? Hier klopt volgens mij geen hout van maar goed.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Rond 19:00 vertrokken uit Donetsk richting Charkov. Is zojuist aangekomen in Torez, dus moet nog even.
Of het er precies 400 waren weet ik niet, en een paar vliegmaatschappijen weken al uit, maar er vlogen echt zat vliegtuigen van verschillende maatschappijen precies dezelfde route (tussen Donetsk en Horlivka door), tot het ongeluk met de MH17 gebeurde.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ook zo noordelijk? MH17 moest wat uitwijken voor ontwikkelende onweersbuien.
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:45 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
? Hier klopt volgens mij geen hout van maar goed.
Euh zijn ze teruggereden?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Rond 19:00 vertrokken uit Donetsk richting Charkov. Is zojuist aangekomen in Torez, dus moet nog even.
De zwarte dozen zijn overgedragen aan de Maleisische delegatie. Waarschijnlijk hebben ze er grof voor moeten betalen, want het duurde erg lang allemaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, weet iemand of ze al zijn overgedragen?
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:45 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
? Hier klopt volgens mij geen hout van maar goed.
twitter:
Geenstijl idem.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:45 schreef beantherio het volgende:
De reacties m.b.t. de speech van Timmermans onder het artikel op Elsevier zijn weer om te janken. Hoe vast kun je zitten in je politieke haat.
Sorry, ik trollde.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De zwarte dozen zijn overgedragen aan de Maleisische delegatie. Waarschijnlijk hebben ze er grof voor moeten betalen, want het duurde erg lang allemaal.
De cockpit schade met gaten die enigszins van voren lijken te komen.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sorry, ik trollde.Ik was er al van op de hoogte.
Paar jaar geleden waren de reaguursels op geenstijl het hoogtepunt van de website, maar man man man wat daar tegenwoordig aan onderbuiktokkies rondhangtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geenstijl idem.
Daar lijkt men bovendien weer niet te snappen hoe de VN werkt.
http://www.reddit.com/user/rultesquote:The ultimate goal is to break away from Ukraine and join Russia. Not even independence - be under control of Russia with an end goal of joining it.
I'm sorry, but fuck that.
Volgens een van de users handelt Timmermans uit eigenbelang.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:45 schreef beantherio het volgende:
De reacties m.b.t. de speech van Timmermans onder het artikel op Elsevier zijn weer om te janken. Hoe vast kun je zitten in je politieke haat.
Das wel heel triest zegquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:45 schreef beantherio het volgende:
Even opgezocht, inderdaadquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:46 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ze zijn vertrokken vanuit Torez naar Donetsk, en daar zijn ze zojuist aangekomen
Ze zullen waarschijnlijk ook niet iedereen terugvinden, en ze hebben ook nog een berg met losse lichaamsdelen zij zich.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
200 lichamen op de trein, 298 mensen dood. Ligt de rest nog ergens in het veld of zo.
#Dichtbij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De 'zwarte dozen' zijn oranje, Nederland speelde in het oranje op het WK, dit kan geen toeval zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |