Nee ik doe graag de boodschappen met de autoquote:Op maandag 21 juli 2014 20:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar niet in de Middeleeuwen of in het jaar 5000 ofzo?
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik doe graag de boodschappen met de auto
Ik wil echt niet weten hoe de wereld er over duizend jaar uit ziet. Lijkt me niet mooi.quote:
Hoezo niet?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil echt niet weten hoe de wereld er over duizend jaar uit ziet. Lijkt me niet mooi.
Omdat het al redelijk verkloot is in nog geen honderd jaar. Op is opquote:
Ik dacht dat je tips had voor de opquote:
Snatch!quote:Op maandag 21 juli 2014 20:56 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Rare mennekes, zag ze laatst in Amstelveen en schrok me een hoedje
Edit: soortgelijke trutten welteverstaan, niet deze groep.
Vond het al raarquote:
Ik dacht eerst: ah, wazig, die heeft net een paar flinke hijsen gehad. Maar ik begrijp nu dat dit nog plaats moet vinden.quote:
Kun je nagaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: ah, wazig, die heeft net een paar flinke hijsen gehad. Maar ik begrijp nu dat dit nog plaats moet vinden.
Ik mag gewoon posten, na een hijs.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: ah, wazig, die heeft net een paar flinke hijsen gehad. Maar ik begrijp nu dat dit nog plaats moet vinden.
Bedankt voor de tip.quote:
ow verhip ik zit in de sc te lullenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Na Aike Nico weg en dan weinig serieus meer.
Dit zijn neppers, Rabbi Nachman uit Breslov mot je hebbenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:56 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Rare mennekes, zag ze laatst in Amstelveen en schrok me een hoedje
Edit: soortgelijke trutten welteverstaan, niet deze groep.
Ok.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Na Aike Nico weg en dan weinig serieus meer.
Je mag altijd posten, afrekenen is achteraf.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mag gewoon posten, na een hijs.
[..]
Bedankt voor de tip.
En nu moven, kut.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
sry verkeerde topic![]()
![]()
Aike vraagt haar 24 uur aan morgen en wil weg.
Waarom vraagt ze dat pas morgen aan dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
sry verkeerde topic![]()
![]()
Geeft niet, goed nieuwsquote:Op maandag 21 juli 2014 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
sry verkeerde topic![]()
![]()
Eindelijk dan.... (geef haar eens ongelijk)quote:Op maandag 21 juli 2014 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
sry verkeerde topic![]()
![]()
And me ma still needs a caravan. I like to look after me ma. It's a fair deal. Take it.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Moest het ff opzoeken. Ik als kamper had het moeten weten natuurlijk..
Voelde het dan een beetje alsof er aan dat recht geknaagd werd?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mag gewoon posten, na een hijs.
Leren ze het dan nooit.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:05 schreef Jian het volgende:
Ik kijk gewoon naar Tour de Jour, het gaat weer over wielrennen
Deze zagen er ook wel iets 'te' uit. On the other hand, ik heb ze wel 'ns echt zien lopen in het wild maar toen kon ik een lach niet onderdrukken..hahaquote:Op maandag 21 juli 2014 21:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit zijn neppers, Rabbi Nachman uit Breslov mot je hebben
die logica zie ik ook nietquote:Op maandag 21 juli 2014 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom vraagt ze dat pas morgen aan dan?
Lijkt mij ook, alsof iemand zit te wachten op een stukje fietsen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap er geen klote van, ze kunnen het toch gewoon over voetballen hebben ...?
Is ze het weer vergetenquote:
jah opzich wel zo veel zagen we haar niet behalve gezeur.quote:
Heb je op zijn forum lopen kutten somsquote:
Mis toch zelfs wel een beetje vi-oranje (ondanks dat het zich de laatste periode al op het niveau bevond van bijv. suits in seizoen 3quote:Op maandag 21 juli 2014 21:05 schreef Jian het volgende:
Ik kijk gewoon naar Tour de Jour, het gaat weer over wielrennen
Geloof het ook. Zelfde naam. En hier de sc vervuilen met cos-gelul kan sowieso njetquote:
Je leest wel alles hierquote:Op maandag 21 juli 2014 21:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mis toch zelfs wel een beetje vi-oranje (ondanks dat het zich de laatste periode al op het niveau bevond van bijv. suits in seizoen 3). Jammer dat het wk al voorbij is, het ging zo snel
Van Persie moet alleen nog gestenigd worden, dan is het voor mij echt afgesloten.
wat voor forum dan, waar heb je het over?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Geloof het ook. Zelfde naam. En hier de sc vervuilen met cos-gelul kan sowieso njet
Vivaquote:
Van Persie moet sowieso in het midden van een human centipede.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mis toch zelfs wel een beetje vi-oranje (ondanks dat het zich de laatste periode al op het niveau bevond van bijv. suits in seizoen 3). Jammer dat het wk al voorbij is, het ging zo snel
Van Persie moet alleen nog gestenigd worden, dan is het voor mij echt afgesloten.
Eens hoor, alleen dat laatste spreken we hier liever niet hardop uit want dan moet Gert weer aan de kalmeringsmiddelenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vol?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nee daar ben ik nog nooit geweest.
Ik heb ook mijn grenzen
NEE, sommige terreinen worden ook hier niet betreden!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En hier mag over alles gepraat worden.
Dat bepaal ik, oma. Niet over de cosquote:Op maandag 21 juli 2014 21:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wat voor forum dan, waar heb je het over?
En hier mag over alles gepraat worden.
Nu al! Ga lekker de gaza strook kapot schieten maar blijf met je poten van Van Persie af.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Eens hoor, alleen dat laatste spreken we hier liever niet hardop uit want dan moet Gert weer aan de kalmeringsmiddelen
Oma????? jeez heb ik nog meer gemist dusquote:
Wow. Dat zag ik niet aankomen. Hoe oud is Punk dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oma????? jeez heb ik nog meer gemist dus
ik ben 35
Ik heb geen idee wat jou probleem is, maar er zijn meerdere hondjes die vicky heten.
Er zijn veel Gizmogirls
Daar ben ik al eens achter gekomen.
lol. dat is niet hoe je fikkie schrijft.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik ben 35
Ik heb geen idee wat jou probleem is, maar er zijn meerdere hondjes die vicky heten.
Er zijn veel Gizmogirls
ow zo haha sorry.quote:
Ja allemaal van die kleine kut sjiewabbasquote:Op maandag 21 juli 2014 21:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik ben 35
Er zijn veel Gizmogirls
Eerlijk is eerlijk, dat was wel lachen, zeker in de tijd dat er meerdere fora zaten te luisterenquote:
35quote:Op maandag 21 juli 2014 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wow. Dat zag ik niet aankomen. Hoe oud is Punk dan?
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja allemaal van die kleine kut sjiewabbas
Ho ho ouwe, ga lekker met je maatjes bevlekte foto's van The Hunterquote:
The Hunterquote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ho ho ouwe, ga lekker met je maatjes bevlekte foto's van The Hunteruitwisselen of zo.
!. Hij was erg slecht na de groepwedstrijden 2. Zichtbaar uit vorm, kwam kracht te kort en was meer ballast dan een toevoeging. Dan moet je als echte kerel die kampioen wil worden een stap terug doen en niet voor jezelf kiezen (Hoentelaarrr). 3. Nare persoonlijkheid (zie alle akkefietjes met pers en collega-spelers) en z'n gedrag bij Feyenoord vroegertquote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu al! Ga lekker de gaza strook kapot schieten maar blijf met je poten van Van Persie af.
Ja! Elke keer de muziek stop zetten om even te reageren op al het walgelijke wat hij las.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dat was wel lachen, zeker in de tijd dat er meerdere fora zaten te luisteren
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
!. Hij was erg slecht na de groepwedstrijden 2. Zichtbaar uit vorm, kwam kracht te kort en was meer ballast dan een toevoeging. Dan moet je als echte kerel die kampioen wil worden een stap terug doen en niet voor jezelf kiezen (Hoentelaarrr). 3. Nare persoonlijkheid (zie alle akkefietjes met pers en collega-spelers) en z'n gedrag bij Feyenoord vroegert4. Hoofdschuldig aan uitschakeling in halve finale samen met het zelfbenoemde genie van Gaal die z'n eigen winkel (manchester) al aan het decoreren was met hoofd-bediende R. van Persie
35? Waarom zit je dan in fucksname de hele tijd in die cos? Laat je godeverdomme lekker neuken, kut!!!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik ben 35
Er zijn veel Gizmogirls
kloons allemaal kloons niet bestquote:Op maandag 21 juli 2014 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja allemaal van die kleine kut sjiewabbas
40quote:Op maandag 21 juli 2014 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wow. Dat zag ik niet aankomen. Hoe oud is Punk dan?
Ik neem de moeite niet om te googelenquote:
Wat was de aanleiding?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ow zo haha sorry.![]()
Aike gaat weg, ze gaat morgen haar 24 uur aanvragen. (zegt ze)
Ze heet het net in een gesprek tegen vanes, Isa en Gio gezegd.
Geweldig inderdaad, vreselijk gelachen toenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Elke keer de muziek stop zetten om even te reageren op al het walgelijke wat hij las.
"En ik zweer je, daar wil ik wel voor zitten".
1 en 2 mee eens, 3 komt door mannetjes als jij, hij is een te gevoelige jongen, en 4 is pas echt totale crap.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
!. Hij was erg slecht na de groepwedstrijden 2. Zichtbaar uit vorm, kwam kracht te kort en was meer ballast dan een toevoeging. Dan moet je als echte kerel die kampioen wil worden een stap terug doen en niet voor jezelf kiezen (Hoentelaarrr). 3. Nare persoonlijkheid (zie alle akkefietjes met pers en collega-spelers) en z'n gedrag bij Feyenoord vroegert4. Hoofdschuldig aan uitschakeling in halve finale samen met het zelfbenoemde genie van Gaal die z'n eigen winkel (manchester) al aan het decoreren was met hoofd-bediende R. van Persie
Een beetje respect graag. Tuurlijk speelde ik dat toen. Je denkt toch niet echt dat ik ga zitten voor zo'n idioot?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad, vreselijk gelachen toen
zo te horen aan jou reacties ben jij een jaar of 12quote:Op maandag 21 juli 2014 21:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
35? Waarom zit je dan in fucksname de hele tijd in die cos? Laat je godeverdomme lekker neuken, kut!!!
Ach laat die lulquote:Op maandag 21 juli 2014 21:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
zo te horen aan jou reacties ben jij een jaar of 12
geeft niet ben ik wel gewentquote:Op maandag 21 juli 2014 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok. Ik had jullie wat ouder ingeschat.
Geestelijk wel, granny. Het is "jouw reacties". Nog wat geleerd van een brugpiepert, omaquote:Op maandag 21 juli 2014 21:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
zo te horen aan jou reacties ben jij een jaar of 12
Is dat niet met een duhquote:
Poetin is ook gevoelig, Rutte ookquote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
1 en 2 mee eens, 3 komt door mannetjes als jij, hij is een te gevoelige jongen, en 4 is pas echt totale crap.
Niet zo'n taal hè, tegen andere users.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |