Ja, die was ok, ik wat minder.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Oh nee toch. Maar was degene die op je knalde oké?
Op zijn kosten een nieuwe brik kopenquote:Op maandag 21 juli 2014 23:33 schreef Djurres het volgende:
[..]
Bestuurder achter me ook niet, blijkt.
Ben bang dat ik mn geld er niet uit ga halen..quote:Op maandag 21 juli 2014 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op zijn kosten een nieuwe brik kopen
Dat heb ik zelf net nog gedaan. Is tevens goedkoper ook..quote:Op maandag 21 juli 2014 23:34 schreef imikethat het volgende:
Is dat trouwens je chick bovenste foto? Beter meer foto's om haar ff een apk te geven
Veel erin gestopt? In zo'n ouwe brik?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:34 schreef Djurres het volgende:
Op zijn kosten een nieuwe brik kopen
Ben bang dat ik mn geld er niet uit ga halen..
Jamaar geen automaat met 99.984 km op de teller.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:34 schreef Zeetakje het volgende:
Klote man. Voordeel is wel dat je voor een scheet en drie knikkers weer een 'nieuwe' 205 hebt
Nee, dat niet, maar aanschaf tenopzichte van dagwaarde. Had wel gehoopt hier een jaartje of 4/5 mee te kunnen doen..quote:Op maandag 21 juli 2014 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Veel erin gestopt? In zo'n ouwe brik?
Lekker belangrijk idd. Ben blij dat hij niets heeft.. anders was t nog zijn eigen schuld ook!quote:
Tja, misschien kan je toch beetje onderhandelen met meneer zelf. Alhoewel het misschien toch al paar honderd isquote:Op maandag 21 juli 2014 23:35 schreef Djurres het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar aanschaf tenopzichte van dagwaarde. Had wel gehoopt hier een jaartje of 4/5 mee te kunnen doen..
Met een roestbak van 24 jaar oud?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:35 schreef Djurres het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar aanschaf tenopzichte van dagwaarde. Had wel gehoopt hier een jaartje of 4/5 mee te kunnen doen..
Hobby..quote:Op maandag 21 juli 2014 23:37 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Met een roestbak van 24 jaar oud?
Nja, die vent had beter uit zn doppen moeten kijken, maar voor t zelfde geld was ik 10 seconden eerder van huis vertrokken en was ik degene geweest die ergens achterop geknalt was..quote:Op maandag 21 juli 2014 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja, misschien kan je toch beetje onderhandelen met meneer zelf. Alhoewel het misschien toch al paar honderd is
Tevens, roest was nagenoeg nergens te bekennen. Vliegroest misschien, maar zeker geen doorgerotte delen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:37 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Met een roestbak van 24 jaar oud?
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
En je had net nieuwe APK! Dat je die kreeg met die trekhaak voor je kentekenplaat.
Zonder op of aanmerkingen nog welquote:Op maandag 21 juli 2014 23:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
En je had net nieuwe APK! Dat je die kreeg met die trekhaak voor je kentekenplaat.
Ga je daar geen gezeik mee krijgen? Ik weet niet of politie hier nog bij betrokken is (geweest).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:06 schreef Djurres het volgende:
[..]
Zonder op of aanmerkingen nog wel
En uiteraard, die trekhaak heeft het meeste gedaan!
Had m verbouwt dat ie onder de kentekenplaat zat..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ga je daar geen gezeik mee krijgen? Ik weet niet of politie hier nog bij betrokken is (geweest).
Omdat er elk willekeurig moment wel een redelijke kans is dat NN zichzelf in de prak rijdt? Klopt.quote:
Dat had echt mooi geweest want die auto heeft nog geen airbagsquote:Op maandag 21 juli 2014 23:38 schreef Djurres het volgende:
[..]
Nja, die vent had beter uit zn doppen moeten kijken, maar voor t zelfde geld was ik 10 seconden eerder van huis vertrokken en was ik degene geweest die ergens achterop geknalt was..
Nee, een bestelbus van een niet nader te noemen bedrijf met iemand die een lange dag gewerkt had..quote:
Maar wel een stuur om m'n tanden op te vangenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:36 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Dat had echt mooi geweest want die auto heeft nog geen airbags
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:32 schreef TwentyFourr het volgende:
TS heeft de kolossale fout gemaakt om in de gemeente waarin Braddie rijles volgt zich op de weg te begeven
Kan ook dat ie Roadtrip z'n pad gekruist heeft.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:32 schreef TwentyFourr het volgende:
TS heeft de kolossale fout gemaakt om in de gemeente waarin Braddie rijles volgt zich op de weg te begeven
Niet weten dat Braddie/Roadtrip dezelfde personen zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kan ook dat ie Roadtrip z'n pad gekruist heeft.
Ben tenminste een van de weinige autisten met een eigen auto idd. Iedereen die loopt te janken over m'n brute 205 heeft waarschijnlijk zelf niet eens een fiets!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:46 schreef Kapsalon het volgende:
TS had een bazenauto en verdient een hart onder de riem in plaats van te worden afgezeken door zielige zolderkamer autisten die op zaterdag avond in de passat van hun vader rondjes om de macdonalds rijden
Ik heb een fiat 500 met schade omdat een witte post NL bus niet kan insturen met achterwaarts parkeren. Gevolg, voorbumper kapot, stuurstangen verbogen, wiel staat scheef en een ontkennende post bezorger :,)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:12 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ben tenminste een van de weinige autisten met een eigen auto idd. Iedereen die loopt te janken over m'n brute 205 heeft waarschijnlijk zelf niet eens een fiets!
Vriendelijk bedankt voor deze steunbetuiging, dit waardeer ik ten zeerste.
Ik had vroeger ook een 205. Een witte.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:12 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ben tenminste een van de weinige autisten met een eigen auto idd. Iedereen die loopt te janken over m'n brute 205 heeft waarschijnlijk zelf niet eens een fiets!
Vriendelijk bedankt voor deze steunbetuiging, dit waardeer ik ten zeerste.
Mijn rechter wiel staat 7cm verder naar voren dan links, k krijg wss maar 100/200 euro terug..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb een fiat 500 met schade omdat een witte post NL bus niet kan insturen met achterwaarts parkeren. Gevolg, voorbumper kapot, stuurstangen verbogen, wiel staat scheef en een ontkennende post bezorger :,)
Bleegh. Nja mn verzekering *All Risk* dekt het. Schade ligt rond de 1450 euro zegt het schade bedrijf. Ook moet er een nieuwe bumper op en de voorkant die ook nog eens gespoten moet worden...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:20 schreef Djurres het volgende:
[..]
Mijn rechter wiel staat 7cm verder naar voren dan links, k krijg wss maar 100/200 euro terug..
En jij bent wss zo dik dat je vlees jus huilt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:48 schreef Crimyclown het volgende:
Je vriendin heeft kleine tieten op de eerste foto.
Ik zag net een 205 rijden. Zo komt het allemaal wel heel dichtbij.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:34 schreef Fokker89 het volgende:
Ik leef met je mee ts
Het zijn donkere dagen in dit land. Eerst die vliegramp, en nu dit
En wat voor loopfiets heb jij?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:09 schreef VarkensHart het volgende:
Geen gti hebben en je voortbewegen in zo een PAUPERBAK
Pf ik heb vroeger een 205 gehad. Komt inderdaad wel erg dichtbij zo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zag net een 205 rijden. Zo komt het allemaal wel heel dichtbij.
Kom racen ik heb nissan gtr v12 kom racen danquote:
mietjes.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:23 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Kom racen ik heb nissan gtr v12 kom racen dan
Gtr v12 rly? Zelf in elkaar geflanst zekerquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:23 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Kom racen ik heb nissan gtr v12 kom racen dan
Ja bij supercartuning.nl, binnen een week waren ze klaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:26 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Gtr v12 rly? Zelf in elkaar geflanst zeker
Hard gaan zal die niet, schijnt toch iets met diesel en benzine te maken te hebben ofzo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:33 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ja bij supercartuning.nl, binnen een week waren ze klaar.
Eigenlijk zijn het 2 v6 diesel generatoren die elektromotoren aandrijven... Maar misschien maak ik er maar 2x cummins 8pittertjes met een dikke turbo want die maken een mooi geluidquote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:42 schreef Djurres het volgende:
[..]
Hard gaan zal die niet, schijnt toch iets met diesel en benzine te maken te hebben ofzo.
Ik betwijfel of TS in de showroom moet zijn voor auto's als deze.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Grootste gedoe is nog om weer op pad te moeten om een leuk, goed en goedkoop wagentje te scoren. Weer dat urenlange showroom in, showroom uit....
dan was die voor die half jaar ook al rotquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook een 205. Een witte.
1 keer in gereden, naar de sloop. Kocht hem voor ik mijn rijbewijs had. Half jaar later was hij rot.
Nooit meer een peugeot
wat is een showroom?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Grootste gedoe is nog om weer op pad te moeten om een leuk, goed en goedkoop wagentje te scoren. Weer dat urenlange showroom in, showroom uit.... Marktplaats, speurders sites af...
Had je vader maar ff 10 seconde eerder zijn leuning uit de pruim getrokken was jij er helemaal niet geweest!quote:Op maandag 21 juli 2014 23:38 schreef Djurres het volgende:
[..]
Nja, die vent had beter uit zn doppen moeten kijken, maar voor t zelfde geld was ik 10 seconden eerder van huis vertrokken en was ik degene geweest die ergens achterop geknalt was..
Had die ene klant dat ook maar bij je moeder gedaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Had je vader maar ff 10 seconde eerder zijn leuning uit de pruim getrokken was jij er helemaal niet geweest!
Bewaar het eens voor R&P.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mn moeder is inderdaad de grootste tyfus hoer die ik ken.
Hopelijk krijgt ze aids!
En kanker!!!
Denken dat dit zo isquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:46 schreef Kapsalon het volgende:
TS had een bazenauto en verdient een hart onder de riem in plaats van te worden afgezeken door zielige zolderkamer autisten die op zaterdag avond in de passat van hun vader rondjes om de macdonalds rijden
Helaas, verkeerd gegokt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:07 schreef Djurres het volgende:
[..]
En jij bent wss zo dik dat je vlees jus huilt.
TS had een Peugeot. De enige die dat een bazenauto vindt is de garagist die elke maand voor honderden Euro's de technische mankementen aan het ding mag repareren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:46 schreef Kapsalon het volgende:
je deed je wekelijkse kreukelzone test?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:29 schreef shifto het volgende:
n00b, een echt auto ongeluk doe je zo:
[ afbeelding ]
Hij overschatte zichzelf bij een beetje regen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
je deed je wekelijkse kreukelzone test?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |