun je zitten in je politieke haat.
Malaysia Airlines. No way dat het land dat doet.. en juridisch gezien vraag ik me af wat die "contracten" überhaupt waard zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dus ze hebben eruit kunnen slepen dat ze erkend zijn door Maleisië. Flinke winst.
Ja.. en daarmee waarschijnlijk een erg grote regel overtreden...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dus ze hebben eruit kunnen slepen dat ze erkend zijn door Maleisië. Flinke winst.
Ja ik denk ook dat het weinig is, maar die rebellen voelen zich nu enorm baas natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Malaysia Airlines. No way dat het land dat doet.. en juridisch gezien vraag ik me af wat die "contracten" überhaupt waard zijn.
twitter:PaulSonne twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:57:14The rebels absolutely love bureaucracy, stamps, identification papers. I mean this is the former Soviet Union. It's in their genes. #MH17 reageer retweet
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is er geen video opname van de speech eigenlijk?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat het weinig is, maar die rebellen voelen zich nu enorm baas natuurlijk.
Glory to Arshtotzka.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:58 schreef Snowballed het volgende:
twitter:PaulSonne twitterde op dinsdag 22-07-2014 om 00:57:14The rebels absolutely love bureaucracy, stamps, identification papers. I mean this is the former Soviet Union. It's in their genes. #MH17 reageer retweet
Ik volg dit topic al enkele dagen vanaf mijn vakantieadres (flink bijlezen in de avonden!) omdat er pareltjes tussen de postings zitten, bijvoorbeeld de link naar een prachtige fotoreportage, de redditpagina van een student woonachtig in Oekraiene die allerhande vragen beantwoordt, en een artikel over het bedrijf achter de raket waarmee MH17 waarschijnlijk is neergehaald dat in de Amsterdamse Zuidas is gevestigd en uitsluitend aan Westerse vijanden verkoopt terwijl het van Nederlandse belastingvoordelen profiteert (hoe wrang).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:49 schreef Rabieluh het volgende:
"Reacties" op het internet zijn over het algemeen bedroevend. Onze frontpage is vaak ook zo'n hel.
Daar is bijna niet aan te ontkomen met zoveel mensen die zo lang posten in een reeks. Ik heb me nu ook schuldig gemaakt aan lollige posts.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik volg dit topic al enkele dagen vanaf mijn vakantieadres (flink bijlezen in de avonden!) omdat er pareltjes tussen de postings zitten, bijvoorbeeld de link naar een prachtige fotoreportage, de redditpagina van een student woonachtig in Oekraiene die allerhande vragen beantwoordt, en een artikel over het bedrijf achter de raket waarmee MH17 waarschijnlijk is neergehaald dat in de Amsterdamse Zuidas is gevestigd en uitsluitend aan Westerse vijanden verkoopt terwijl het van Nederlandse belastingvoordelen profiteert (hoe wrang).
Maar poeh, ook hier moet ik me door een hoop platvloerse reacties heenworstelen, het geroep om militair ingrijpen, de seksistische opmerkingen over elke vrouw die toevallig op een foto te zien is. De bizarre complottheorieen zijn haast een verademing, want inhoudelijke relevant.
Poetin krijgt de wedstrijdbal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wel allemaal dozen, stempels en documenten ruilen. Maar niet eens van shirtje ruilen..
Gemengde discussies heb je overal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik volg dit topic al enkele dagen vanaf mijn vakantieadres (flink bijlezen in de avonden!) omdat er pareltjes tussen de postings zitten, bijvoorbeeld de link naar een prachtige fotoreportage, de redditpagina van een student woonachtig in Oekraiene die allerhande vragen beantwoordt, en een artikel over het bedrijf achter de raket waarmee MH17 waarschijnlijk is neergehaald dat in de Amsterdamse Zuidas is gevestigd en uitsluitend aan Westerse vijanden verkoopt terwijl het van Nederlandse belastingvoordelen profiteert (hoe wrang).
Maar poeh, ook hier moet ik me door een hoop platvloerse reacties heenworstelen, het geroep om militair ingrijpen, de seksistische opmerkingen over elke vrouw die toevallig op een foto te zien is. De bizarre complottheorieen zijn haast een verademing, want inhoudelijke relevant.
Het zou ook gewoon doodbloeden als er alleen maar serieus gepost werd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daar is bijna niet aan te ontkomen met zoveel mensen die zo lang posten in een reeks. Ik heb me nu ook schuldig gemaakt aan lollige posts.
Die had ik gepost. Dat blijft wel hangen dus. Fijne vakantie trouwens.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er is tot dusver ook heel weinig om over te discussiëren. Ja, de onbetrouwbaarheid van de rebellen/tegenpartij en media in het algemeen, hooguit...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:02 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Het zou ook gewoon doodbloeden als er alleen maar serieus gepost werd.
Ik was CNN even beu maar ik heb em nu op t juiste zender gezetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 01:01 schreef no_comment het volgende:
[..]
Video van overhandiging nu op cnn, nog geen speech
For your the great cornholio....quote:
For you, dear sir...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |