2015 is tot nu toe net echt in trek als bevaljaar inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Tijd voor nieuwe mensen...
Malteser wil je er al in?
Iemand trouwens iets van cygne gelezen de laatste dagen?
Wat fijn!!quote:Op maandag 21 juli 2014 17:13 schreef Malteser het volgende:
Een knipper en frummel zit netjes in de baarmoeder. Rond de 11 weken terugkomen voor de termijnecho maar we lagen netjes op schema gezien mijn laatste echte menstruatie.
Wij zijn blij!
Spannendquote:Op maandag 21 juli 2014 16:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Gestript![]()
Nu weer lekker naar schoonouders, daar aanschuiven aan tafel en dan hopelijk vannacht weer terug naar het zkh
Wat lief dat je eraan denkt! De dierenarts vond het gewicht nog niet erg zorgwekkend en urine was in orde. Maar het zit me toch niet lekker, want het beest is gewoon uit z'n doen en is wel echt afgevallen. Dus er wordt nog bloedonderzoek gedaan en de uitslag komt morgen of overmorgen. Misschien overbezorgd, maar ik wil er niet nog een kwijtrakenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:41 schreef Vue het volgende:
Hoe is het met de poes amsel? Of heb ik daar gewoon overheen gelezen net?![]()
Ennnnn... Wat past er in je auto! Is een heel makkelijke manier om je keuzemogelijkheden in te perken. "In wat voor auto rijdt u?" "Een Panda!" "Ah, dan wordt het een Bugaboo of een Joolz, de rest pas niet."quote:Op maandag 21 juli 2014 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
Er zit tegenwoordig qua mogelijkheden bijna geen verschil meer in, dus het is vooral een kwestie van:
- wat wil je uitgeven
- Wat vind je mooi
- Waar is de verkoper het meest enthousiast over
Als je daarop selecteert blijft er geen verkoopster over denk ik. Zeker ook niet bij die andere zakenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:16 schreef Skittles het volgende:
Maxicosi's zijn trouwens ook een crime. Waar op te letten? Er is best veel keus![]()
De verkoopster bij Prenatal die ik net een Bjorn draagzak hoorde aanprijzen kon ik niet zo serieus nemen, dus binnenkort maar kijken bij Babypark of Babydump denk ik.
Op marktplaats zijn hele mooie Bugaboo's te vinden die wel betaalbaar zijn. En van de Bugaboo kun je alles wassen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:15 schreef kwakz0r het volgende:
Oh dan moeten wij misschien ook een Joolz of bugaboo... Vind ze eigenlijk te duurzeker omdat ik ook wil gaan dragen (maar mezelf ken en dat was niet alleeeen maar wil doen).
Oh over poes: onze dikke eet ook heel slecht deze week en is ook iets afgevallen. Zou t gewoon de waarmte zijn bij die van jou ook?
Ik heb echt en hele intense haat aan marktplaats. Zowel als klant als verkoperquote:Op maandag 21 juli 2014 21:18 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Op marktplaats zijn hele mooie Bugaboo's te vinden die wel betaalbaar zijn. En van de Bugaboo kun je alles wassen.
Dat laatste zit ik ook wel mee, we hebben geen bakbeestquote:Op maandag 21 juli 2014 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als je daarop selecteert blijft er geen verkoopster over denk ik. Zeker ook niet bij die andere zaken
Ik zou t verschil ook wel goed willen weten. Wij kunnen geen isofix kwijt in de auto, maar welke gaat dan hoe vast?
Voor één keertje ogen dicht doen en gaan met die banaan. Ik ben ook geen fan, maar ik heb onze donkey voor ruim 800 euro minder dan nieuw gekocht.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb echt en hele intense haat aan marktplaats. Zowel als klant als verkoper![]()
Maar misschien gaan we dat toch wel doen.
Zei ze dat zo?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:19 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat laatste zit ik ook wel mee, we hebben geen bakbeest![]()
Tja verkoopsters moeten natuurlijk ook wel mega enthousiast zijn, maar ze gaf aan hem zelf ook te hebben voor dur allussie
ik ben heel gierigquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:26 schreef Skittles het volgende:
Oh, ik hou echt niet zo van rood voor bekleding![]()
Typ ik vanaf m'n rode bank..
Ja hoezen, ik heb op allebei mijn cosi's een hoes. Lekker luchtig. Die fleece achtige bekleding van de cosi is zo zweterig als de pest.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
De zwarte was 20 euro duurderof je koopt er een losse badstof hoes bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |