Dat is wel fucked up. Misschien hetzelfde wat Adaro had?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
van de Facebook-pagina van Q-dance:
[..]
dat is dan wel jammer, iemand enig idee wat er met hem is?
en volgens mij zijn er geen XQ-artiesten over, dus ben benieuwd of er iemand bij komt of dat de rest gewoon langer draait
quote:
die had toch iets met z'n oren?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:07 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Dat is wel fucked up. Misschien hetzelfde wat Adaro had?
true, plus dat hij er precies 2 maanden uit is... dus wellicht niet iets met z'n oren, maar wellicht kleine operatie o.i.d.?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 01:10 schreef -Menn0- het volgende:
Wel raar dat hij deze maand nog wel gewoon z'n gigs doet....
Verwacht niet te veel, heeft een heel hoog vakantieveilingen gehalte.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:22 schreef Taexon het volgende:
Nog mensen volgende week naar Kings of Hardstyle?
Voor die 5 euro ga ik wel even een kijkje nemen met mijn vriendin
Klopt ben er ook bang voor, maarja voor die 5 euro is een kijkje nemen niet zo ergquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:28 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Verwacht niet te veel, heeft een heel hoog vakantieveilingen gehalte.
Ik ben bang dat ze voor Brenny wel een uurtje inlassen waar andere djs die kuthitjes van ´m zullen draaien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
en volgens mij zijn er geen XQ-artiesten over, dus ben benieuwd of er iemand bij komt of dat de rest gewoon langer draait
niks mis met de oude tracks van Fabian!quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:05 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze voor Brenny wel een uurtje inlassen waar andere djs die kuthitjes van ´m zullen draaien.
Klopt, maar van die nieuwere ben ik geen fan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niks mis met de oude tracks van Fabian!
Ik ga. 6eu voor 4 kaartjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:22 schreef Taexon het volgende:
Nog mensen volgende week naar Kings of Hardstyle?
Voor die 5 euro ga ik wel even een kijkje nemen met mijn vriendin
Ik heb er ook nog 2 over.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:19 schreef PRSPCT het volgende:
Heb nog twee kaartjes voor Kings of Hardstyle over volgende week zondag. Voor 5,- mag je ze allebei hebben.
Nope, werk werk werkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:21 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Gaat er nog iemand naar Dream Village?
Whaaat, als ik dat eerder had geweten! Heb nu al wat anders gepland staanquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nope, werk werk werk
Zie net dat je via I'm in morgen kaarten kan winnen voor Ground Zero.
Kortom morgen weer even hopen dat ik/of mijn vriendin geluk heb
Wij gaan voor Thera.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
vriendin appte gisteravond ineens dat ze kaartjes had besteld voor Kings Of Hardstyle; goede line-up en dat voor maar ¤ 1!!dus heb haar hier even laten lezen, ze vond het wel grappig
maar ja, als het weer een beetje goed is zondag (lees: droog) dan kan het best zijn dat we die kant opgaan
Niet verrot na gz???quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:13 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Heb er twee gratis tickets voor
Vakantieveilingenfeestje dus? Als ik niet al te verrot ben na ground-zero fiets ik er wel ff langs denk ik
Misschien heeft hij dezelfde aandoening als Aviciiquote:
Uhh, lucky bitch. Waa heb je allemaal meegedaan dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:06 schreef PRSPCT het volgende:
3 tickets voor Ground Zero gewonnen op één dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |