Keertje goed schudden helpt ook niet?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:59 schreef neilpad het volgende:
Sinds kort wordt mijn scherm op zijn kop afgebeeld als ik auto-rotate heb aanstaan.
Iemand bekend met dit probleem of weet eventueel waar het aan kan liggen? Ik krijg niks gevonden via google, al kan het goed zijn dat ik op de verkeerde termen zoek.
Ik heb een Jiayu G2S.
Ja, en dan staat er 'Honor' op de achterkant. En Honor kennen we van Huawei. xDquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helemaal omdat het een lenovo kloon is
Nope. Ik heb "accelerometer monitor" app erop gezet maar ik heb momenteel geen idee waar ik nu naar kijk, grafieklijntjes reageren wel leukquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
Keertje goed schudden helpt ook niet?
Bedankt voor de review, zit nu toch wel heftig te twijfelen tussen de G4s en de newman, tja G4s heeft toch een betere batterij en camera, en is al een tijdje uit dus kwaliteit op lange duur staat ook wel vast. Maar toch, K1s is direct leverbaar en toch al wel even 30 euro goedkoperquote:
?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:10 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik had er interesse in, ja.
Bestaat er niet zoiets als een externe GPS dongle ofzo voor smartphones? Ik ben hopeloos.
als je het gebruikt voor puur sporten... koop dan een timex gps horloge ofzo van Amazon voor een paar tientjes.quote:
Downstar heeft net een review gepost van de Newman K1s, als je een pagina terugbladertquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:59 schreef KawaZ het volgende:
Hee FOK!ers,
Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon, en nou wilde ik eens een chinese gaan proberen.
Ik zoek een telefoon met goede camera, eentje die minimaal aan de camera van een Nokia Lumia 920 kan tippen.
Wat is volgens jullie een goede keuze? Mijn budget is max 175¤ en het liefst een candybar model (vierkant)...
Dit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:09 schreef Dasjonny het volgende:
Beter dan een Lumia 920 ga je denk ik niet zo snel vinden. Gezien deze optische beeldstabilisatie heeft en de pureview camera's van Nokia altijd erg goed zijn.
Wat ik dan hilarisch vind is dat ze zelfs de huisstijl van Apple gejat hebben. De opmaak van de site, tekst en afbeeldingen etcquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:45 schreef shiznuts het volgende:
'Goede camera' zei 'ie hè.En 175 EUR is ~ 235 USD. Dus haal er dan uit wat erin zit.
Geen idee wat merkbaar beter schiet dan een DG350 of G4S. Niet echt ervaringen met andere phones. Zeker niet met phones die een Lumia bij kunnen houden qua foto's... Nokia is daar vrij goed in en al deze phones zijn natuurlijk behoorlijk budget. Maar er zijn genoeg die werven met 'Sony sensor en f/2 lens' enzo...
iNew V3 bijvoorbeeld (maar geen idee of het verder wat is hoor, moet je ff researchen).
[ afbeelding ]
~ http://www.inewphone.com/EN/ProductDetails_v3.aspx
Kost direct 100 euro bij hetgeen ik vind.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:08 schreef wootahH het volgende:
[..]
als je het gebruikt voor puur sporten... koop dan een timex gps horloge ofzo van Amazon voor een paar tientjes.
Dubbeltje eerste rij much?quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:05 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Kost direct 100 euro bij hetgeen ik vind.
Nike is zo goed als gestopt met de ontwikkeling van hun sporthorloges en die dingen zijn sowieso niet echt aan te raden. Er zijn veel betere alternatieven op de markt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dubbeltje eerste rij much?
Je zou ook 3 tientjes kunnen doorsparen en een Nike sportswatch kunnen halen.
Iemand?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:35 schreef poiuytr het volgende:
Heb nu bijna 1 jaar mijn Xiaomi Mi2S, heb 'm tussendoor geloof ik 1 a 2 keer geüpdatet, daarna nooit meer gedaan. Kan ik nu zonder problemen een nieuwe MIUI versie erop gooien of kan ik daar problemen mee gaan krijgen? Huidige versie is 3.8.29.
Ik weet het. Ik gebruik hem al een jaar of 2. Doet wat ie moet doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nike is zo goed als gestopt met de ontwikkeling van hun sporthorloges en die dingen zijn sowieso niet echt aan te raden. Er zijn veel betere alternatieven op de markt.
Garmin 15 of tomtom runner.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik gebruik hem al een jaar of 2. Doet wat ie moet doen.
Maar voor die prijs vind je niks beters.
130 en 170. Zeg maar paar tientjes meer dan 100 euro, waar het over ging.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
150 en 270 euro.
en die Garmin wat een baksteen.
Maargoed back on topic.
Ja, die zijn er, voor iets van 60 euro. Zit een accuutje in die het een dagje uithoudt. Ik heb er ook naar gekeken ivm fietsvakanties tracken en het spul dan aan de praat houden met een paar zonnepanelen. Die panelen heb ik, maar de gps niet.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:16 schreef elby1988 het volgende:
Status van mijn jiayu op PW is veranderd naar shipped!!
Even vraag naar jou, geroot?quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:32 schreef Blast het volgende:
Wow...de Jiayu G4S z'n batterij is echt super goed. Net weer voor het eerst de telefoon aan het sap gelegd sinds 3 dagen, 22 uur, 0 min en 34 sec (volgens de battery indicator in settings)
Moet wel zeggen dat de batterij net wel héél erg snel van 15% naar 11%, naar 4% en naar 1% ging, echt in de tijdspanne van max 2 minuten.
Ik had ook wat getest met de CPU power saving mode. In mijn beleving gaat de batterij wel minder snel leeg als deze optie aan staat.
Wel wordt de cpu gelimiteerd volgens zeggen maar ik vraag me af of dit echt merkbaar is.
Ik ben bijvoorbeeld geen phone gamer, maar gebruik de telefoon hoofdzakelijk alleen voor texten, mailen, browsen, youtube en media streamen vanaf m'n NAS. Zou ik er wat van merken als ik deze optie full-time aan zet?
Hier ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:16 schreef elby1988 het volgende:
Status van mijn jiayu op PW is veranderd naar shipped!!
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Settings > Security > Superuser.
Is tegenwoordig ingebakken.
Ja in de lage procenten heb je last van batterydrops...G4S probleempje.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:32 schreef Blast het volgende:
Wow...de Jiayu G4S z'n batterij is echt super goed. Net weer voor het eerst de telefoon aan het sap gelegd sinds 3 dagen, 22 uur, 0 min en 34 sec (volgens de battery indicator in settings)
Moet wel zeggen dat de batterij net wel héél erg snel van 15% naar 11%, naar 4% en naar 1% ging, echt in de tijdspanne van max 2 minuten.
Ik had ook wat getest met de CPU power saving mode. In mijn beleving gaat de batterij wel minder snel leeg als deze optie aan staat.
Wel wordt de cpu gelimiteerd volgens zeggen maar ik vraag me af of dit echt merkbaar is.
Ik ben bijvoorbeeld geen phone gamer, maar gebruik de telefoon hoofdzakelijk alleen voor texten, mailen, browsen, youtube en media streamen vanaf m'n NAS. Zou ik er wat van merken als ik deze optie full-time aan zet?
Kappen met die spam!quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:47 schreef wolterious het volgende:
Ik heb nog een kortingscode voor antelife.com: antelife2014nl. Er komen hier vaker goede kortingscodes voorbij: http://goo.gl/cuCzVV
512 mb ram.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:26 schreef krissie100 het volgende:
yo,
heb sinds gisteren de leagoo lead 3, zeer goed toestel voor die 54 euries!
http://www.geekbuying.com/Search/?keyword=lead+3
Verder wel netjes inderdaad. Wel jammer dat ze er niet voor 5$ wat meer RAM in hebben geproptquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:59 schreef krissie100 het volgende:
dat valt zeer mee, gaat erom hoe je em gebruikt, 512mb is genoeg als je belt/smst/appt/browst tis geen multitask beest
maar wel 52 euro voor mt6582 met gewoon een zeer nette qhd scherm die goed reageert en goede software.
ff langs een willekeurige telefoon winkel een gratis plastic malletje halen waar je sim in past zodat je hem in je oude telefoon kunt gebruiken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 08:11 schreef mschol het volgende:
mijn G4A heeft het gister definitief opgegeven, hij laadt totaal niet meer op en de usbpoort kan ik met mijn vinger helemaal heen en weer bewegen
het kutte is wel dat ik nu dus geen toestel heb met micro sim(normale sim heb ik wel een toestel voor)
straks op tweakers maar eens een advertentie plaatsen om te kijken of iemand die poort voor mij kan fixen... en tegelijkertijd kijken voor een 2de foon...
geven ze die dingen gratis weg?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 08:33 schreef wootahH het volgende:
[..]
ff langs een willekeurige telefoon winkel een gratis plastic malletje halen waar je sim in past zodat je hem in je oude telefoon kunt gebruiken.
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is een bekend probleem met de G4-serie. Had het zelf ook. Een boardje met microUSB-connector gehaald van AliExpress. Echter, bij het verwisselen en het loshalen van de antenne, ging de connector van de antenne stuk, dus moest ik daar ook een nieuwe voor hebben. Na het vervangen bleken er echter (hoofdzakelijk) groene pixels op het scherm te zijn verschenen.Vrij onopvallend en niet heel storend tenzij je er echt op gaat letten, maar wel vervelend. Dus het leek vrij onschuldig een eenvoudig, maar uiteindelijk niet helemaal zo geëindigd als het hoorde. Maar goed, m'n G4T is nu naar m'n moeder gegaan die daar verder niks van merkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |