Ook een (heel onwaarschijnlijke) optie, aangezien zij nog wel focus op me had. Hoe dan ook; swipen weer. Hoe verlopen jouw Tinder avonturen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:26 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Of ze heeft wat beters gevonden en laat het dood bloeden.
Heb je effe?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:52 schreef SJanoski het volgende:
[..]
Ook een (heel onwaarschijnlijke) optie, aangezien zij nog wel focus op me had. Hoe dan ook; swipen weer. Hoe verlopen jouw Tinder avonturen?
Ik word daar serieus bang vanquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Die online-status is door Lucifer bedacht
Op WA net zo: is er wat? Hallo? Waarom zeg je niks? Heb ik iets verkeerds gezegd? Wat ben je stil. Heb je mijn bericht wel gekregen? Of de beroemde '...'
Dan is het nog een wonder dat ik niet in een inrichting zitquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:30 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben er een beetje achter dat als ze rond de 32 zijn, knap en nog vrijgezel dat er meestal iets mis is met ze
En maar klagenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Super leuke match, zit hij ineens 166km verderop![]()
Mijn filter staat op 5km en hij is niet in Utrecht geweest
Geukkig ben ik niet knapquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heb je effe?
M'n date van zaterdag nacht was echt echt een onwijs knappe kerel, "klein" maar echt![]()
Hij was mij alleen even "vergeten" te vertellen dat ie een 10 jarige dochter had
De date dáárvoor was ook niet zo succesvol, hij dacht dat hij m'n vader was inplaats van mijn date.
Verder heb ik er nog 1 gehad die last minute liet weten dat hij over mij heen wilde pissen, daar raakte hij zo vreselijk opgewonden van.
Ik heb er nog 1 gehad die op tv is geweest omdat hij een boek heeft geschreven vanwege zijn PDD-NOS en zelfmoordpogingen.
Zoals je ziet niet heel erg succesvol.
Wel veel vieze seks, dat is altijd goed.
Ik ben er een beetje achter dat als ze rond de 32 zijn, knap en nog vrijgezel dat er meestal iets mis is met ze
Misschien heb jij ook wel een rare fetisj zoals haar teennagels afbijten tijdens de seks ofzo. Dan hoor je daar inderdaadquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan is het nog een wonder dat ik niet in een inrichting zit
Binnen 200 km is er niet eens iemand die met me matchtquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:39 schreef UnicornFarts het volgende:
Voel jullie niet zo aangesprokenIk zei de meeste. Jullie zijn fokkers dus autist. Dat is al erg genoeg.
En ja fax. 166km is ver fietsen
quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:39 schreef UnicornFarts het volgende:
Voel jullie niet zo aangesprokenIk zei de meeste. Jullie zijn fokkers dus autist. Dat is al erg genoeg.
En ja fax. 166km is ver fietsen
Hoezo?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat jij genoeg snoept op Fok!
Alle Fokkers neuken elkaar, da's toch algemeen bekend?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat jij genoeg snoept op Fok!
Denken dat ik al neuk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alle Fokkers neuken elkaar, da's toch algemeen bekend?
Klaag dan niet over je weinig matches op Tinderquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alle Fokkers neuken elkaar, da's toch algemeen bekend?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je hebt een f, a en x in je nick. Da's gegarandeerd seks![]()
[..]
Ja maar ik wil Tindersletjes neukenquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Klaag dan niet over je weinig matches op Tinder
[..]
Van die dikkertjes?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zet je filter naar 16-18. Pak van die Jumbo tienermoedertjes. Easy peasy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |