quote:Op maandag 21 juli 2014 22:28 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb de films Hostel gezien, nu wek je wel een beetje hoop met dit topic.
Haha ik ook. Echt een nasty filmquote:Op maandag 21 juli 2014 22:28 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb de films Hostel gezien, nu wek je wel een beetje hoop met dit topic.
Dank je. Is het. Ik ga zelfs naar Bosnië Herzegovinaquote:Op maandag 21 juli 2014 22:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Klinkt wel als een tof avontuur. Veel plezier TS
Het is dus geen klacht.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef NieuweNier het volgende:
Nee eigenlijk is het een avontuurtje. Ik voel me net Columbus.
Nice. Schijt wel mooi te zijn. Net als Kroatië trouwens.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:29 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dank je. Is het. Ik ga zelfs naar Bosnië Herzegovina
Zelfs dat is geen klacht, die gast heeft konkolast van z'n scheenbeen en wordt gewoon geholpen. Dat is gewoon liefde alom.quote:
Kroatië is echt superquote:Op maandag 21 juli 2014 22:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Nice. Schijt wel mooi te zijn. Net als Kroatië trouwens.
Is om de druk er af te halen inderdaad, de vader van een vriend zijn nichtje die is chirurg die vertelde mij dat.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zelfs dat is geen klacht, die gast heeft konkolast van z'n scheenbeen en wordt gewoon geholpen. Dat is gewoon liefde alom.
Bedoel ik maar, is toch gewoon puur sentiment dit, ik moest zelfs een traantje laten toen ik deze pic onder ogen kreeg.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is om de druk er af te halen inderdaad, de vader van een vriend zijn nichtje die is chirurg die vertelde mij dat.
Kroatië staat zeker op mijn verlanglijstje.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:33 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Kroatië is echt supergeweldige natuur en mooie steden
![]()
Wel echt communistisch geweest. Bij de grens. 1 man controleert je paspoort, dan rij je verder en een tweede geeft je een stempel
lol, ik ben er twee keer geweest en beide keren gewoon de grens over gereden zonder ook maar enige controle.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:33 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Kroatië is echt supergeweldige natuur en mooie steden
![]()
Wel echt communistisch geweest. Bij de grens. 1 man controleert je paspoort, dan rij je verder en een tweede geeft je een stempel
Moedig hem nou niet aan, anders gaat hij binnenkort weer heel klb volspammen met zijn verzonnen topics.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |