Ja, daarom. Na The Cove, een soortgelijke docu, wilde ik deze ook zien, maar er waren geen downloads van beschikbaar.quote:
Ik vond het einde heel moeilijk. Vooral omdat alles heel gehaast ging in één keer terwijl ze daarvoor het hele seizoen hebben lopen rekken en rekken. En dat ie na al die jaren toch weer terugkwam. Echt mweh.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vond haar echt tof na een tijdje en gaan ze haar zo op die manier laten eindigen.
Ik heb daarna gelijk heel seizoen 9 achter elkaar gekeken en toen begreep ik het wel beter eigenlijk. Maar nog steeds niet HIMYM waardig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vond het einde heel moeilijk. Vooral omdat alles heel gehaast ging in één keer terwijl ze daarvoor het hele seizoen hebben lopen rekken en rekken. En dat ie na al die jaren toch weer terugkwam. Echt mweh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb daarna gelijk heel seizoen 9 achter elkaar gekeken en toen begreep ik het wel beter eigenlijk. Maar nog steeds niet HIMYM waardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Laatste seizoen was erg kutquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:23 schreef Bortecinem het volgende:
Omg volgens mij heb ik alle seizoenen niet gezien. :/
Volgens mij heb jij het voor jezelf verpest door op de spoilers te klikken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:23 schreef Bortecinem het volgende:
Omg volgens mij heb ik alle seizoenen niet gezien. :/
Seizoen 1 tm 4 waren echt legendarisch. Daarna niet ging het snel bergafwaarts.quote:
Ik vond Lily ook schijtvervelend worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het voor jezelf verpest door op de spoilers te klikken.
Maar series final was zo slecht, dat er een alternitive ending komt op de dvd box.
Ze maakte van haar een karakter. Vaak sloeg het nergens op.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vond Lily ook schijtvervelend worden.
Als ik nog één keer son of a betch of 'linuuuuus' hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze maakte van haar een karakter. Vaak sloeg het nergens op.
Dat was zo irritant. Ze gingen er ook zolang mee door. Alsof ze door je strot wilde drukken om het maar leuk te vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als ik nog één keer son of a betch of 'linuuuuus' hoor.
Ik dacht dat toen de moeder bekend werd, de serie was afgelopen. Volgens mij staat die laatste seizoen niet op netflix dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het voor jezelf verpest door op de spoilers te klikken.
Maar series final was zo slecht, dat er een alternitive ending komt op de dvd box.
I know iedereen is er zo larisch over dat ik tenminste een paar afleveringen zal kijken.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, trouwens niet afhaken bij GoT na één of twee afleveringen als het je niet meteen overtuigt, want het wordt nog goed.
Wat anders dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:28 schreef AbdulMalik het volgende:
wrm bidden turken 2keer 10 rak'aah bij taraweeh??
Nee laatste twee of drie niet ofzo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik dacht dat toen de moeder bekend werd, de serie was afgelopen. Volgens mij staat die laatste seizoen niet op netflix dan?
[..]
I know iedereen is er zo larisch over dat ik tenminste een paar afleveringen zal kijken.
Laatste twee seizoen staan er niet op.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik dacht dat toen de moeder bekend werd, de serie was afgelopen. Volgens mij staat die laatste seizoen niet op netflix dan?
[..]
I know iedereen is er zo larisch over dat ik tenminste een paar afleveringen zal kijken.
Haha, lyrisch olmasin?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Hmm, geen idee. Misschien vanwege verschil in wetschool.quote:
ik kan het niet vinden misschien dat triggershot het weetquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, lyrisch olmasin?
[..]
Hmm, geen idee. Misschien vanwege verschil in wetschool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |