abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142558786
Vroeger, toen ikbeneenkiwi pas net bestuift was, was er een Vapona stekker te koop waar alle muggen spontaan van dood vielen ^O^ Maarrrrr, blijkbaar waren er een paar huilies die hun baby in een kamer vol anti-mug stekkers stopten, dat was niet zo goed voor die blèrende poepfabrieken, en naar verluid is het daarom nu verboden in NL... Nu verkopen ze hier alleen nog maar de Natural Citronella-versie, en empirisch onderzoek in huize kiwi heeft aangetoond dat de muggen daar niet van onder de indruk zijn geraakt. Vannacht ben ik talloze keren gestoken door die kleine rotbeestjes.

Klacht: ik moet omrijden om in België (daar mag het nog wel) een goed werkende muggenkiller te kopen.
Sub-klacht: Ik heb jeuk.
Sub-klacht: nu heb ik misschien malaria opgelopen.

Anti-klacht: omdat die rotbeesten al zoveel bloed uit me hebben gezogen laten ze me vandaag misschien met rust :X
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_142558970
Bij blokker kan je van die anti-muggenstekkers kopen die geen citroengeur verspreiden maar een hoog geluid, heb ik goede ervaringen mee.
Een tweede oplossing, het is heet, zet een ventilator op je kamer en die krengen ruiken je niet meer.
Derde oplossing, gewoon een citroen door midden snijden op een bord en op je nachtkastje laten staan.
  maandag 21 juli 2014 @ 16:42:50 #3
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_142558997
De echte klacht is de betutteling.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_142559094
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
* Deetch eens is.
Als de overheid nou eens stopt al die domme mensen te beschermen komen we als soort misschien nog vooruit. Op dit moment devolueren we alleen nog maar.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_142559179
Geen spuitbus DDT hebben staan :')
pi_142559199
Die stekker dingen heb ik wel eens gekocht in Griekenland van het aloude betrouwbare bayer. Eén keer vergeten om 's nachts uit te doen en de volgende dag klonk ik als een terminale keelkanker patient.
Deet muggenspray bij de diverse outdoorsportwinkels kopen, die werken zeker om de moggen van je lijf te houden.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_142559454
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Deze man weet

pi_142560561
Ik ben gemiddeld toch wel 6 uur per dag buiten en slaap natuurlijk met het raam open. Ik ben dit jaar nog niet 1 keer gestoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')