Niet leuk vinden, maar je kan je volwassen opstellen en het langs je heen laten gaan, of als een kleuter gaan janken en naar de mods stappen..quote:Op maandag 21 juli 2014 22:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want iedereen moet trollen maar leuk vinden...
[..]
Vlegel
[..]
Nogmaals, het gaat mij niet om meer of minder users. Iedereen is welkom. Maar de houding die jullie hebben vanaf het begin, slaat echt gewoon nergens op. Het is inmiddels bijna een exacte kopie van de SEX SC, puur en alleen omdat degene die dat verpest hebben het dunnetjes overdoen in dit topic.
Het is ook gezelliger als je daar levend mee naar toe gaatquote:Op maandag 21 juli 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar wil ik dood nog niet gevonden worden.
Ik weet het niet. Ik ben nog nooit in de Kuip geweest, en ik ben eigenlijk ook niet van plan daar snel verandering in te brengenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook gezelliger als je daar levend mee naar toe gaat
Jammerquote:Op maandag 21 juli 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik ben nog nooit in de Kuip geweest, en ik ben eigenlijk ook niet van plan daar snel verandering in te brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Kan vast niets goeds zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 22:12 schreef rival het volgende:
[..]
Klusje in de haven
Misschien donderdag en vrijdag ook weer!
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok, TR voor Lola, beetje Rotterdam bashen
WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet maar![]()
Ik zeg 'jullie' omdat mensen die zich aangesproken voelen echt wel weten waar ze mee bezig zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie... Lees mijn eerste posts in dit topic eens, heb de hele tijd gezellig zitten keuvelen. Echt schandelijk, die houding.
Gezien sommige reacties is iedereen hier verder ook zo volwassen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet leuk vinden, maar je kan je volwassen opstellen en het langs je heen laten gaan, of als een kleuter gaan janken en naar de mods stappen..
Ja, oké... Een klein beetjequote:
Ik zal wel blind zijn, dan.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zeg 'jullie' omdat mensen die zich aangesproken voelen echt wel weten waar ze mee bezig zijn.
[..]
Gezien sommige reacties is iedereen hier verder ook zo volwassen.
1 van de eerste dingen die jij deed was zaniken omdat je een post niet begreep... Iets minder doen of je neus bloedt kan geen kwaad...quote:Op maandag 21 juli 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie... Lees mijn eerste posts in dit topic eens, heb de hele tijd gezellig zitten keuvelen. Echt schandelijk, die houding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk dan mee om er een goede draai aan te geven schatje... Wat je nu doet helpt toch nietquote:Op maandag 21 juli 2014 22:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want iedereen moet trollen maar leuk vinden...
[..]
Vlegel
[..]
Nogmaals, het gaat mij niet om meer of minder users. Iedereen is welkom. Maar de houding die jullie hebben vanaf het begin, slaat echt gewoon nergens op. Het is inmiddels bijna een exacte kopie van de SEX SC, puur en alleen omdat degene die dat verpest hebben het dunnetjes overdoen in dit topic.
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:14 schreef STING het volgende:
Ik hoor zojuist dat Rotterdam hier gebasht wordt.
Dat kan dus echt niet door de beugel he.Heuj het is STINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh schiet op, ik was niet eens serieus. En als dat al zaniken is...quote:Op maandag 21 juli 2014 22:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
1 van de eerste dingen die jij deed was zaniken omdat je een post niet begreep... Iets minder doen of je neus bloedt kan geen kwaad...
Gezien het feit dat jij het te midden van andere gesprekken opeens weer over gedane zaken gaat hebben, die door mods blijkbaar al zijn afgewezen, getuigd het dat wij wel degelijk volwassener zijn dan jij op dit moment.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zeg 'jullie' omdat mensen die zich aangesproken voelen echt wel weten waar ze mee bezig zijn.
[..]
Gezien sommige reacties is iedereen hier verder ook zo volwassen.
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:14 schreef STING het volgende:
Ik hoor zojuist dat Rotterdam hier gebasht wordt.
Dat kan dus echt niet door de beugel he.Denk je alles gehad te hebben komt er een 020-er in het topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een gavequote:Op maandag 21 juli 2014 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk je alles gehad te hebben komt er een 020-er in het topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |