Dat was vroeger echt een slagerskoelkast jonguh.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:17 schreef LompeHork het volgende:
Wel jammer dat je moeder zo goedkoop is. Ik ga er vanuit dat ze flinke kilometers heeft gezien?
Het is vooral dat ze geen zeldzaam exemplaar is. Menig verzamelaar heeft haar al wel eens in de handen gehad. Leuk voor op de koelkast.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:17 schreef LompeHork het volgende:
Wel jammer dat je moeder zo goedkoop is. Ik ga er vanuit dat ze flinke kilometers heeft gezien?
TS beweert andere dingen, dat ze alleen maar lafjes tegen de koelkast heeft gehangenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat was vroeger echt een slagerskoelkast jonguh.
Echt minder man, ik ben teleurgesteld en zie af van de koop. Wellicht een leuk ghettomodelletje anders?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is vooral dat ze geen zeldzaam exemplaar is. Menig verzamelaar heeft haar al wel eens in de handen gehad. Leuk voor op de koelkast.
van een oud vrouwtje geweestquote:Op maandag 21 juli 2014 20:17 schreef LompeHork het volgende:
Weet je wat, ik maak er een vriendenprijsje van. Je kan je moeder al krijgen voor ¤3..quote:Op maandag 21 juli 2014 20:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TS beweert andere dingen, dat ze alleen maar lafjes tegen de koelkast heeft gehangen:
[..]
Echt minder man, ik ben teleurgesteld en zie af van de koop. Wellicht een leuk ghettomodelletje anders?
Zolang ze altijd alle beurten gehad heeft maakt dat niks uit hequote:Op maandag 21 juli 2014 20:17 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga er vanuit dat ze flinke kilometers heeft gezien?
Boh, dat is niet duur, maar ik moet wel even aan mijn moeder vragen of ik zoveel uit mag geven voor je moederquote:Op maandag 21 juli 2014 20:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Weet je wat, ik maak er een vriendenprijsje van. Je kan je moeder al krijgen voor ¤3..
In mijn hoofd klinkt dit eigenlijk heul logisch.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zolang ze altijd alle beurten gehad heeft maakt dat niks uit he
Ja, gaarne met muts.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:43 schreef LompeHork het volgende:
Verkoop je wellicht ook judopakken met oude modellen? Ik ken iemand die ze spaart.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |