abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:52:34 #251
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_142646535
quote:
6s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:25 schreef Fera het volgende:

[..]

F1978. _O- :')

Maar is het nou echt een dating app of meer voor seks? Ik heb maar heel even op tinder gekeken, dus ik heb zelf geen idee.
Beide
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:53:28 #252
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142646581
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:52 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

Beide
Maar wat is de persoonlijke ervaring? Dat je vaker iets serieus tegenkomt of vaker iets om even te neuken? Om het maar even plat te zeggen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:05:11 #253
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142647057
quote:
6s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:17 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik heb wel eens meegekeken met een vriendin. Lijkt me echt helemaal niets om daar serieus te gaan zoeken. :@
Nee klopt. Ik doe het, net als bij Tinder, gewoon uit nieuwsgierigheid.

Daarnaast is alles mogelijk, ook relaties. Overal waar je mensen kan ontmoeten, is dat mogelijk #dooddoener
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:07:51 #254
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142647146
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:05 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nee klopt. Ik doe het, net als bij Tinder, gewoon uit nieuwsgierigheid.

Daarnaast is alles mogelijk, ook relaties. Overal waar je mensen kan ontmoeten, is dat mogelijk #dooddoener
Jeetje, wat een saai antwoord. :D Maar zoals ik al zei, ik vroeg meer naar persoonlijke ervaringen. Wat je het meest tegenkomt, wat je eigen intentie is, etc.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142647308
quote:
6s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:07 schreef Fera het volgende:

[..]

Jeetje, wat een saai antwoord. :D Maar zoals ik al zei, ik vroeg meer naar persoonlijke ervaringen. Wat je het meest tegenkomt, wat je eigen intentie is, etc.
Seksdaten, erin erop eraf en de deur weer uit. Slet dat ik ben ;( :r

Ik heb ook gewone dates gehad maar meestal gewoon seksdaten. Sta wel open voor meer. Zo ben ik met een scharrel kort samen geweest omdat we elkaar toch wel erg leuk vonden.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:16:34 #256
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142647378
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:13 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Seksdaten, erin erop eraf en de deur weer uit. Slet dat ik ben ;( :r

Ik heb ook gewone dates gehad maar meestal gewoon seksdaten. Sta wel open voor meer. Zo ben ik met een scharrel kort samen geweest omdat we elkaar toch wel erg leuk vonden.
Ik vind mensen niet zo snel een slet. ;)

Niets mis met seksdaten. Alleen vraag me altijd af hoe mensen dat aanpakken. "Hoi, neuken?" zal het wel niet zijn, of wel? :o
pi_142647406
quote:

[..]

De mensen die ik ken hebben er voornamelijk relaties en normale dates aan overgehouden. :)

Degenen die echt alleen op zoek zijn naar seks zijn daar meestal vrij open over.
pi_142647468
quote:
6s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:16 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik vind mensen niet zo snel een slet. ;)

Niets mis met seksdaten. Alleen vraag me altijd af hoe mensen dat aanpakken. "Hoi, neuken?" zal het wel niet zijn, of wel? :o
Ik laat het na een gesprek wel doorschemeren of zeg het direct alleen t staat niet in m'n bio ofzo dat wordt mijn dood :')

Met sommige doe ik een drankje vooraf maar het is voornamelijk binnen komen en gelijk t bed in :') daarna nog even kroelen/douchen O+ en weer de deur uit.
Wat een sfeerspons.
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:22:09 #259
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142647575
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De mensen die ik ken hebben er voornamelijk relaties en normale dates aan overgehouden. :)

Degenen die echt alleen op zoek zijn naar seks zijn daar meestal vrij open over.
Dat laatste is wel heel prettig natuurlijk. :)

quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:19 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik laat het na een gesprek wel doorschemeren of zeg jet direct alleen t staat niet in m'n bio ofzo dat wordt mijn dood :')

Met sommige doe ik een drankje vooraf maar het is voornamelijk wel binnenkomen en gelijk t bed in :') daarna nog even kroelen/douchen O+ en weer de deur uit.
Echt waar ja? Ik zou dat niet kunnen, gelijk het bed in. _O- Ergens zou ik toch wel met iemand willen praten van te voren of zo. Eerst voelen of die chemie er überhaupt wel is. Maar ja, iedereen is daar weer anders in natuurlijk. Ik ben ergens wel benieuwd hoe dat zou gaan eigenlijk.
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:24:52 #260
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142647676
quote:

[..]

Ik sta open voor alles eigenlijk. Maar ik mis eerlijk gezegd wel het hebben van een relatie, een bijzonder iemand. Maar of dat lukt via Tinder? Geen idee :)

De meeste matches van mij zien er gewoon heel degelijk uit. Alleen zijn de gesprekken oersaai. Op een 'hoi, alles goed?' heb ik gewoon geen zin meer op te reageren. Zelf hou ik van ouwehoeren, beetje plagen, humor etc. Maar er zijn maar weinig die erin meegaan. Heb gewoon geen zin in een interview-gesprek :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_142647691
quote:

[..]

Ik laat het na een gesprek wel doorschemeren of zeg het direct alleen t staat niet in m'n bio ofzo dat wordt mijn dood :')

Met sommige doe ik een drankje vooraf maar het is voornamelijk binnen komen en gelijk t bed in :') daarna nog even kroelen/douchen O+ en weer de deur uit.

En dat gaat nog altijd goed? Lijkt me best een risico om zo bij een vreemde, want dat is het toch, thuis af te spreken. Straks klikt het niet en zit je daar met iemand die toch seks verwacht. :o

Maar verder klinkt het wel relaxt. Beetje seksen. Geen gedoe.
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:26:33 #262
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142647736
quote:

[..]

Ah, hij krijgt wel een douche. Dat is wel netjes. Anders ruik je de hele terugweg naar puni. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:27:58 #263
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142647791
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:24 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik sta open voor alles eigenlijk. Maar ik mis eerlijk gezegd wel het hebben van een relatie, een bijzonder iemand. Maar of dat lukt via Tinder? Geen idee :)

De meeste matches van mij zien er gewoon heel degelijk uit. Alleen zijn de gesprekken oersaai. Op een 'hoi, alles goed?' heb ik gewoon geen zin meer op te reageren. Zelf hou ik van ouwehoeren, beetje plagen, humor etc. Maar er zijn maar weinig die erin meegaan. Heb gewoon geen zin in een interview-gesprek :)
Hoe lang is dat dan al geleden, een relatie? Jij lijkt me juist iemand die vrij makkelijk iemand kan krijgen. :@ :') Kan ook een andere reden hebben natuurlijk. :D

Nee, snap ik. Dat soort gesprekken vallen altijd dood. Op welk medium dan ook eigenlijk, heb ik gemerkt. Soms heb ik nog wel de neiging tot interviewen, maar dat ligt ook een beetje aan de antwoorden die je krijgt. Ik ben een erg nieuwsgierig iemand, dus ik heb altijd veel vragen. Maar ja, als die persoon steeds met slechts een paar woorden antwoord geeft moet je ook steeds weer met nieuwe vragen komen. :')
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:30:01 #264
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142647870
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dat gaat nog altijd goed? Lijkt me best een risico om zo bij een vreemde, want dat is het toch, thuis af te spreken. Straks klikt het niet en zit je daar met iemand die toch seks verwacht. :o

Ja, dit vraag ik me ook af. Lijkt me ook zo lullig als er helemaal geen chemie is. Dan ben je toch vrij snel weer op weg naar huis, lijkt me. _O-
pi_142648348
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo kan je het ook opvatten, maar ik bedoelde gewoon dat er iemand meeleest en dat ik de details daarom nog even voor mezelf hou.
Smeuiig. Wel posten als er weer een FOK!baby geproduceerd is he? O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:44:04 #266
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_142648402
quote:
6s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:27 schreef Fera het volgende:

[..]

Hoe lang is dat dan al geleden, een relatie? Jij lijkt me juist iemand die vrij makkelijk iemand kan krijgen. :@ :') Kan ook een andere reden hebben natuurlijk. :D

Nee, snap ik. Dat soort gesprekken vallen altijd dood. Op welk medium dan ook eigenlijk, heb ik gemerkt. Soms heb ik nog wel de neiging tot interviewen, maar dat ligt ook een beetje aan de antwoorden die je krijgt. Ik ben een erg nieuwsgierig iemand, dus ik heb altijd veel vragen. Maar ja, als die persoon steeds met slechts een paar woorden antwoord geeft moet je ook steeds weer met nieuwe vragen komen. :')
Lang, laat ik het daar maar bij houden :) Mwoa, weet niet. Uiteindelijk gaat het om de 'klik' ( :r ). En daarnaast heb ik een tijd lang geen behoefte gehad aan vrouwen, want door dingen uit het verleden (vreemdgaan, liegen/bedriegen). Tast ook je zelfvertrouwen aan.

Maar de laatste tijd ben ik vooral voor de lusten gegaan en met succes. En dat is leuk voor even, maar een relatie is natuurlijk wat ik heel graag zou willen. Maar ja, diegene moet ik nog tegenkomen :P
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:46:21 #267
416931 yats
(non) Average Joe
pi_142648503
quote:
6s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:25 schreef Fera het volgende:

[..]

F1978. _O- :')

Maar is het nou echt een dating app of meer voor seks? Ik heb maar heel even op tinder gekeken, dus ik heb zelf geen idee.
Beide, het verschilt per persoon. Ik heb hem alleen als date-app gebruikt, maar als je de verhalen hier leest word hij vaker puur voor de seks gebruikt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_142649479
quote:
17s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ah, hij krijgt wel een douche. Dat is wel netjes. Anders ruik je de hele terugweg naar puni. :)
Tuurlijk O+ En een massage 8-)

quote:
6s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:22 schreef Fera het volgende:

Echt waar ja? Ik zou dat niet kunnen, gelijk het bed in. _O- Ergens zou ik toch wel met iemand willen praten van te voren of zo. Eerst voelen of die chemie er überhaupt wel is. Maar ja, iedereen is daar weer anders in natuurlijk. Ik ben ergens wel benieuwd hoe dat zou gaan eigenlijk.
Ligt er ook aan hoe de man binnen komt. Je merkt gauw genoeg of die chemie er is of niet :Y
Ik heb het vroeger nooit gedaan maar ben toen gaan daten (normale dates) sinds december na ruim 9 maanden stil te hebben gestaan. Toen via Tinder had ik mijn eerste seksdate met mijn eerste match. Terwijl op de tv "Ik heb het nog nooit gedaan" was :') Dat is me zo goed bevallen dat ik toen meer ben gaan seksdaten. Niet meer die interview gesprekken terwijl je alleen maar seks wilt.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben vrij direct, als ik je niet moet ben je zo de deur weer uit :') Ik heb soms wel van die twijfelgevalletjes, die komen nooit hier. Was overigens altijd terechte twijfel _O-
Vanaf september komen nieuwe mannen niet meer zomaar over de vloer, ik ga dan weer meer daten.

Het is ook relaxt al mis ik het ook wel om thuis te komen bij iemand en lekker te kroelen op de bank O+
Wat een sfeerspons.
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:17:48 #269
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142649922
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:08 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Tuurlijk O+ En een massage 8-)

Zozo, je zorgt wel goed voor ze. :)

Waarom doe je dit maar tot september?
pi_142651496
Nog even snel de cockcarrousel uitproberen. Elk meisje heeft wel zo'n fase.
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:53:15 #271
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142651644
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:44 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Lang, laat ik het daar maar bij houden :) Mwoa, weet niet. Uiteindelijk gaat het om de 'klik' ( :r ). En daarnaast heb ik een tijd lang geen behoefte gehad aan vrouwen, want door dingen uit het verleden (vreemdgaan, liegen/bedriegen). Tast ook je zelfvertrouwen aan.

Maar de laatste tijd ben ik vooral voor de lusten gegaan en met succes. En dat is leuk voor even, maar een relatie is natuurlijk wat ik heel graag zou willen. Maar ja, diegene moet ik nog tegenkomen :P
Mijn nieuwsgierigheid, wat doe je. :'(

Maar wat zie jij precies als een klik dan? Of is dat dat typische niet uit te leggen gevoel dat zegt: "Ja, die is het!"? :D Wel lullig van die nare ervaringen trouwens. Daar heb ik ook wel een beetje van geproefd.

Zou je een relatie kunnen beginnen met iemand waarmee je eerst alleen scharrelt? Of staan die mensen weer in een apart 'lijstje' om het zo te noemen. Klinkt misschien gek, maar er zijn mensen die twee aparte categorieën erop na houden.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:46 schreef yats het volgende:

[..]

Beide, het verschilt per persoon. Ik heb hem alleen als date-app gebruikt, maar als je de verhalen hier leest word hij vaker puur voor de seks gebruikt.
Misschien een beetje direct, maar heb je eigenlijk al dates via Tinder gehad? Ik weet wel dat je dates hebt gehad, maar niet of er ook Tindervrouwen bij zaten. :)

quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:08 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ligt er ook aan hoe de man binnen komt. Je merkt gauw genoeg of die chemie er is of niet :Y
Ik heb het vroeger nooit gedaan maar ben toen gaan daten (normale dates) sinds december na ruim 9 maanden stil te hebben gestaan. Toen via Tinder had ik mijn eerste seksdate met mijn eerste match. Terwijl op de tv "Ik heb het nog nooit gedaan" was :') Dat is me zo goed bevallen dat ik toen meer ben gaan seksdaten. Niet meer die interview gesprekken terwijl je alleen maar seks wilt.

Ah, duidelijk. Lijkt me ergens ook wel relaxed. No strings attached, geen gedoe. :Y
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:55:06 #272
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142651722
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Is dat zo ja?
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:58:28 #273
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142651878
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
En toch slaan ze jou iedere keer over.
pi_142651898
quote:
9s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En toch slaan ze jou iedere keer over.
Ik ben over 4 jaar aan de beurt.
pi_142651933
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:44 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Herkenbaar :)
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:00:07 #276
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142651958
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik ben over 4 jaar aan de beurt.
Waarom dan pas?
pi_142651970
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef Fera het volgende:

[..]

Waarom dan pas?
Dan ben ik 28 en dat is een mooie leeftijd.
pi_142652031
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Je leeftijd maakt je kop niet knapper.
Wat een sfeerspons.
pi_142652046
Even kijken... Tot september zou de kans kunnen bestaan dat ik eenmalig in eenhoornscheet's bed beland. Of zal ik wachten en kans maken om haar Prince Charming te worden?
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:02:30 #280
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142652054
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Voor wat? Je eerste keer?
pi_142652069
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Je leeftijd maakt je kop niet knapper.
Weet je niet.

Bovendien ben ik dan ook solid 75kg @ 10% bf.
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:03:05 #282
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142652084
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef artelligence het volgende:
Even kijken... Tot september zou de kans kunnen bestaan dat ik eenmalig in eenhoornscheet's bed beland. Of zal ik wachten en kans maken om haar Prince Charming te worden?
Moeilijke keuze. Ik denk dat we even een vergaderdatum af moeten spreken.
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:03:48 #283
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142652115
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Weet je niet.

Zulke getalletjes noemen zet de sluis echt niet open hoor.
pi_142652153
quote:
9s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef Fera het volgende:

[..]

Zulke getalletjes noemen zet de sluis echt niet open hoor.
Deze vrouw weet.
Wat een sfeerspons.
pi_142652174
quote:
11s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef Fera het volgende:

[..]

Moeilijke keuze. Ik denk dat we even een vergaderdatum af moeten spreken.
Deal!
pi_142652175
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Weet je niet.

Bovendien zou dit betekenen dat jij wel érg lilike kerels date.
pi_142652260
quote:
17s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zozo, je zorgt wel goed voor ze. :)

Waarom doe je dit maar tot september?
Vanaf september nieuwe woning enzo, stel ik tref wél een freak dan staat hij straks in mijn prachtige tuin voor mijn raam te hijgen ;(
Wat een sfeerspons.
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:07:40 #288
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142652261
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Bovendien zou dit betekenen dat jij wel érg lilike kerels date.
Zegt hij tegen zichzelf. xdd
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:08:35 #289
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142652295
quote:
9s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:07 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Vanaf september nieuwe woning enzo, stel ik tref wél een freak dan staat hij straks in mijn prachtige tuin voor mijn raam te hijgen ;(
Al die vlekken in je nieuwe huis. Ik snap het wel. Hopelijk binnenkort ook een nieuwe woning. Morgen bezichtiging. 8-)
pi_142652297
Dima is een beetje skizo, je weet ;(
Wat een sfeerspons.
pi_142652318
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:08 schreef Fera het volgende:

[..]

Al die vlekken in je nieuwe huis. Ik snap het wel. Hopelijk binnenkort ook een nieuwe woning. Morgen bezichtiging. 8-)
Ik mag jou O+

Koopwoning?
Wat een sfeerspons.
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:10:25 #292
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142652353
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:09 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik mag jou O+

Koopwoning?
Dank je. Ik jou ook wel. O+

Nee, ik ben straks een arm studentje. Maar wel mijn allereerste plek. :)
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:10:52 #293
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142652371
quote:
9s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:07 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Gewoon afspreken met de mannen dan toch. Rawr. :7
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:11:02 #294
316019 PlayingWithFire
Peace cannot be kept by force.
pi_142652376
quote:
6s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:07 schreef Fera het volgende:

[..]

Zegt hij tegen zichzelf. xdd
Ik ga kapot
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
pi_142652391
Mooie drogreden.
pi_142652412
quote:
6s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:10 schreef Fera het volgende:

[..]

Ohhhh het is zo lekker O+ Enjoy *O*
Wat een sfeerspons.
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:11:56 #297
316019 PlayingWithFire
pi_142652413
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
Mooie drogreden.
Ouwe mannenverslinder ;)!
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
pi_142652432
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:11 schreef PlayingWithFire het volgende:

[..]

Ouwe mannenverslinder ;)!
;)
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:12:28 #299
316019 PlayingWithFire
pi_142652442
quote:
6s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:10 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik wil ook :'(!
Ben wel een maandje alleen thuis, soon :@
pi_142652454
kom dota
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')