of alleen sofquote:
quote:
ja dusquote:
Oh oke, eventjes tegen m'n ouders vertellen dan. We komen namelijk altijd CocaCola in Duitsland.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
3,95 verzendkosten maar je moet wel codes sparen. Coca cola six packs zijn in de aanbieding deze week dus ik heb in een week tijd genoeg codes
Oke.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh oke, eventjes tegen m'n ouders vertellen dan. We komen namelijk altijd CocaCola in Duitsland.
MrBanaan1 is that youquote:Op maandag 21 juli 2014 19:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh oke, eventjes tegen m'n ouders vertellen dan. We komen namelijk altijd CocaCola in Duitsland.
jaquote:
Weet niet of het daar bij zit, link geeft Albert Heijn aan namelijkquote:Op maandag 21 juli 2014 19:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
kater hequote:
is weg nu ben alleen kk aan het trillen met mn handen nuquote:
Jaa daarom ga ik ook tegen mijn ouders vertellen van he koop maar weer bij de appiequote:Op maandag 21 juli 2014 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet of het daar bij zit, link geeft Albert Heijn aan namelijk
Ess scheren?quote:
Niet zelf kopenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jaa daarom ga ik ook tegen mijn ouders vertellen van he koop maar weer bij de appie
Deze week aanbieding sixpacks!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jaa daarom ga ik ook tegen mijn ouders vertellen van he koop maar weer bij de appie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |