Nee ik doe graag de boodschappen met de autoquote:Op maandag 21 juli 2014 20:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar niet in de Middeleeuwen of in het jaar 5000 ofzo?
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik doe graag de boodschappen met de auto
Ik wil echt niet weten hoe de wereld er over duizend jaar uit ziet. Lijkt me niet mooi.quote:
Hoezo niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil echt niet weten hoe de wereld er over duizend jaar uit ziet. Lijkt me niet mooi.
Omdat het al redelijk verkloot is in nog geen honderd jaar. Op is opquote:
Ik dacht dat je tips had voor de opquote:
Snatch!quote:Op maandag 21 juli 2014 20:56 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Rare mennekes, zag ze laatst in Amstelveen en schrok me een hoedje
Edit: soortgelijke trutten welteverstaan, niet deze groep.
Vond het al raarquote:
Ik dacht eerst: ah, wazig, die heeft net een paar flinke hijsen gehad. Maar ik begrijp nu dat dit nog plaats moet vinden.quote:
Kun je nagaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: ah, wazig, die heeft net een paar flinke hijsen gehad. Maar ik begrijp nu dat dit nog plaats moet vinden.
Ik mag gewoon posten, na een hijs.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: ah, wazig, die heeft net een paar flinke hijsen gehad. Maar ik begrijp nu dat dit nog plaats moet vinden.
Bedankt voor de tip.quote:
ow verhip ik zit in de sc te lullenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Na Aike Nico weg en dan weinig serieus meer.
Dit zijn neppers, Rabbi Nachman uit Breslov mot je hebbenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:56 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Rare mennekes, zag ze laatst in Amstelveen en schrok me een hoedje
Edit: soortgelijke trutten welteverstaan, niet deze groep.
Ok.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Na Aike Nico weg en dan weinig serieus meer.
Je mag altijd posten, afrekenen is achteraf.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mag gewoon posten, na een hijs.
[..]
Bedankt voor de tip.
En nu moven, kut.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
sry verkeerde topic![]()
![]()
Aike vraagt haar 24 uur aan morgen en wil weg.
Waarom vraagt ze dat pas morgen aan dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
sry verkeerde topic![]()
![]()
Geeft niet, goed nieuwsquote:Op maandag 21 juli 2014 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
sry verkeerde topic![]()
![]()
Eindelijk dan.... (geef haar eens ongelijk)quote:Op maandag 21 juli 2014 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
sry verkeerde topic![]()
![]()
And me ma still needs a caravan. I like to look after me ma. It's a fair deal. Take it.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Moest het ff opzoeken. Ik als kamper had het moeten weten natuurlijk..
Voelde het dan een beetje alsof er aan dat recht geknaagd werd?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mag gewoon posten, na een hijs.
Leren ze het dan nooit.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:05 schreef Jian het volgende:
Ik kijk gewoon naar Tour de Jour, het gaat weer over wielrennen
Deze zagen er ook wel iets 'te' uit. On the other hand, ik heb ze wel 'ns echt zien lopen in het wild maar toen kon ik een lach niet onderdrukken..hahaquote:Op maandag 21 juli 2014 21:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit zijn neppers, Rabbi Nachman uit Breslov mot je hebben
die logica zie ik ook nietquote:Op maandag 21 juli 2014 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom vraagt ze dat pas morgen aan dan?
Lijkt mij ook, alsof iemand zit te wachten op een stukje fietsen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap er geen klote van, ze kunnen het toch gewoon over voetballen hebben ...?
Is ze het weer vergetenquote:
jah opzich wel zo veel zagen we haar niet behalve gezeur.quote:
Heb je op zijn forum lopen kutten somsquote:
Mis toch zelfs wel een beetje vi-oranje (ondanks dat het zich de laatste periode al op het niveau bevond van bijv. suits in seizoen 3quote:Op maandag 21 juli 2014 21:05 schreef Jian het volgende:
Ik kijk gewoon naar Tour de Jour, het gaat weer over wielrennen
Geloof het ook. Zelfde naam. En hier de sc vervuilen met cos-gelul kan sowieso njetquote:
Je leest wel alles hierquote:Op maandag 21 juli 2014 21:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mis toch zelfs wel een beetje vi-oranje (ondanks dat het zich de laatste periode al op het niveau bevond van bijv. suits in seizoen 3). Jammer dat het wk al voorbij is, het ging zo snel
Van Persie moet alleen nog gestenigd worden, dan is het voor mij echt afgesloten.
wat voor forum dan, waar heb je het over?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Geloof het ook. Zelfde naam. En hier de sc vervuilen met cos-gelul kan sowieso njet
Vivaquote:
Van Persie moet sowieso in het midden van een human centipede.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mis toch zelfs wel een beetje vi-oranje (ondanks dat het zich de laatste periode al op het niveau bevond van bijv. suits in seizoen 3). Jammer dat het wk al voorbij is, het ging zo snel
Van Persie moet alleen nog gestenigd worden, dan is het voor mij echt afgesloten.
Eens hoor, alleen dat laatste spreken we hier liever niet hardop uit want dan moet Gert weer aan de kalmeringsmiddelenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vol?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nee daar ben ik nog nooit geweest.
Ik heb ook mijn grenzen
NEE, sommige terreinen worden ook hier niet betreden!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En hier mag over alles gepraat worden.
Dat bepaal ik, oma. Niet over de cosquote:Op maandag 21 juli 2014 21:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wat voor forum dan, waar heb je het over?
En hier mag over alles gepraat worden.
Nu al! Ga lekker de gaza strook kapot schieten maar blijf met je poten van Van Persie af.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Eens hoor, alleen dat laatste spreken we hier liever niet hardop uit want dan moet Gert weer aan de kalmeringsmiddelen
Oma????? jeez heb ik nog meer gemist dusquote:
Wow. Dat zag ik niet aankomen. Hoe oud is Punk dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oma????? jeez heb ik nog meer gemist dus
ik ben 35
Ik heb geen idee wat jou probleem is, maar er zijn meerdere hondjes die vicky heten.
Er zijn veel Gizmogirls
Daar ben ik al eens achter gekomen.
lol. dat is niet hoe je fikkie schrijft.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik ben 35
Ik heb geen idee wat jou probleem is, maar er zijn meerdere hondjes die vicky heten.
Er zijn veel Gizmogirls
ow zo haha sorry.quote:
Ja allemaal van die kleine kut sjiewabbasquote:Op maandag 21 juli 2014 21:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik ben 35
Er zijn veel Gizmogirls
Eerlijk is eerlijk, dat was wel lachen, zeker in de tijd dat er meerdere fora zaten te luisterenquote:
35quote:Op maandag 21 juli 2014 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wow. Dat zag ik niet aankomen. Hoe oud is Punk dan?
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja allemaal van die kleine kut sjiewabbas
Ho ho ouwe, ga lekker met je maatjes bevlekte foto's van The Hunterquote:
The Hunterquote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ho ho ouwe, ga lekker met je maatjes bevlekte foto's van The Hunteruitwisselen of zo.
!. Hij was erg slecht na de groepwedstrijden 2. Zichtbaar uit vorm, kwam kracht te kort en was meer ballast dan een toevoeging. Dan moet je als echte kerel die kampioen wil worden een stap terug doen en niet voor jezelf kiezen (Hoentelaarrr). 3. Nare persoonlijkheid (zie alle akkefietjes met pers en collega-spelers) en z'n gedrag bij Feyenoord vroegertquote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu al! Ga lekker de gaza strook kapot schieten maar blijf met je poten van Van Persie af.
Ja! Elke keer de muziek stop zetten om even te reageren op al het walgelijke wat hij las.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dat was wel lachen, zeker in de tijd dat er meerdere fora zaten te luisteren
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
!. Hij was erg slecht na de groepwedstrijden 2. Zichtbaar uit vorm, kwam kracht te kort en was meer ballast dan een toevoeging. Dan moet je als echte kerel die kampioen wil worden een stap terug doen en niet voor jezelf kiezen (Hoentelaarrr). 3. Nare persoonlijkheid (zie alle akkefietjes met pers en collega-spelers) en z'n gedrag bij Feyenoord vroegert4. Hoofdschuldig aan uitschakeling in halve finale samen met het zelfbenoemde genie van Gaal die z'n eigen winkel (manchester) al aan het decoreren was met hoofd-bediende R. van Persie
35? Waarom zit je dan in fucksname de hele tijd in die cos? Laat je godeverdomme lekker neuken, kut!!!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik ben 35
Er zijn veel Gizmogirls
kloons allemaal kloons niet bestquote:Op maandag 21 juli 2014 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja allemaal van die kleine kut sjiewabbas
40quote:Op maandag 21 juli 2014 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wow. Dat zag ik niet aankomen. Hoe oud is Punk dan?
Ik neem de moeite niet om te googelenquote:
Wat was de aanleiding?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ow zo haha sorry.![]()
Aike gaat weg, ze gaat morgen haar 24 uur aanvragen. (zegt ze)
Ze heet het net in een gesprek tegen vanes, Isa en Gio gezegd.
Geweldig inderdaad, vreselijk gelachen toenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Elke keer de muziek stop zetten om even te reageren op al het walgelijke wat hij las.
"En ik zweer je, daar wil ik wel voor zitten".
1 en 2 mee eens, 3 komt door mannetjes als jij, hij is een te gevoelige jongen, en 4 is pas echt totale crap.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
!. Hij was erg slecht na de groepwedstrijden 2. Zichtbaar uit vorm, kwam kracht te kort en was meer ballast dan een toevoeging. Dan moet je als echte kerel die kampioen wil worden een stap terug doen en niet voor jezelf kiezen (Hoentelaarrr). 3. Nare persoonlijkheid (zie alle akkefietjes met pers en collega-spelers) en z'n gedrag bij Feyenoord vroegert4. Hoofdschuldig aan uitschakeling in halve finale samen met het zelfbenoemde genie van Gaal die z'n eigen winkel (manchester) al aan het decoreren was met hoofd-bediende R. van Persie
Een beetje respect graag. Tuurlijk speelde ik dat toen. Je denkt toch niet echt dat ik ga zitten voor zo'n idioot?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad, vreselijk gelachen toen
zo te horen aan jou reacties ben jij een jaar of 12quote:Op maandag 21 juli 2014 21:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
35? Waarom zit je dan in fucksname de hele tijd in die cos? Laat je godeverdomme lekker neuken, kut!!!
Ach laat die lulquote:Op maandag 21 juli 2014 21:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
zo te horen aan jou reacties ben jij een jaar of 12
geeft niet ben ik wel gewentquote:Op maandag 21 juli 2014 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok. Ik had jullie wat ouder ingeschat.
Geestelijk wel, granny. Het is "jouw reacties". Nog wat geleerd van een brugpiepert, omaquote:Op maandag 21 juli 2014 21:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
zo te horen aan jou reacties ben jij een jaar of 12
Is dat niet met een duhquote:
Poetin is ook gevoelig, Rutte ookquote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
1 en 2 mee eens, 3 komt door mannetjes als jij, hij is een te gevoelige jongen, en 4 is pas echt totale crap.
Niet zo'n taal hè, tegen andere users.quote:
Ach het is wel grappig hoe hij afgaat hier, leuk tochquote:
Zit je TR weer volquote:
Nee De Jong was niet nodig tegen ARG, daar had Clasie vanaf het begin al moeten staan.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Poetin is ook gevoelig, Rutte ook![]()
Van Gaal zag '1'en '2' ook dus is '4' feit
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach het is wel grappig hoe hij afgaat hier, leuk toch
Interview met Peter. Ik moest in de eerste minuut alweer lachen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad, vreselijk gelachen toen
Eens, maar ik doelde op Hoentelaar ipv Van Persie.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee De Jong was niet nodig tegen ARG, daar had Clasie vanaf het begin al moeten staan.
Ik zeg dat ik toe gelachen heb, dat betekent dat je toen vermakelijk was, weet je nog wel toen je nog de hele avond een witte snor had en met the Famous Grouse het bed deeldequote:Op maandag 21 juli 2014 21:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Een beetje respect graag. Tuurlijk speelde ik dat toen. Je denkt toch niet echt dat ik ga zitten voor zo'n idioot?
Klopt. Die Sly heeft wel een lomp grote ordinaire waffel, maar een héél klein hartje dus hij is vrij snel gekwetst en dan regent het TR's.quote:
Jep, doch vaguelyquote:Op maandag 21 juli 2014 21:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik toe gelachen heb, dat betekent dat je toen vermakelijk was, weet je nog wel toen je nog de hele avond een witte snor had en met the Famous Grouse het bed deelde
Gewoon niet meer reageren, negeren is de beste remediequote:
Nee.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Eens, maar ik doelde op Hoentelaar ipv Van Persie.
Jaap durft welquote:Op maandag 21 juli 2014 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
Man, man. Die randzaken maakten DGK zo leuk.
Wallah!
Bah.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
Man, man. Die randzaken maakten DGK zo leuk.
Wallah!
Dat ging langs me heen toen?quote:
Heb je nog geen mail van het anti kikker knuffel fonds.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Eng feitje; Wij hebben er hier nu ook een aantal.
Run and hide!
Omdat er een tijd was, ja, de tijd van deze geluidsopnamen, dat Slaai een geweldige "Huubist" was, althans zo presenteerde hij zich in elk geval naar zijn bloemetjesjurkenachterban (geweldig scrablewoord trouwens)quote:
Ja met Peter. ik heb ooit met Lobasca gesprokenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee? Volgens mij werd er hier ook naar die radio geluisterd.
Kweenie, zal wel dan. In pluralis majestatis.quote:
Dat was Studio Vlemmix, dit was daarvoor (DGK-tijd)quote:Op maandag 21 juli 2014 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met Peter. ik heb ooit met Lobasca gesproken
Ohja, dat was er ook nog he? Herinner me een keer dat Buuf en Caro belden en de slappe lach hadden. Toen was ik nog een newbie.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met Peter. ik heb ooit met Lobasca gesproken
Do tell, please.... Wie nog meer behalve Slyquote:Op maandag 21 juli 2014 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Eng feitje; Wij hebben er hier nu ook een aantal.
Run and hide!
Nee, ze heeft wel gelijk qua tijd, Peters radio show (was een user) was vlak na de gouden kooi.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat was Studio Vlemmix, dit was daarvoor (DGK-tijd)
Nee dat was DGK. Peter6000 ofzo.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat was Studio Vlemmix, dit was daarvoor (DGK-tijd)
De bedreiger is dus Sly van Nowlive of Nolife of hoe je dat ook schrijft. En hij weet waar het huis van de ander woont!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah ik dacht dat het een fan van Huub was die Jaap bedreigde.
Oh, die Peter, Peter 6000 of zoiets, dat schaap.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ze heeft wel gelijk qua tijd, Peters radio show (was een user) was vlak na de gouden kooi.
Ik zit nog steeds te wachten.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je nog geen mail van het anti kikker knuffel fonds.
Dat was ook een bijzonder figuur. Maakte hij niet altijd paints?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
Die Peter komt niet meer op FOK denk ik?
Dat was wel Peter6000 of zoietsquote:Op maandag 21 juli 2014 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was ook een bijzonder figuur. Maakte hij niet altijd paints?
Ja en achteraf, toen de spanningen wat hoger opliepen op het forum, kregen sommige mensen die daar naartoe gebeld hadden ineens rare anonieme telefoontjes. Kan toeval zijn natuurlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja, dat was er ook nog he? Herinner me een keer dat Buuf en Caro belden en de slappe lach hadden. Toen was ik nog een newbie.
Die was het.quote:
Oh nou ja dat was ook wel grappig. Gelukkig zijn daar geen geluids fragmenten meer vanquote:
Weet ik dat ook weerquote:Op maandag 21 juli 2014 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
De bedreiger is dus Sly van Nowlive of Nolife of hoe je dat ook schrijft. En hij weet waar het huis van de ander woont!
Jaquote:
Je had het net goed kunnen makenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:53 schreef mootie het volgende:
Ik had meteen een ban aan mijn broek op Nowlive. Maar ik kon Sly wel even bellen om er over te praten.
Met hele fraaie, diepzinnige titels.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:53 schreef mootie het volgende:
Ik had meteen een ban aan mijn broek op Nowlive. Maar ik kon Sly wel even bellen om er over te praten.
Peter6000 wel. Geweldig figuur.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en achteraf, toen de spanningen wat hoger opliepen op het forum, kregen sommige mensen die daar naartoe gebeld hadden ineens rare anonieme telefoontjes. Kan toeval zijn natuurlijk.
Joh geeft niet als het wel zo is hoor, iedereen maakt fouten.quote:
Soms gebeurt dat soort shit.quote:
Yep.quote:
ok ik heb echt gen idee waar jullie het over hebben, maar dit is dus blijkbaar het forum waar hij het over had.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh geeft niet als het wel zo is hoor, iedereen maakt fouten.
Heb je hem weer met z'n ouwe meuk.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:00 schreef Pavement het volgende:
DGK / [FB # 17] Wie zuigt er het meest?
sweet memories
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:00 schreef Pavement het volgende:
DGK / [FB # 17] Wie zuigt er het meest?
sweet memories
[ afbeelding ]
Dat filmpje? Nee dat gaat niet over FOK.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ok ik heb echt gen idee waar jullie het over hebben, maar dit is dus blijkbaar het forum waar hij het over had.
Jammer dat ik geen nicknaam heb die bijna niemand heeft, volgens mij bestaan die ook niet.
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je hem weer met z'n ouwe meuk.![]()
Toen was ik nog jong en handsome.
Waar zit je nuquote:Op maandag 21 juli 2014 22:03 schreef isax het volgende:
waarom is er eigenlijk nooit een vervolg van de goude kooi gekomen?
Omdat JdM na DGK iets echt bijzonders wilde maken, Utopiaquote:Op maandag 21 juli 2014 22:03 schreef isax het volgende:
We hebben nu de bronzen kooi ..... o wacht.... nee Utopia heet hetquote:Op maandag 21 juli 2014 22:03 schreef isax het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat JdM na DGK iets echt bijzonders wilde maken, Utopia
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Graftakkenloodsia.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
utopia was bijzonder geweest als de cast beter wasquote:Op maandag 21 juli 2014 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Geef je opquote:
het was beter geweest zonder sponsorsquote:Op maandag 21 juli 2014 22:06 schreef isax het volgende:
[..]
utopia was bijzonder geweest als de cast beter was![]()
en geen start kapitaal had ook geholpen
Jij was ook beter geweest zonder sponsorsquote:Op maandag 21 juli 2014 22:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
het was beter geweest zonder sponsors
zonder sponsors, geen loods, geen geld en geen bezoekers.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
het was beter geweest zonder sponsors
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij was ook beter geweest zonder sponsors
En nu?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:10 schreef isax het volgende:
[..]
zonder sponsors, geen loods, geen geld en geen bezoekers.
maar wel alle benodigheden voor een loods ding te bouwen en voedsel voor de eerste vier weken.
dat was stiekem mijn hoop.
Dat was ook mijn idee van een utopiaquote:Op maandag 21 juli 2014 22:10 schreef isax het volgende:
[..]
zonder sponsors, geen loods, geen geld en geen bezoekers.
maar wel alle benodigheden voor een loods ding te bouwen en voedsel voor de eerste vier weken.
dat was stiekem mijn hoop.
En nu?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:12 schreef isax het volgende:
[..]
dikke tegenvaller![]()
ik wilde een duurzame holbewoners samenleving.![]()
![]()
ik zou linda wel doenquote:
WATERSTOFBOMMEN OP DE SC!quote:
Ja, soort van 'the colony' of zoiets.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:12 schreef isax het volgende:
[..]
dikke tegenvaller![]()
ik wilde een duurzame holbewoners samenleving.![]()
![]()
ik denk dat dat meer is geworden door de maanden heen. vraag me af of de regie hun visie nog wel zelf weet.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:13 schreef Pavement het volgende:
maar ik denk serieus dat de sponsors een hoop hebben verneukt inclusief de mensen die op bezoek kwamen van bedrijven alsook bekende Nederlanders.
dit heeft het programma veel te veel sturing gegeven. sturing vanuit de regie zal er ook wel een klein beetje zijn maar niet zoals sommige beweren,
kan hij zich onder de ijskoude buitendouche van Utopia mooi douchen...... o wacht hij heeft een luxe douche en stapt daarna zijn jacuzzi in natuurlijkquote:
steek je vinger eens in je reet en keep the fuck calm broquote:Op maandag 21 juli 2014 22:15 schreef Joezi het volgende:
We alll agreee: DGK is for pussy's, ja lala ja lala ja lalalala we alll agreeeeee!
jah en wat serieus is word weg gestemd of gaat zelf wegquote:Op maandag 21 juli 2014 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, soort van 'the colony' of zoiets.
Nu is het een grote verzameling trieste tokkies die 'op teevee' willen en te beroerd zijn om ook maar ergens een poot uit te steken.
Milwall.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:20 schreef Joezi het volgende:
UTOPIO ULTRAZ!
NOBODY LIKES US WE DONT CARE!!
wat is onze regering toch zwak zoals nu in een internationale ramp, voor de schermen vind ik ze echt gewoon pudding en voel totaal geen strekte eruit komen.quote:
want ze moeten vooral die mafketels de schuld gaan geven als ze daar nog vanalles moeten hebbenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
wat is onze regering toch zwak zoals nu in een internationale ramp, voor de schermen vind ik ze echt gewoon pudding en voel totaal geen strekte eruit komen.
Manson of Mansion?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:26 schreef Ygritte het volgende:
Newsflash; De temperatuur in mijn nederige Manson is eindelijk gedaald onder een respectabele 24 graden.
NOS:quote:Op maandag 21 juli 2014 22:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
wat is onze regering toch zwak zoals nu in een internationale ramp, voor de schermen vind ik ze echt gewoon pudding en voel totaal geen strekte eruit komen.
Rutte's uitspraak kwam bij mij ook niet erg overtuigend over.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
de ''rebellen'' hadden aangeboden dat ze gelijk konden komen, alleen heeft nl dit niet gedaan omdat het dan zo zou zijn ze hun indirect zouden herkennen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:25 schreef isax het volgende:
[..]
want ze moeten vooral die mafketels de schuld gaan geven als ze daar nog vanalles moeten hebben
En ik dacht dat Billy slecht kon acteren.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:29 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Harde woorden Timmermans bij VN
Toegevoegd: maandag 21 jul 2014, 22:23
Minister Timmermans van Buitenlandse Zaken heeft de Veiligheidsraad bedankt voor het veroordelen van het neerhalen van de MH17 boven Oost-Oekraïne. In zijn toespraak herhaalde hij dat Nederland niet zal rusten voordat alle feiten boven tafel zijn.
Hij herhaalde dat het voor Nederland de hoogste prioriteit heeft om de slachtoffers zo snel mogelijk naar Nederland te halen.
Timmermans is woedend dat het zo lang duurt voordat de slachtoffers uit het rampgebied zijn gehaald. "Tot ik sterf zal ik niet begrijpen dat het zo lang duurde voordat reddingswerkers hun moeilijke werk mochten doen, en dat menselijke resten gebruikt zijn als politiek spelletje. Ik hoop dat ik dat nooit meer hoef te zien."
Trouwring
"De afgelopen dagen hebben we schokkende verhalen gehoord over gesleep met lichamen van de slachtoffers en over het beroven van de slachtoffers. Het moet ondraaglijk zijn om je man te verliezen, en dan bang te moeten zijn dat een schurk zijn trouwring van zijn lichaam steelt."
"De beelden van kinderspeelgoed waarmee wordt gegooid, koffers die worden geopend, en paspoorten die worden getoond, maken ons woedend."
Timmermans probeerde zich voor te stellen wat de slachtoffers in hun laatste momenten dachten en voelden. "Hoe verschrikkelijk moet het geweest zijn, toen ze wisten dat het vliegtuig neerstortte. Hebben ze de handen van hun geliefden vastgehouden, hebben ze hun kinderen aan hun hart gedrukt, elkaar een laatste keer in de ogen gekeken? We zullen het nooit weten."
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh ik zie nu dat het die met die haai is. Meh.
Timmerfransje en de EU is medeverantwoordelijk voor deze ellende.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:29 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
NOS:
Harde woorden Timmermans bij VN
Toegevoegd: maandag 21 jul 2014, 22:23
Minister Timmermans van Buitenlandse Zaken heeft de Veiligheidsraad bedankt voor het veroordelen van het neerhalen van de MH17 boven Oost-Oekraïne. In zijn toespraak herhaalde hij dat Nederland niet zal rusten voordat alle feiten boven tafel zijn.
Hij herhaalde dat het voor Nederland de hoogste prioriteit heeft om de slachtoffers zo snel mogelijk naar Nederland te halen.
Timmermans is woedend dat het zo lang duurt voordat de slachtoffers uit het rampgebied zijn gehaald. "Tot ik sterf zal ik niet begrijpen dat het zo lang duurde voordat reddingswerkers hun moeilijke werk mochten doen, en dat menselijke resten gebruikt zijn als politiek spelletje. Ik hoop dat ik dat nooit meer hoef te zien."
Trouwring
"De afgelopen dagen hebben we schokkende verhalen gehoord over gesleep met lichamen van de slachtoffers en over het beroven van de slachtoffers. Het moet ondraaglijk zijn om je man te verliezen, en dan bang te moeten zijn dat een schurk zijn trouwring van zijn lichaam steelt."
"De beelden van kinderspeelgoed waarmee wordt gegooid, koffers die worden geopend, en paspoorten die worden getoond, maken ons woedend."
Timmermans probeerde zich voor te stellen wat de slachtoffers in hun laatste momenten dachten en voelden. "Hoe verschrikkelijk moet het geweest zijn, toen ze wisten dat het vliegtuig neerstortte. Hebben ze de handen van hun geliefden vastgehouden, hebben ze hun kinderen aan hun hart gedrukt, elkaar een laatste keer in de ogen gekeken? We zullen het nooit weten."
ook dat idd, beetje de bevolking ophitsen in de Oekraïne en dan niks meer doen dan lullenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Timmerfransje en de EU is medeverantwoordelijk voor deze ellende.
Ja hij doet er ook echt toe internationaalquote:Op maandag 21 juli 2014 22:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Timmerfransje en de EU is medeverantwoordelijk voor deze ellende.
Jij wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En ik dacht dat Billy slecht kon acteren.
had ik het maar gemaaktquote:Op maandag 21 juli 2014 22:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lekker geshopt maar, daar moet je echt eens wat mee gaan doen!
die vent is zn baantje in europa aan het veilig stellenquote:Op maandag 21 juli 2014 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij wel.
Timmermans is nou juist een politicus die noga eens niet erg "politiek" is in zijn uitlatingen. Ik zou hem eerder een flapuit noemen dan een toneelspeler.
Ik moet altijd lachen als ik figuren als Rutte en Timmermans van die stoere taal zie gebruiken. Het zijn poedeltjes tegenover een pitbull.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
ook dat idd, beetje de bevolking ophitsen in de Oekraïne en dan niks meer doen dan lullen
Het is allemaal hetzelfde. Menselijke kant laten zien, inlevingsvermogen etc tonen. Poppetjes.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij wel.
Timmermans is nou juist een politicus die noga eens niet erg "politiek" is in zijn uitlatingen. Ik zou hem eerder een flapuit noemen dan een toneelspeler.
ik denk dat politici ook weleens integer zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
die vent is zn baantje in europa aan het veilig stellen
mwa er zijn betere, bepaalde technieken mis ikquote:
Orange is the new blackquote:Op maandag 21 juli 2014 22:34 schreef Joezi het volgende:
Hannibal en Fargo gezien als laatst. Nu weer begonnen aan Falling Skies, maar vind t maar niks eigenlijk.
Wat teken je dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
mwa er zijn betere, bepaalde technieken mis ik
Jan Marijnissen vond ik een van de weinige samen met van Mierlo.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
ik denk dat politici ook weleens integer zijn.
De toon verschilt. En dat mensen, of het nou politici zijn of niet, "gepast gedrag" vertonen, lijkt me nogal logisch.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is allemaal hetzelfde. Menselijke kant laten zien, inlevingsvermogen etc tonen. Poppetjes.
Zeker, .... als het op dat moment het politieke doel dient.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
ik denk dat politici ook weleens integer zijn.
Dad's Armyquote:Op maandag 21 juli 2014 22:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat was die britse leger serie die op tv was?
dingen die niet kunnen en of bestaan, na tekenen of realistisch kan ik gewoon nietquote:
Die twee wel ja. Maar ik denk dat Timmermans vanavond ook zijn hart heeft laten spreken.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
Jan Marijnissen vond ik een van de weinige samen met van Mierlo.
Je begrijpt dat ik nu nieuwsgierig ben?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
dingen die niet kunnen en of bestaan, na tekenen of realistisch kan ik gewoon niet
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik nu nieuwsgierig ben?
Het is goed, je kan weer vredig gaan slapen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
De toon verschilt. En dat mensen, of het nou politici zijn of niet, "gepast gedrag" vertonen, lijkt me nogal logisch.
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik nu nieuwsgierig ben?
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:47 schreef isax het volgende:
[..]
nee joh. is gewoon fucked up grappig.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn geest werkt raar en zoals je ziet zijn mn paintskills iig niet super
Vermakelijk wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
quote:
Ach... dan word ik maar een keer voor de gek gehouden. Ik vind het niet prettig om er altijd vanuit te gaan dat je belazerd wordt, bang om naïef te zijn. Je blik wordt er mijns inziens niet opener van, of vrolijker. En tuurlijk verval ik ook weleens in cynisme, maar niet als grondhouding.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is goed, je kan weer vredig gaan slapen.
Is dat Billy op de wrecking ball?quote:Op maandag 21 juli 2014 22:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft weinig met cynisme te maken, maar jij mag jouw mening hebben, uiteraard.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... dan word ik maar een keer voor de gek gehouden. Ik vind het niet prettig om er altijd vanuit te gaan dat je belazerd wordt, bang om naïef te zijn. Je blik wordt er mijns inziens niet opener van, of vrolijker. En tuurlijk verval ik ook weleens in cynisme, maar niet als grondhouding.
Das ist unsere Adminerin !quote:
Lekker serie, duidelijk Britsquote:Op maandag 21 juli 2014 22:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat was die britse leger serie die op tv was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |