Heel Gaza is een leugen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:45 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De leider van Israël is een grote leugenaar:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Liegen mag gewoon, snap dat nou eens?
Nee hoor, gewoon een westerse goed ingelichte kaaskop die zich niet laat leiden door emoties veroorzaakt door geloof en indoctrinatie maar gewoon door feiten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:50 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Precies. Een niet-islamitische leugenaar.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Israel is de enige legitieme staat daar.
En dat is ook precies het enige tegenargument dat palestijnen hebben idd, klopt.quote:
Jij bent goed ingelicht, zeg.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:52 schreef HeatWave het volgende:
En dat is ook precies het enige tegenargument dat palestijnen hebben idd, klopt.
Ik beweer gelukkig niet met droge ogen dat die lieve palestijntjes een paar stukjes siervuurwerk gooien.quote:
Daarom graven ze ook tunnels om dood en verderf te zaaien die lieve Palestijnse knuffelberenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik beweer gelukkig niet met droge ogen dat die lieve palestijntjes een paar stukjes siervuurwerk gooien.
Enig idee wat 90kg TNT doet met je theehuis?
Nee, jij zei:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik beweer gelukkig niet met droge ogen dat die lieve palestijntjes een paar stukjes siervuurwerk gooien.
Nee, dat zijn gewoon waarheden, leer het verschil.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:59 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nee, jij zei:
- Heel Gaza is een leugen.
- Israel is de enige legitieme staat daar.
- En dat is ook precies het enige tegenargument dat palestijnen hebben idd, klopt.
Drie reacties, drie leugens.
Het is deel 146, denk je nou echt dat men er hier uit gaat komen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:01 schreef Happel het volgende:
Deze 'discussie'
Aan beide kanten zitten ze fout. Hamas aan de ene kant en de zionisten aan de andere kant.
Natuurlijk niet. Het is al net zo vermoeiend als de hele kwestie zelf.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is deel 146, denk je nou echt dat men er hier uit gaat komen?.
Als je al met een basisprincipe start dat alle joden gewoon dood moeten , ga je nooit een oplossing vindenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is deel 146, denk je nou echt dat men er hier uit gaat komen?.
Vice versa wordt er net zo gedacht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als je al met een basisprincipe start dat alle joden gewoon dood moeten , ga je nooit een oplossing vinden
Als je al met een basisprincipe start dat Palestijnen niet bestaan...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:02 schreef UncleScorp het volgende:
Als je al met een basisprincipe start dat alle joden gewoon dood moeten , ga je nooit een oplossing vinden
Eens. En gevoelsmatig sta ik gewoon 100% aan de kant van Israel. Wie is iemand om tegen mij te zeggen dat dat de verkeerde kant is?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dan sta je 100% aan de verkeerde kant.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Eens. En gevoelsmatig sta ik gewoon 100% aan de kant van Israel. Wie is iemand om tegen mij te zeggen dat dat de verkeerde kant is?
En ik vind dat jij 100% aan de verkeerde kant staat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:06 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dan sta je 100% aan de verkeerde kant.
Raketje schieten dan maar ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik vind dat jij 100% aan de verkeerde kant staat.
En nu?
+1quote:
Deed je zelf, hypocrietje:quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 17:26 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Het zit in de aard van het beestje, de meest grote gore racisten en fascisten zijn de moslims zelf
Maar hij had wel gelijkquote:
Hoe denken die pro-moslims hier dan over bijv die +150.000 doden in Syrie ?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:10 schreef Happel het volgende:
Hoe denken die pro-Israel figuur hier dan over zionisten?
Ik ben pro-mezelf. Krijg ik nog antwoord?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hoe denken die pro-moslims hier dan over bijv die +150.000 doden in Syrie ?
Vergelijk de universele islam met het exclusieve jodendom, en dan wordt meteen duidelijk wie de racist is.quote:
Wat is precies het probleem van zionisme dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:10 schreef Happel het volgende:
Hoe denken die pro-Israel figuur hier dan over zionisten?
Dat duurt nog niet zo lang dus is minder belangrijk dan het conflict in Gazaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hoe denken die pro-moslims hier dan over bijv die +150.000 doden in Syrie ?
Racist gaat over rassen, niet over geloven.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:12 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Vergelijk de universele islam met het exclusieve jodendom, en dan wordt meteen duidelijk wie de racist is.
Dat zou Israël er niet van weerhouden over Palestijnen heen te walsen. Vanuit het perspectief van Hamas is het niet meer dan logisch dat ze zich verzetten tegen de bezetter.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, veredelde vuurpijlen, allemaal onschuldig vuurwerk.
Gaza moet gewoon opbokken met dat vuurwerk als EERSTE af te schieten, dan komt je al een heel eind richting vrede.
Ik vind gewoon dat je, misschien hoe hippieachtig het mag klinken, tegen geweld moet zijn. Van allebei de kanten veroordeel ik het geweld.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens. En gevoelsmatig sta ik gewoon 100% aan de kant van Israel. Wie is iemand om tegen mij te zeggen dat dat de verkeerde kant is?
Feitelijk gezien pleegt Hamas genocide op hun eigen Palestijnse bevolking..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zou Israël er niet van weerhouden over Palestijnen heen te walsen. Vanuit het perspectief van Hamas is het niet meer dan logisch dat ze zich verzetten tegen de bezetter.
Landjepikquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem van zionisme dan?
Ik vind het enge figuren, die een ideologie aanhangen die niet zoveel verschilt van een of ander besnord figuur uit de jaren 30. Vraag me af hoe je voor zoiets kan zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is precies het probleem van zionisme dan?
Wellicht, maar dan is en blijft het een spelletje van wie heeft gelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zou Israël er niet van weerhouden over Palestijnen heen te walsen. Vanuit het perspectief van Hamas is het niet meer dan logisch dat ze zich verzetten tegen de bezetter.
Ow ja de universele islam ... wereldwijd kalifaat ... islam over gans de wereld ... ofwel bekeer je je tot de islam ofwel sterf je ...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:12 schreef Charismatisch het volgende:
Vergelijk de universele islam met het exclusieve jodendom, en dan wordt meteen duidelijk wie de racist is.
Hamas vuurt geen raketten af die gericht zijn op Palestijnen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:14 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Feitelijk gezien pleegt Hamas genocide op hun eigen Palestijnse bevolking..
Oud gezegde: Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Tja, wat moeten ze dan doen als Israël de Gaza bombardeert en honderden mensen gevangen neemt? Dank je zeggen? Want in dit geval lijkt Israël de agressor te zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar dan is en blijft het een spelletje van wie heeft gelijk.
En ik vind het gewoon achterlijk dat je als kansloze fractie door blijft gaan met geweld terwijl je het nooit kan winnen. Niet alleen omdat je dus gewoon nutteloos bezig bent, maar vooral omdat je je eigen bevolking afmaakt.
Met die logica is Mohammed B. ook niet de moordenaar van Theo van Gogh.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
En ik vind het gewoon achterlijk dat je als kansloze fractie door blijft gaan met geweld terwijl je het nooit kan winnen. Niet alleen omdat je dus gewoon nutteloos bezig bent, maar vooral omdat je je eigen bevolking afmaakt.
Nee, maar het blijft provoceren waardoor Isreal reageert en daar vallen doden door.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hamas vuurt geen raketten af die gericht zijn op Palestijnen.
Door de moord op van Gogh is de moslimhaat in Nederland enorm toegenomen, goed geregeld Mohammed B, zo komen we er wel met zijn allen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:18 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Met die logica is Mohammed B. ook niet de moordenaar van Theo van Gogh.
Van Gogh hield van provoceren, Mohammed B. reageert, volgens jouw logica is Mohammed B. niet schuldig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:
Nee, maar het blijft provoceren waardoor Isreal reageert en daar vallen doden door.
Hamas is niet de agressor in dit conflict.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het blijft provoceren waardoor Isreal reageert en daar vallen doden door.
Zodra Hamas geen raketten meer schiet doet Israel niets terug.
Hamas is gewoon een terroristische organizatie en Israel heeft groot gelijk dat ze alles en iedereen mbt Hamas willen wegvagen.
Is voor Israel beter, is voor de Palestijnen beter.
Uhuh, want iemand beledigen is hetzelfde als 100 raketten schieten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:20 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Van Gogh hield van provoceren, Mohammed B. reageert, volgens jouw logica is Mohammed B. niet schuldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |