Suits serie 4 is compleet. Moet het nog kijken.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Die lijkt me ook kut. Je zit toch wel Suits weer te volgen hè?
Elke film die gemaakt wordt heeft een zogeheten 'target demographic', oftewel doelgroep, die ze willen bereiken.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik ga meestal uit van deze reeks TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXII
Heb je betere tips dan.
Ik laat het je wel wetenquote:
Vrouwen film? Volgens mij was de gene die er positief over sprak een man in dat topic, maar dat zal wel een homo geweest zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 19:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Elke film die gemaakt wordt heeft een zogeheten 'target demographic', oftewel doelgroep, die ze willen bereiken.
Kijkend naar de poster van deze film heb ik geen twijfels welke doelgroep dat is.
Ik zit te wachten op deel 6, ik was een beetje huiverig toen Mike als investment banker naar een ander bedrijf ging, maar dat viel gelukkig niet tegen. Nog steeds top en Louis en Donna als vanoudsquote:Op maandag 21 juli 2014 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Suits serie 4 is compleet. Moet het nog kijken.
Dat laatstequote:Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef isax het volgende:
waarom ben je aardig soury?
koorts? griep? goede been uit bed gestapt?
of loop je te trollen?
Zes huh?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op deel 6, ik was een beetje huiverig toen Mike als investment banker naar een ander bedrijf ging, maar dat viel gelukkig niet tegen. Nog steeds top en Louis en Donna als vanouds
Comedy, Drama & Romance zegt voor mij meestal genoeg.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Vrouwen film? Volgens mij was de gene die er positief over sprak een man in dat topic, maar dat zal wel een homo geweest zijn
Laat maar zitten, echt lachwekkend slecht: dat loopje van Harrevie; de zich constant herhalende grappen en grollen van louis litt; de intriges die steeds bijna hetzelfde zijn (maar dan net een ander kleurtje); maar vooral de vergezochte verhaallijntjes en de voorgekauwde voorspelbare ontwikkelingen bij iedere nieuwe zaak... hahaquote:Op maandag 21 juli 2014 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Suits serie 4 is compleet. Moet het nog kijken.
nuchter.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef isax het volgende:
waarom ben je aardig soury?
koorts? griep? goede been uit bed gestapt?
of loop je te trollen?
Ach ja het loopt vast goed af, ik hou eigenlijk wel van alle genres. Het kan me ook niet te ver gaan wat dat betreft.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Comedy, Drama & Romance zegt voor mij meestal genoeg.
Comedy en Drama kan misschien nog, maar Comedy, Drama & Romance, nee dan weet je dat 't een vrouwenfilm is.
En de beeldvorming van de achterban van Wilders dan. Toen op zijn manifestatie enkele figuren met de prinsenvlag gingen zwaaien kreeg hij van alle kanten zware kritiek en werd er uitgebreid aandacht aan geschonken in de media terwijl dit een verwaarloosbare minderheid is. Zeker als je het vergelijkt met de antisemitische aanhang van partijen waar veel moslims op stemmen zoals de PVDA of SP.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar het uitzenden van de paar hakenkruizen zou ook al snel verkeerde beeldvorming geven. Ze zenden ook niet de juichende Israeliërs uit, tijdens het bombarderen van Gaza. Maar het blijft lastig om enigszins neutraal te blijven en te kunnen filteren als kijker.
Dus je houdt ook van films als Oldboy?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ja het loopt vast goed af, ik hou eigenlijk wel van alle genres. Het kan me ook niet te ver gaan wat dat betreft.
Haha, valt me van je tegen ouwe. Maar ik vond vroegert swiebertje ook te gekquote:Op maandag 21 juli 2014 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op deel 6, ik was een beetje huiverig toen Mike als investment banker naar een ander bedrijf ging, maar dat viel gelukkig niet tegen. Nog steeds top en Louis en Donna als vanouds
Ik wilde net gaan zeggen dat je gewoon met een big smile op je dikke tronie zit te genieten van Louis en Donaa toen ik je afsluiter las ....quote:Op maandag 21 juli 2014 19:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Laat maar zitten, echt lachwekkend slecht: dat loopje van Harrevie; de zich constant herhalende grappen en grollen van louis litt; de intriges die steeds bijna hetzelfde zijn (maar dan net een ander kleurtje); maar vooral de vergezochte verhaallijntjes en de voorgekauwde voorspelbare ontwikkelingen bij iedere nieuwe zaak... haha, zo slecht dat ik er graag naar kijk
![]()
Hoi by the wee
Ik heb 4 als laatste staan, 3 gezienquote:Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef Jian het volgende:
[..]
season 4, 5 episodes geweest, ik wacht op 6 ......
O jij zit op dát level. Ik vond het alleen maar heel slecht. Balen want ik moest een nieuwe serie.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Laat maar zitten, echt lachwekkend slecht: dat loopje van Harrevie; de zich constant herhalende grappen en grollen van louis litt; de intriges die steeds bijna hetzelfde zijn (maar dan net een ander kleurtje); maar vooral de vergezochte verhaallijntjes en de voorgekauwde voorspelbare ontwikkelingen bij iedere nieuwe zaak... haha, zo slecht dat ik er graag naar kijk
![]()
Hoi by the wee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |