Bij PW is hij sowieso out of stock inderdaad.. Hier wacht ik ook..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:40 schreef remcosw het volgende:
[..]
Heb nog een order van de 15e openstaan bij PW, dus amper voorraad daar.
BG hetzelfde, nog langer zelfs (5e)..
Vraag mij nu ook af wat te doen..
Zit ook met hetzelfde probleem. Als iemand hier een oplossing voor weet, hoor ik het graag!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:08 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik heb de ruis ook. De ruis stopt een paar seconden nadat de speaker niet meer gebruikt wordt. Met geluid wordt het meestal overstemd.
Dat of andere tijden worden mij al 3 weken gegeven, ga er niet vanuit dat het nu wel klopt..quote:Op maandag 28 juli 2014 20:17 schreef Woep het volgende:
Over 3-4 dagen zou er weer G4S telefoon op voorraad zijn volgens die chick van de pandachat
Jennifer zeker?.. Gisteren was het nog 6-7..quote:Op maandag 28 juli 2014 20:17 schreef Woep het volgende:
Over 3-4 dagen zou er weer G4S telefoon op voorraad zijn volgens die chick van de pandachat
Hmm zou het niet geloven hahaquote:Op maandag 28 juli 2014 20:17 schreef Woep het volgende:
Ik kijk er naar uit, ik zit zwaar te twijfelen een alternatief voor de G4s uit te zoeken omdat ik het wachten zat benquote:Op maandag 28 juli 2014 23:14 schreef Downstar het volgende:
Voorgaande keer hebben ze zich wel aan de afspraken gehouden, toen melde ze dat ze binnen 7-8 dagen weer G4s hadden, en dat was toen ook zo..
Echter wordt het krijgen wel steeds moeilijker van de G4s..
Jiayu heeft wel steeds problemen levering van hun populaire toestellen, zo was het destijds ook met de G3.. en de normale G4..
In de loop van deze week denk ik hier nog wel even een review te kunnen maken van de Newman K1s
Xiaomi mi2s?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:27 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit, ik zit zwaar te twijfelen een alternatief voor de G4s uit te zoeken omdat ik het wachten zat ben
Kan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 06:55 schreef outcast_within het volgende:
Mijn g4s laad niet meer op. Volgens mij is de connector stuk van de telefoon zelf aangezien de lader het op andere telefoons wel doet.
Is dit een bekend probleem?
Terugsturen naar pandawill?
Ter reperatie brengen bij een gsm center?
Een methode om de batterij zonder telefoon op te laden?
Ik zou eens online kijken op wat fora.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 06:55 schreef outcast_within het volgende:
Mijn g4s laad niet meer op. Volgens mij is de connector stuk van de telefoon zelf aangezien de lader het op andere telefoons wel doet.
is de K1s een beetje vergelijkbaar met de G4s?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:14 schreef Downstar het volgende:
Voorgaande keer hebben ze zich wel aan de afspraken gehouden, toen melde ze dat ze binnen 7-8 dagen weer G4s hadden, en dat was toen ook zo..
Echter wordt het krijgen wel steeds moeilijker van de G4s..
Jiayu heeft wel steeds problemen levering van hun populaire toestellen, zo was het destijds ook met de G3.. en de normale G4..
In de loop van deze week denk ik hier nog wel even een review te kunnen maken van de Newman K1s
Qua specificaties wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:20 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
is de K1s een beetje vergelijkbaar met de G4s?
Is een bekend probleem met de G4-serie. Had het zelf ook. Een boardje met microUSB-connector gehaald van AliExpress. Echter, bij het verwisselen en het loshalen van de antenne, ging de connector van de antenne stuk, dus moest ik daar ook een nieuwe voor hebben. Na het vervangen bleken er echter (hoofdzakelijk) groene pixels op het scherm te zijn verschenen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 06:55 schreef outcast_within het volgende:
Mindere specificaties en ook geen zekerheid dat die op stock is..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:03 schreef MeesterBier het volgende:
Is het geen idee om via Ebay te bestellen? Deze bijvoorbeeld: http://www.ebay.com/itm/J(...)&hash=item4621504d74
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't be late if you don't show up.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:30 schreef l0lownkill het volgende:
Dit zegt de livechat van PW, die persoon houdt trouwens wel erg van groetenDit zeggen ze al 3 weken tegen mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ondertussen via Ali wat sellers gecontact en nu schijn ik direct vanaf de fabriek een exemplaar via DHL te ontvangen. Totale schade: ¤140.
Als ik daarvan een werkend nummer heb ga ik die bij PW cancellen. BG laat ik open staan, heeft vast wel iemand anders interesse in.
Mits ze meteen versturen, hou ik me ook van harte aanbevolen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:01 schreef remcosw het volgende:
[..]
Dit zeggen ze al 3 weken tegen mij![]()
Heb ondertussen via Ali wat sellers gecontact en nu schijn ik direct vanaf de fabriek een exemplaar via DHL te ontvangen. Totale schade: ¤140.
Als ik daarvan een werkend nummer heb ga ik die bij PW cancellen. BG laat ik open staan, heeft vast wel iemand anders interesse in.
Heb net hetzelfde hoesje!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:04 schreef Woep het volgende:
Kijk, dat is toch fijn dat ik alvast het hoesje binnen heb voor G4S.
De telefoon zelf moet nog verzonden worden![]()
[ afbeelding ]
Een oude Nokia met Nokia Maps.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Heb net hetzelfde hoesje!
Hallo jongens, omdat ik niet goed wist hoe GPS te testen, ging ik ervan uit dat deze werkte. Helaas, hij werkt totaal NIET. Hij vindt de locatie niet en dat ben ik te weten gekomen doordat ik weer ga beginnen hardlopen met Runtastic. Jammer genoeg werkt deze app niet zonder GPS.
Weet er iemand hoe ik deze GPS kan fixen?
En zonee, weet er iemand een zo cheap mogelijk toestel waar GPS wel op zou werken? Alvast bedankt.
Wil liefst Android toestel waarbij ik Runtastic kan gebruiken...Een cheap toestelletje kost al snel 60 euri en dat is best veel. Dan heb ik wel Europees toestel én de garantie dat het werkt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Een oude Nokia met Nokia Maps.
Serieus waar de beste navigatie die ik OOIT op een telefoon gezien en gebruikt heb.
Altijd kwaliteit.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:48 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Wil liefst Android toestel waarbij ik Runtastic kan gebruiken...Een cheap toestelletje kost al snel 60 euri en dat is best veel. Dan heb ik wel Europees toestel én de garantie dat het werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is je budget?
Spaar je geen freebees ofzo dat je die kan gebruiken bij de kijkshop voor een android toestel?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]Wtf zijn freebees? xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is je budget?
Spaar je geen freebees ofzo dat je die kan gebruiken bij de kijkshop voor een android toestel?
Edit: Ik ben Belg, denk niet dat ik daaraan kan meedoen.![]()
Kan je bij de BP sparen (hier althans) geloof 1 cent per liter of iets.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:58 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Wtf zijn freebees? xD
Edit: Ik ben Belg, denk niet dat ik daaraan kan meedoen.
Wellicht wat op marktplaats kijken, een LG L3 of iets dergelijks heeft wel een aardige GPS en zal geen zak kosten (scherm is dan ook nietsquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:48 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Wil liefst Android toestel waarbij ik Runtastic kan gebruiken...Een cheap toestelletje kost al snel 60 euri en dat is best veel. Dan heb ik wel Europees toestel én de garantie dat het werkt.
werkt op de oneplus fantastisch. Maargoed dat jouw jaiyu zo goed isquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:01 schreef Brecht35 het volgende:
Even een vraagje aan ervaren Chinashoppers: hebben niet-MediaTeak telefoons wél werkende GPS?
Mijn MediaTek heeft dus letterlijk NIKS van signaal. Er is geen late fix, er is gewoon géén fix.
Je jiayu heeft geen gps, antennes die er in zitten blijken dus nog steeds matig / slecht.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:01 schreef Brecht35 het volgende:
Even een vraagje aan ervaren Chinashoppers: hebben niet-MediaTeak telefoons wél werkende GPS?
Mijn MediaTek heeft dus letterlijk NIKS van signaal. Er is geen late fix, er is gewoon géén fix.
de gebruikelijke dingen al geprobeerd met fastergps & mobile uncle?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Heb net hetzelfde hoesje!
Hallo jongens, omdat ik niet goed wist hoe GPS te testen, ging ik ervan uit dat deze werkte. Helaas, hij werkt totaal NIET. Hij vindt de locatie niet en dat ben ik te weten gekomen doordat ik weer ga beginnen hardlopen met Runtastic. Jammer genoeg werkt deze app niet zonder GPS.
Weet er iemand hoe ik deze GPS kan fixen?
En zonee, weet er iemand een zo cheap mogelijk toestel waar GPS wel op zou werken? Alvast bedankt.
PS: Ik ben geen noob, m'n 3G staat aan, en alle locatieinstellingen staan zoals ze moeten staan:ingeschakeld dus.
Gelieve je idiote reacties voor jezelf te houden, niemand zit op jou te wachten. Dankje.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
werkt op de oneplus fantastisch. Maargoed dat jouw jaiyu zo goed is
Nja maar voor hetzelfde geld koop ik weer een mtk en heb ik weer slechte GPS dusja...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je jiayu heeft geen gps, antennes die er in zitten blijken dus nog steeds matig / slecht.
Er zijn verschillende mtk toestellen die gewoon gps hebben dus mtk is niet zozeer het probleem.
Ja die shit vond ik dus al via Google, werkt helaas niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:32 schreef wootahH het volgende:
[..]
de gebruikelijke dingen al geprobeerd met fastergps & mobile uncle?
1.Q : why the cameral is not so good as the app....le and sam...sing phone?quote:Op woensdag 30 juli 2014 06:40 schreef dud0r het volgende:
Te goedkoop om waar te zijn maar kijk eens naar de geweldige photoshop die ze gedaan hebben in de cpu z en antutu benchmark
de naam in de link is minder leukquote:Op woensdag 30 juli 2014 06:40 schreef dud0r het volgende:
Te goedkoop om waar te zijn maar kijk eens naar de geweldige photoshop die ze gedaan hebben in de cpu z en antutu benchmark
Helemaal omdat het een lenovo kloon isquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
de naam in de link is minder leuk![]()
100-1-1Copy-Xiaomi-M3-unlocked-
Mi3 hier.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:32 schreef Downstar het volgende:
http://blog.gsmarena.com/(...)nfo-chinese-servers/
Hier had/wou iemand toch zon Xiaomi Redmi Note?
Ik had er interesse in, ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:32 schreef Downstar het volgende:
Ik heb vorige week toevallig een Xiaomi Note besteld en kwam het originele forumbericht van "Kenny Li" tegen. Ik ben benieuwd hoe Xiaomi hierop gaat reageren, aangezien er nog een aantal belangrijke vragen open staan, ook na hun eerste reactie. Veel word ik helaas niet wijzer van het topic aangezien alles in het Chinees geschreven is. Ik zal dus even moeten wachten tot m'n vriendin (die Chinees kan spreken) terug van vakantie is en e.a kan vertalen. Met een beetje geluk is m'n Note dan ook binnen en kan ik zelf wat tests uitvoeren. Tot nu toe heeft slechts één persoon een dataverbinding met Chinese servers aangetoond en heeft de media dit bericht massaal overgenomen zonder eerst zelf wat research te doen. Vandaar dat ik nogal sceptisch ben.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:32 schreef Downstar het volgende:
Zo werkt de media helaas. Ben benieuwd naar je vindingen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:37 schreef UntoldStories het volgende:
[..]
Ik heb vorige week toevallig een Xiaomi Note besteld en kwam toevallig het originele forumbericht van "Kenny Li" tegen. Ik ben benieuwd hoe Xiaomi hierop gaat reageren, aangezien er nog een aantal belangrijke vragen open staan, ook na hun eerste reactie. Veel word ik helaas niet wijzer van het topic aangezien alles in het Chinees geschreven is. Ik zal dus even moeten wachten tot m'n vriendin (die Chinees kan spreken) terug van vakantie is en e.a kan vertalen. Met een beetje geluk is m'n Note dan ook binnen en kan ik zelf wat tests uitvoeren. Tot nu toe heeft slechts één persoon een dataverbinding met Chinese servers aangetoond en heeft de media dit bericht massaal overgenomen zonder eerst zelf wat research te doen. Vandaar dat ik nogal sceptisch ben.
Het zou mij overigens niets verbazen als Xiaomi wat gebruikersdata opslaat, dit doen tegenwoordig vrijwel alle grote techbedrijven. Ik twijfel nog wel bij de claim dat Xiaomi foto's en sms/mms berichten doorsluist naar servers in Peking.. We gaan het zien.
Keertje goed schudden helpt ook niet?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:59 schreef neilpad het volgende:
Sinds kort wordt mijn scherm op zijn kop afgebeeld als ik auto-rotate heb aanstaan.
Iemand bekend met dit probleem of weet eventueel waar het aan kan liggen? Ik krijg niks gevonden via google, al kan het goed zijn dat ik op de verkeerde termen zoek.
Ik heb een Jiayu G2S.
Ja, en dan staat er 'Honor' op de achterkant. En Honor kennen we van Huawei. xDquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helemaal omdat het een lenovo kloon is
Nope. Ik heb "accelerometer monitor" app erop gezet maar ik heb momenteel geen idee waar ik nu naar kijk, grafieklijntjes reageren wel leukquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
Keertje goed schudden helpt ook niet?
Bedankt voor de review, zit nu toch wel heftig te twijfelen tussen de G4s en de newman, tja G4s heeft toch een betere batterij en camera, en is al een tijdje uit dus kwaliteit op lange duur staat ook wel vast. Maar toch, K1s is direct leverbaar en toch al wel even 30 euro goedkoperquote:
?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:10 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik had er interesse in, ja.
Bestaat er niet zoiets als een externe GPS dongle ofzo voor smartphones? Ik ben hopeloos.
als je het gebruikt voor puur sporten... koop dan een timex gps horloge ofzo van Amazon voor een paar tientjes.quote:
Downstar heeft net een review gepost van de Newman K1s, als je een pagina terugbladertquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:59 schreef KawaZ het volgende:
Hee FOK!ers,
Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon, en nou wilde ik eens een chinese gaan proberen.
Ik zoek een telefoon met goede camera, eentje die minimaal aan de camera van een Nokia Lumia 920 kan tippen.
Wat is volgens jullie een goede keuze? Mijn budget is max 175¤ en het liefst een candybar model (vierkant)...
Dit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:09 schreef Dasjonny het volgende:
Beter dan een Lumia 920 ga je denk ik niet zo snel vinden. Gezien deze optische beeldstabilisatie heeft en de pureview camera's van Nokia altijd erg goed zijn.
Wat ik dan hilarisch vind is dat ze zelfs de huisstijl van Apple gejat hebben. De opmaak van de site, tekst en afbeeldingen etcquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:45 schreef shiznuts het volgende:
'Goede camera' zei 'ie hè.En 175 EUR is ~ 235 USD. Dus haal er dan uit wat erin zit.
Geen idee wat merkbaar beter schiet dan een DG350 of G4S. Niet echt ervaringen met andere phones. Zeker niet met phones die een Lumia bij kunnen houden qua foto's... Nokia is daar vrij goed in en al deze phones zijn natuurlijk behoorlijk budget. Maar er zijn genoeg die werven met 'Sony sensor en f/2 lens' enzo...
iNew V3 bijvoorbeeld (maar geen idee of het verder wat is hoor, moet je ff researchen).
[ afbeelding ]
~ http://www.inewphone.com/EN/ProductDetails_v3.aspx
Kost direct 100 euro bij hetgeen ik vind.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:08 schreef wootahH het volgende:
[..]
als je het gebruikt voor puur sporten... koop dan een timex gps horloge ofzo van Amazon voor een paar tientjes.
Dubbeltje eerste rij much?quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:05 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Kost direct 100 euro bij hetgeen ik vind.
Nike is zo goed als gestopt met de ontwikkeling van hun sporthorloges en die dingen zijn sowieso niet echt aan te raden. Er zijn veel betere alternatieven op de markt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dubbeltje eerste rij much?
Je zou ook 3 tientjes kunnen doorsparen en een Nike sportswatch kunnen halen.
Iemand?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:35 schreef poiuytr het volgende:
Heb nu bijna 1 jaar mijn Xiaomi Mi2S, heb 'm tussendoor geloof ik 1 a 2 keer geüpdatet, daarna nooit meer gedaan. Kan ik nu zonder problemen een nieuwe MIUI versie erop gooien of kan ik daar problemen mee gaan krijgen? Huidige versie is 3.8.29.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |