abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142639239
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:59 schreef Mylene het volgende:

[..]

Deze gozer al gezien? Nog een een flinke stap erger.

LIF / Gozer heeft wangtunnels.
Ja, dat is nóg erger dan die oren :') maar dit heb ik nog nooit in het echt gezien (gelukkig). :+
pi_142644302
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:36 schreef bierdrinker93 het volgende:
Mannen die langer dan 10 min voor een spiegel staan.
Niet je nagels knippen/ jezelf niet verzorgen.
Wat is dit nu voor joodse logica? Je moet jezelf verzorgen, maar je mag daarvoor niet langer dan 10 minuten voor een spiegel staan? :')
pi_142644689
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:11 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Waarom zou water slecht voor je zijn? Te heet douchen misschien wel ja, maar anders zit er tussen wassen en douchen geen verschil, ik neem aan dat je voor beide water gebruikt.
Blijkbaar ken jij weinig mensen met eczeem of andere huidaandoeningen. Als het voor jou werkt om elke dag te douchen, prima, maar als anderen minder vaak willen of kunnen zijn ze heus niet meteen een viespeuk.
pi_142646024
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:04 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Blijkbaar ken jij weinig mensen met eczeem of andere huidaandoeningen. Als het voor jou werkt om elke dag te douchen, prima, maar als anderen minder vaak willen of kunnen zijn ze heus niet meteen een viespeuk.
Eczeem en huidaandoeningen zijn niet de standaard, dus daar heb ik het niet over. Wanneer je ergens last van hebt is het logisch dat je daar rekening mee houdt. Maar als ik als norm een huid zonder al te veel problemen neem, dan is daar per dag een keer niet te heet water overheen laten gaan absoluut geen probleem. Ik heb overigens helemaal niemand een viespeuk genoemd, ik heb alleen gezegd dat ik niet geloof dat per dag douchen slecht voor je is zoals iemand hier beweerde, en dat mocht het dat zijn, dat volgens mij vooral aan de zeep en niet aan het water ligt.
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_142646178
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 10:06 schreef lavo het volgende:

[..]

Een beetje zonlicht is best goed voor je, o.a. voor de aanmaak van vitamine D.
Dit. Ik begrijp het niet zo goed. Alsof mensen al die eeuwen altijd in de schaduw hebben gezeten met een dik pak kleren aan? Dat je niet in de scherpste zon van de dag moet gaan zitten bakken en na een lange winter voorzichtig moet zijn met je huid en moet wennen, dat snap ik. Maar je heb zon nodig, waarom zouden we daar nu altijd kanker van krijgen als je er fatsoenlijk mee omgaat?
pi_142646389
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:43 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Dit. Ik begrijp het niet zo goed. Alsof mensen al die eeuwen altijd in de schaduw hebben gezeten met een dik pak kleren aan? Dat je niet in de scherpste zon van de dag moet gaan zitten bakken en na een lange winter voorzichtig moet zijn met je huid en moet wennen, dat snap ik. Maar je heb zon nodig, waarom zouden we daar nu altijd kanker van krijgen als je er fatsoenlijk mee omgaat?
Vroeger kregen mensen ook kanker van de zon. Maar dat echte bakken, weken achtereen op het strand, is pas van de laatste decennia.
pi_142654792
quote:
15s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:56 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Wat is dit nu voor joodse logica? Je moet jezelf verzorgen, maar je mag daarvoor niet langer dan 10 minuten voor een spiegel staan? :')
shave shit shower in 7 minutes. en dan heb je nog 3 minuten om de rest te doen.
pi_142656574
BB cream, CC cream, slakkengel en iemand zei het al eerder. Stijl haar terwijl je al stijl haart hebt.
pi_142659122
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:48 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Vroeger kregen mensen ook kanker van de zon. Maar dat echte bakken, weken achtereen op het strand, is pas van de laatste decennia.
Ja maar dat moet je dan ook niet doen. Alleen dat je áltijd zonnebrandcreme nodig zou hebben geloof ik niet.
pi_142669464
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:31 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Ja maar dat moet je dan ook niet doen. Alleen dat je áltijd zonnebrandcreme nodig zou hebben geloof ik niet.
Tja wat is nodig hebben.
Mn oma komt altijd al weinig buiten en ik geef toe, ze heeft vrij weinig rimpels. Dus daarvoor kan het ook 'beter' zijn.
In dagcreme zit vaak ook spf15 ofzo, dus dan smeer je al snel altijd je gezicht in.
Maar dat is allemaal eigen afweging, dus doe vooral wat je zelf denkt dat goed is buiten de zon.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 24 juli 2014 @ 16:08:41 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_142683531
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:55 schreef Mylene het volgende:

[..]

Oortunnels bedoel je? Blijf je met zo'n enorme lel zitten als je er op uitgekeken bent.
Afhankelijk van hoe groot het gat is, kan je lel gewoon teruggaan naar zijn originele formaat.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_142684461
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:38 schreef koekii het volgende:
BB cream, CC cream, slakkengel en iemand zei het al eerder. Stijl haar terwijl je al stijl haart hebt.
Slakkengel _O_ wonderspul
pi_142684509
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:31 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Dat gaat niet om kanker maar om huidveroudering door invloed van uv tegen te gaan.
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:28:47 #89
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_142693503
Mensen die naar buiten gaan in training/jogging broeken (behalve bij hardlopen). Ultieme pauperheid.
En mensen die van negerzoenen houden. Ik vind die dingen echt goor.
Tot slot piercings en van die oordingen die je oren oprekken. En plateauzolen. En dikkerds met skinnyjeans en vrouwen die hun hoofd aan één kant kaal scheren en mensen die hun haar verven in een andere kleur dan dat je zou verwachten (buitenlanders met blond haar bv.).
Gr gr. de KLB Keizer
pi_142702793
Bij gebruik van veel deo(antiperspirant) ga je juist op andere plekken extra zweten, zodat je je warmte kwijt kan. Het kan dus zomaar dat diegene die geen deo gebruikt, een stuk frisser ruikt dan diegene met deo.

Concreet dus, ook vanuit dit topic:

Mensen die niet meer logisch nadenken en zwaar overdrijven qua hygiëne. Het is echt geen ramp om een dagje niet te douchen. Liever zelfs dat, dan meerdere keren per dag. En dikke kans dat je behoorlijk wat collega's of vrienden hebt die niet voldoen aan bovenstaande eisen, maar waar je niks merkt (ziet/ruikt).
Eerst denken, dan typen
  donderdag 24 juli 2014 @ 23:49:05 #91
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_142703234
Vrouwen met 50 armbanden aan 1 arm..

Enorme gouden kettingen of oorbellen.

Make up zo dik dat het bijna plamuur is
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_142712825
Alternatievelingen die (zelfs in de zomer) in zwarte kleding inclusief zwart (band)shirt rondlopen.
pi_142712840
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:37 schreef Piger het volgende:
Bij gebruik van veel deo(antiperspirant) ga je juist op andere plekken extra zweten, zodat je je warmte kwijt kan. Het kan dus zomaar dat diegene die geen deo gebruikt, een stuk frisser ruikt dan diegene met deo.

Concreet dus, ook vanuit dit topic:

Mensen die niet meer logisch nadenken en zwaar overdrijven qua hygiëne. Het is echt geen ramp om een dagje niet te douchen. Liever zelfs dat, dan meerdere keren per dag. En dikke kans dat je behoorlijk wat collega's of vrienden hebt die niet voldoen aan bovenstaande eisen, maar waar je niks merkt (ziet/ruikt).
Niet douchen èn geen deo gebruiken... gatver :r
pi_142713344
Ik las net in een ander topic dat er mannen zijn die hun oksels scheren, dat is een.

Mannen die hun borsthaar scheren (mits ze niet overdreven veel hebben), dat is twee.

En om met een positieve verbazing te eindigen, ik vind het knap dat veel vrouwen als ze hun eyeliner een stukje doortrekken naar de zijkant er 100 keer beter uit zien. :9
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_142713703
De enorme hoeveelheid meuk mijn vriendin dagelijks op der hoofd smeert. Soorten cremetjes tegen ouder worden (24 dan wordt je oud he :')).

Ik vind het pure geldverspilling maar ach wie ben ik :s)
pi_142714548
Mensen die zich 's morgens niet wassen/douchen en daardoor nog helemaal naar 'slaap' ruiken. :r En dan is het ook nog met een stapje erger: oud zweet.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:59:21 #97
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_142717533
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:17 schreef lavo het volgende:

[..]

Niet douchen èn geen deo gebruiken... gatver :r
Denken dat je daardoor per se gaat stinken :') Als je gezond eet en jezelf verder goed verzorgt dan hoef je echt niet gelijk te stinken hoor. Daarnaast ken ik genoeg mensen die met dagelijks douchen en deo nog steeds stinken halverwege de dag. Dat is volgens mij echt per persoon verschillend.
Fuck the EBU
pi_142718117
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:59 schreef Yesse het volgende:

[..]

Denken dat je daardoor per se gaat stinken :') Als je gezond eet en jezelf verder goed verzorgt dan hoef je echt niet gelijk te stinken hoor.
Die mensen ruiken zelf waarschijnlijk niet meer dat ze stinken. En de omgeving is te beleefd om er wat van te zeggen.
Daarnaast zijn zweetplekken gewoon ranzig.
pi_142718127
Mannen die vrijwillig hun hoofd helemaal kaalscheren.
pi_142718188
SUPERFOODS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')