Tevens, roest was nagenoeg nergens te bekennen. Vliegroest misschien, maar zeker geen doorgerotte delen.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:37 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Met een roestbak van 24 jaar oud?
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
En je had net nieuwe APK! Dat je die kreeg met die trekhaak voor je kentekenplaat.
Zonder op of aanmerkingen nog welquote:Op maandag 21 juli 2014 23:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
En je had net nieuwe APK! Dat je die kreeg met die trekhaak voor je kentekenplaat.
Ga je daar geen gezeik mee krijgen? Ik weet niet of politie hier nog bij betrokken is (geweest).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:06 schreef Djurres het volgende:
[..]
Zonder op of aanmerkingen nog wel
En uiteraard, die trekhaak heeft het meeste gedaan!
Had m verbouwt dat ie onder de kentekenplaat zat..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ga je daar geen gezeik mee krijgen? Ik weet niet of politie hier nog bij betrokken is (geweest).
Omdat er elk willekeurig moment wel een redelijke kans is dat NN zichzelf in de prak rijdt? Klopt.quote:
Dat had echt mooi geweest want die auto heeft nog geen airbagsquote:Op maandag 21 juli 2014 23:38 schreef Djurres het volgende:
[..]
Nja, die vent had beter uit zn doppen moeten kijken, maar voor t zelfde geld was ik 10 seconden eerder van huis vertrokken en was ik degene geweest die ergens achterop geknalt was..
Nee, een bestelbus van een niet nader te noemen bedrijf met iemand die een lange dag gewerkt had..quote:
Maar wel een stuur om m'n tanden op te vangenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:36 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Dat had echt mooi geweest want die auto heeft nog geen airbags
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:32 schreef TwentyFourr het volgende:
TS heeft de kolossale fout gemaakt om in de gemeente waarin Braddie rijles volgt zich op de weg te begeven
Kan ook dat ie Roadtrip z'n pad gekruist heeft.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:32 schreef TwentyFourr het volgende:
TS heeft de kolossale fout gemaakt om in de gemeente waarin Braddie rijles volgt zich op de weg te begeven
Niet weten dat Braddie/Roadtrip dezelfde personen zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kan ook dat ie Roadtrip z'n pad gekruist heeft.
Ben tenminste een van de weinige autisten met een eigen auto idd. Iedereen die loopt te janken over m'n brute 205 heeft waarschijnlijk zelf niet eens een fiets!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 00:46 schreef Kapsalon het volgende:
TS had een bazenauto en verdient een hart onder de riem in plaats van te worden afgezeken door zielige zolderkamer autisten die op zaterdag avond in de passat van hun vader rondjes om de macdonalds rijden
Ik heb een fiat 500 met schade omdat een witte post NL bus niet kan insturen met achterwaarts parkeren. Gevolg, voorbumper kapot, stuurstangen verbogen, wiel staat scheef en een ontkennende post bezorger :,)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:12 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ben tenminste een van de weinige autisten met een eigen auto idd. Iedereen die loopt te janken over m'n brute 205 heeft waarschijnlijk zelf niet eens een fiets!
Vriendelijk bedankt voor deze steunbetuiging, dit waardeer ik ten zeerste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |