Ben nu bezig met BB. Ga daarna beginnen met GoT en daarna zie ik wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij moet echt Chuck een keer kijken. Ga je echt leuk vinden.
Wel na ramadan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ohh en vergeet Orange is the new black niet naturlich!!
Owee als je gaat spoilen...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
You will not regret it hadii baslaa
Er is geen goede uitleg die mijn gedrag(het spel leuk vinden) goedkeurt.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Tis een Kim Kardashian spel. Hoeveel uitleg zal er nodig zijn?
Wallah had net date met een neger in het spel.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet je hierin iets met bekende negers doen?
Hij moet het tenminste proberen vind ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Weet niet of dat echt iets voor TM is..
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Owee als je gaat spoilen...Dan zal GoT een stuk minder leuk voor je zijn straks.
Tegen die tijd begint seizoen 5 van GoT alweer, denk ik, ergens in maart/april van volgend jaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben nu bezig met BB. Ga daarna beginnen met GoT en daarna zie ik wel.
True.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij moet het tenminste proberen vind ik.
Nice toch.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tegen die tijd begint seizoen 5 van GoT alweer, denk ik, ergens in maart/april van volgend jaar.
Ooit, toen ik nog TV keek, een paar afleveringen gezien. Weet niet meer wat ik ervan vond. Was er vast geen fan van, anders had ik het me wel herinnerd.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:05 schreef mrstylo het volgende:
Wie van jullie heeft How i met your Mother gezien?
Al die lelijke inmates die het met elkaar doen. Die gad girl met bril is wel irritant trouwens. Die mag deaud.quote:
Ja, ik had de eerste drie seizoenen van GoT gedownload en alles achter mekaar gekeken, maar vanaf seizoen 4 moest ik iedere week wachten op een nieuwe episode, wat wel jammer is. Zo'n aflevering is echt snel voorbij (45 minuten); niet 2 uur zoals bij Turkse series.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nice toch.
Sowieso voelt tegenwoordig een seizoen aan als een aflevering.![]()
Dat was ook echt een leuke serie. Jammer van de seizoenen 5/6/7/8/9. Alles daarvoor was echt abnormaal goed.quote:
Ik. Tot het einde. Loved itquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:05 schreef mrstylo het volgende:
Wie van jullie heeft How i met your Mother gezien?
Toen zij met die kleine gozer kreeg werd alles kut. En te veel drama in de serie. Niets aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:08 schreef Blocko het volgende:
[..]
Hoi,
New girl is the bom.
En dan vooral deze:
[ afbeelding ]
Ik vond de moeder/het einde ook echt een anti-climax.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was ook echt een leuke serie. Jammer van de seizoenen 5/6/7/8/9. Alles daarvoor was echt abnormaal goed.
jaaaaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:08 schreef Blocko het volgende:
[..]
Hoi,
New girl is the bom.
En dan vooral deze:
[ afbeelding ]
Ik vond haar echt tof na een tijdje en gaan ze haar zo op die manier laten eindigen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vond de moeder/het einde ook echt een anti-climax.
Staat op Netflix. Aanrader?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga voor vandaag Blackfish wel kijken.Wilde ik al lange tijd zien.
Blackfish (2013) - IMDb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |