quote:Op maandag 21 juli 2014 17:28 schreef Holyme het volgende:
Kan DDA zelf een nieuwe deel 19 openen?Vind de gekleurde posts van TS echt erg handig bij dit topic
Dit iddquote:Op maandag 21 juli 2014 17:28 schreef Holyme het volgende:
Kan DDA zelf een nieuwe deel 19 openen?Vind de gekleurde posts van TS echt erg handig bij dit topic
Oh ja, daar kunnen ze zeker last van krijgen, vergiftigde muizen opeten. Staat ook op de doos muizengif. Vitamine K1 is dan een antigif. Maar dat kan je beter gewoon niet nodig hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Kloonhommel het volgende:
Of er nou wel of niet nieuwe deel geopend gaat worden, ik stel mijn vraag alvast:
Mijn kat heeft een muis gevangen terwijl we op 5 hoog wonen. Naar alle waarschijnlijkheid is de muis binnengekomen via de openstaande balkondeur ivm de warmte. Dit is in 3 jaar tijd dat ik hier woon nog nooit gebeurd. Nu denkt mijn vriendin dat ik beter muizenlokdozen kan aanschaffen. Maar hoe zit dat dan met mijn kat? Word ze dan niet ziek van wat in die doos zit (of in de muis alhoewel ik betwijfel dat de kat de muis zou gaan opeten)? Muizenvallen lijkt me ook niet slim vanwege de nieuwsgierige aard van mijn kat.
Ik zit dan ook hard te denken gewoon niks te doen, als er toch weer eentje komt vangt mijn kat hem wel. En als er geen komt dan gebeurd er niets. Dit lijkt mij het veiligste wat ik kan doen voor mijn kat?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, daar kunnen ze zeker last van krijgen, vergiftigde muizen opeten. Staat ook op de doos muizengif. Vitamine K1 is dan een antigif. Maar dat kan je beter gewoon niet nodig hebben.
Mja, ik zou me met één muisje ook geen zorgen maken. Lopen er tig zoals hier in de stallen, dan is het een ander verhaal.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zit dan ook hard te denken gewoon niks te doen, als er toch weer eentje komt vangt mijn kat hem wel. En als er geen komt dan gebeurd er niets. Dit lijkt mij het veiligste wat ik kan doen voor mijn kat?
Je had het beter over kunnen laten aan DDA om een nieuw deel te openen. En als hij/zij er even niet is, heb dan gewoon het geduld...quote:
Je verklaar direct jihad aan het muizenvolk als je 1 muis ziet?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Kloonhommel het volgende:
Of er nou wel of niet nieuwe deel geopend gaat worden, ik stel mijn vraag alvast:
Mijn kat heeft een muis gevangen terwijl we op 5 hoog wonen. Naar alle waarschijnlijkheid is de muis binnengekomen via de openstaande balkondeur ivm de warmte. Dit is in 3 jaar tijd dat ik hier woon nog nooit gebeurd. Nu denkt mijn vriendin dat ik beter muizenlokdozen kan aanschaffen. Maar hoe zit dat dan met mijn kat? Word ze dan niet ziek van wat in die doos zit (of in de muis alhoewel ik betwijfel dat de kat de muis zou gaan opeten)? Muizenvallen lijkt me ook niet slim vanwege de nieuwsgierige aard van mijn kat.
Ga naar het oude topic. Open van daaruit een nieuw deel (let even op of er wel deel 19 staat) en laat deze sluiten.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:10 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou doen dan?Het is Deel 19 by the way al
Ik had al besloten niets te doen, ga van een eenmalige incident uit. En je vergeet dat mijn kat er ook bij kan komen dus vind ik het risico te groot.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:15 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Je verklaar direct jihad aan het muizenvolk als je 1 muis ziet?![]()
Was het een huismuis of een veldmuisje?
Volgens mij, bevatten de meeste muizenlokdozen muizengif a la difenacoum. Dat is ook dodelijk voor je kat, dus ik zou het risico niet lopen.
Koop liever een muizenval en doe daar iets lekkers in. Pindakaas of zo. Je heb diervriendelijke muizenvallen, dan heb je de muis levend en kan je het uitzetten in een vrije natuur. Of je heb muizenvallen die de muis direct doden.
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dan toch hier: DDA namens Toby en Dexter bedankt voor de tekentest!
Zomerse groet van de heren
[ link | afbeelding ]
Dat vinkje (dit account is geverifieerd) bij je naam is foetsie? Het wordt steeds weirder hier.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:30 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
(Eckte) deel 19 openen is niet geluktIets met error 140 en zo. ....Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is....
![]()
Dus toch maar hier verder.
Hier staat ie gewoon.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat vinkje (dit account is geverifieerd) bij je naam is foetsie? Het wordt steeds weirder hier.
En nu heeft je kat nog eens jachtplezier! Houdt hem bezigquote:Op maandag 21 juli 2014 19:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik had al besloten niets te doen, ga van een eenmalige incident uit. En je vergeet dat mijn kat er ook bij kan komen dus vind ik het risico te groot.
Goed ideequote:Op maandag 21 juli 2014 19:33 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]![]()
Lekker ijsje! (kan de baas ook zelf maken, zonder suiker, dus extra gezond)
Je kunt deze toch slotten en DiDa een nieuwe laten openen? Kun je die achteraf nog reeksen.quote:
Fijn dat hij weer thuis is, na alles weer fijn voor hem.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij heeft een kleine 6 dagen aan het infuus gezeten..
Tussen Har en Loes is het oorlog. Loes heeft dagen vrijwel onafgebroken lopen brullen, is ie terug, is het weer niet goedOok Harry gromt en blaast vrolijk terug.
Nieuwe laten openen lukt niet... Error 140 krijg ik dan.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt deze toch slotten en DiDa een nieuwe laten openen? Kun je die achteraf nog reeksen.
Of was je hier geen invalmod (meer)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |