Ik geloof dat alleen Nederlandse lichamen naar Nederland gaan. Donetsk zou het 'zenuwcentrum' worden van dat onderzoek, dacht ik gelezen te hebben ergens.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:07 schreef PG18 het volgende:
Hier in Nederland zijn ze bezig om identificatiemateriaal te verzamelen bij nabestaanden, maar doen ze dat nu ook dan bij nabestaanden van al die omgekomen buitenlanders?
Want als al die lijken straks in Nederland terecht komen lijkt het me sterk dat niet alleen de omgekomen Nederlanders eruit gepikt worden.
Nederland coördineert het hele onderzoek dus ook de identificatie (of in ieder geval de repatriëring) van alle slachtoffers.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:07 schreef PG18 het volgende:
Hier in Nederland zijn ze bezig om identificatiemateriaal te verzamelen bij nabestaanden, maar doen ze dat nu ook dan bij nabestaanden van al die omgekomen buitenlanders?
Want als al die lijken straks in Nederland terecht komen lijkt het me sterk dat niet alleen de omgekomen Nederlanders eruit gepikt worden.
En hoe weet je wat de Nederlandse lichamen zijn?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geloof dat alleen Nederlandse lichamen naar Nederland gaan. Donetsk zou het 'zenuwcentrum' worden van dat onderzoek, dacht ik gelezen te hebben ergens.
Dat zou daar bepaald worden. Hoorde ik vanavond op radio. Maar goed, kan het mishebben natuurlijk. Met jequote:Op maandag 21 juli 2014 22:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
En hoe weet je wat de Nederlandse lichamen zijn?
Alle lichamen gaan naar Nederland.
Alleen de oranje lichamen gaan naar Nederland.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
En hoe weet je wat de Nederlandse lichamen zijn?
Alle lichamen gaan naar Nederland.
van binnen zijn we allemaal oranje.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:10 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Alleen de oranje lichamen gaan naar Nederland.
Iedereen met een oranje anjer in de borstzak wordt apart gelegd inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou daar bepaald worden. Hoorde ik vanavond op radio. Maar goed, kan het mishebben natuurlijk. Met je.
vorige maand opgenomenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:12 schreef Nintex het volgende:
Is deze VN zitting niet exact dezelfde als die van vorige week. Ik heb nog niks nieuws gehoord in ieder geval.
eerst ging de trein natuurlijk volledig door separatistengebied, misschien daarom.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:08 schreef Felixa het volgende:
Rudy Bouma bij Nieuwsuur: volgens onbevestigde berichten gaat het Nederlandse team in Donetsk op de trein om mee te rijden tot Charkov. Ze waren in eerste instantie niet mee om "het proces niet te verstoren". Lekker vaag weer allemaal...
Heb je t gehoord of gelezen of ben je gewoon niet zeker?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou daar bepaald worden. Hoorde ik vanavond op radio. Maar goed, kan het mishebben natuurlijk. Met je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |