Beidequote:Op woensdag 23 juli 2014 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
F1978.![]()
Maar is het nou echt een dating app of meer voor seks? Ik heb maar heel even op tinder gekeken, dus ik heb zelf geen idee.
Maar wat is de persoonlijke ervaring? Dat je vaker iets serieus tegenkomt of vaker iets om even te neuken? Om het maar even plat te zeggen.quote:
Nee klopt. Ik doe het, net als bij Tinder, gewoon uit nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meegekeken met een vriendin. Lijkt me echt helemaal niets om daar serieus te gaan zoeken.
Jeetje, wat een saai antwoord.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik doe het, net als bij Tinder, gewoon uit nieuwsgierigheid.
Daarnaast is alles mogelijk, ook relaties. Overal waar je mensen kan ontmoeten, is dat mogelijk #dooddoener
Seksdaten, erin erop eraf en de deur weer uit. Slet dat ik benquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Jeetje, wat een saai antwoord.Maar zoals ik al zei, ik vroeg meer naar persoonlijke ervaringen. Wat je het meest tegenkomt, wat je eigen intentie is, etc.
Ik vind mensen niet zo snel een slet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Seksdaten, erin erop eraf en de deur weer uit. Slet dat ik ben![]()
Ik heb ook gewone dates gehad maar meestal gewoon seksdaten. Sta wel open voor meer. Zo ben ik met een scharrel kort samen geweest omdat we elkaar toch wel erg leuk vonden.
De mensen die ik ken hebben er voornamelijk relaties en normale dates aan overgehouden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Jeetje, wat een saai antwoord.Maar zoals ik al zei, ik vroeg meer naar persoonlijke ervaringen. Wat je het meest tegenkomt, wat je eigen intentie is, etc.
Ik laat het na een gesprek wel doorschemeren of zeg het direct alleen t staat niet in m'n bio ofzo dat wordt mijn doodquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind mensen niet zo snel een slet.
Niets mis met seksdaten. Alleen vraag me altijd af hoe mensen dat aanpakken. "Hoi, neuken?" zal het wel niet zijn, of wel?
Dat laatste is wel heel prettig natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De mensen die ik ken hebben er voornamelijk relaties en normale dates aan overgehouden.
Degenen die echt alleen op zoek zijn naar seks zijn daar meestal vrij open over.
Echt waar ja? Ik zou dat niet kunnen, gelijk het bed in.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik laat het na een gesprek wel doorschemeren of zeg jet direct alleen t staat niet in m'n bio ofzo dat wordt mijn dood
Met sommige doe ik een drankje vooraf maar het is voornamelijk wel binnenkomen en gelijk t bed indaarna nog even kroelen/douchen
en weer de deur uit.
Ik sta open voor alles eigenlijk. Maar ik mis eerlijk gezegd wel het hebben van een relatie, een bijzonder iemand. Maar of dat lukt via Tinder? Geen ideequote:Op woensdag 23 juli 2014 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
En dat gaat nog altijd goed? Lijkt me best een risico om zo bij een vreemde, want dat is het toch, thuis af te spreken. Straks klikt het niet en zit je daar met iemand die toch seks verwacht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik laat het na een gesprek wel doorschemeren of zeg het direct alleen t staat niet in m'n bio ofzo dat wordt mijn dood
Met sommige doe ik een drankje vooraf maar het is voornamelijk binnen komen en gelijk t bed indaarna nog even kroelen/douchen
en weer de deur uit.
Ah, hij krijgt wel een douche. Dat is wel netjes. Anders ruik je de hele terugweg naar puni.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik laat het na een gesprek wel doorschemeren of zeg het direct alleen t staat niet in m'n bio ofzo dat wordt mijn dood
Met sommige doe ik een drankje vooraf maar het is voornamelijk binnen komen en gelijk t bed indaarna nog even kroelen/douchen
en weer de deur uit.
Hoe lang is dat dan al geleden, een relatie? Jij lijkt me juist iemand die vrij makkelijk iemand kan krijgen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik sta open voor alles eigenlijk. Maar ik mis eerlijk gezegd wel het hebben van een relatie, een bijzonder iemand. Maar of dat lukt via Tinder? Geen idee
De meeste matches van mij zien er gewoon heel degelijk uit. Alleen zijn de gesprekken oersaai. Op een 'hoi, alles goed?' heb ik gewoon geen zin meer op te reageren. Zelf hou ik van ouwehoeren, beetje plagen, humor etc. Maar er zijn maar weinig die erin meegaan. Heb gewoon geen zin in een interview-gesprek
Ja, dit vraag ik me ook af. Lijkt me ook zo lullig als er helemaal geen chemie is. Dan ben je toch vrij snel weer op weg naar huis, lijkt me.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat gaat nog altijd goed? Lijkt me best een risico om zo bij een vreemde, want dat is het toch, thuis af te spreken. Straks klikt het niet en zit je daar met iemand die toch seks verwacht.
Maar verder klinkt het wel relaxt. Beetje seksen. Geen gedoe.
Smeuiig. Wel posten als er weer een FOK!baby geproduceerd is he?quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo kan je het ook opvatten, maar ik bedoelde gewoon dat er iemand meeleest en dat ik de details daarom nog even voor mezelf hou.
Lang, laat ik het daar maar bij houdenquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe lang is dat dan al geleden, een relatie? Jij lijkt me juist iemand die vrij makkelijk iemand kan krijgen.![]()
Kan ook een andere reden hebben natuurlijk.
Nee, snap ik. Dat soort gesprekken vallen altijd dood. Op welk medium dan ook eigenlijk, heb ik gemerkt. Soms heb ik nog wel de neiging tot interviewen, maar dat ligt ook een beetje aan de antwoorden die je krijgt. Ik ben een erg nieuwsgierig iemand, dus ik heb altijd veel vragen. Maar ja, als die persoon steeds met slechts een paar woorden antwoord geeft moet je ook steeds weer met nieuwe vragen komen.
Beide, het verschilt per persoon. Ik heb hem alleen als date-app gebruikt, maar als je de verhalen hier leest word hij vaker puur voor de seks gebruikt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
F1978.![]()
Maar is het nou echt een dating app of meer voor seks? Ik heb maar heel even op tinder gekeken, dus ik heb zelf geen idee.
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, hij krijgt wel een douche. Dat is wel netjes. Anders ruik je de hele terugweg naar puni.
Ligt er ook aan hoe de man binnen komt. Je merkt gauw genoeg of die chemie er is of nietquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:22 schreef Fera het volgende:
Echt waar ja? Ik zou dat niet kunnen, gelijk het bed in.Ergens zou ik toch wel met iemand willen praten van te voren of zo. Eerst voelen of die chemie er überhaupt wel is. Maar ja, iedereen is daar weer anders in natuurlijk. Ik ben ergens wel benieuwd hoe dat zou gaan eigenlijk.
Ik ben vrij direct, als ik je niet moet ben je zo de deur weer uitquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat gaat nog altijd goed? Lijkt me best een risico om zo bij een vreemde, want dat is het toch, thuis af te spreken. Straks klikt het niet en zit je daar met iemand die toch seks verwacht.
Maar verder klinkt het wel relaxt. Beetje seksen. Geen gedoe.
Zozo, je zorgt wel goed voor ze.quote:
Mijn nieuwsgierigheid, wat doe je.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Lang, laat ik het daar maar bij houdenMwoa, weet niet. Uiteindelijk gaat het om de 'klik' (
). En daarnaast heb ik een tijd lang geen behoefte gehad aan vrouwen, want door dingen uit het verleden (vreemdgaan, liegen/bedriegen). Tast ook je zelfvertrouwen aan.
Maar de laatste tijd ben ik vooral voor de lusten gegaan en met succes. En dat is leuk voor even, maar een relatie is natuurlijk wat ik heel graag zou willen. Maar ja, diegene moet ik nog tegenkomen
Misschien een beetje direct, maar heb je eigenlijk al dates via Tinder gehad? Ik weet wel dat je dates hebt gehad, maar niet of er ook Tindervrouwen bij zaten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:46 schreef yats het volgende:
[..]
Beide, het verschilt per persoon. Ik heb hem alleen als date-app gebruikt, maar als je de verhalen hier leest word hij vaker puur voor de seks gebruikt.
Ah, duidelijk. Lijkt me ergens ook wel relaxed. No strings attached, geen gedoe.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe de man binnen komt. Je merkt gauw genoeg of die chemie er is of niet![]()
Ik heb het vroeger nooit gedaan maar ben toen gaan daten (normale dates) sinds december na ruim 9 maanden stil te hebben gestaan. Toen via Tinder had ik mijn eerste seksdate met mijn eerste match. Terwijl op de tv "Ik heb het nog nooit gedaan" wasDat is me zo goed bevallen dat ik toen meer ben gaan seksdaten. Niet meer die interview gesprekken terwijl je alleen maar seks wilt.
Is dat zo ja?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Nog even snel de cockcarrousel uitproberen. Elk meisje heeft wel zo'n fase.
En toch slaan ze jou iedere keer over.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Nog even snel de cockcarrousel uitproberen. Elk meisje heeft wel zo'n fase.
Ik ben over 4 jaar aan de beurt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En toch slaan ze jou iedere keer over.
Herkenbaarquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Lang, laat ik het daar maar bij houdenMwoa, weet niet. Uiteindelijk gaat het om de 'klik' (
). En daarnaast heb ik een tijd lang geen behoefte gehad aan vrouwen, want door dingen uit het verleden (vreemdgaan, liegen/bedriegen). Tast ook je zelfvertrouwen aan.
Maar de laatste tijd ben ik vooral voor de lusten gegaan en met succes. En dat is leuk voor even, maar een relatie is natuurlijk wat ik heel graag zou willen. Maar ja, diegene moet ik nog tegenkomen
Waarom dan pas?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben over 4 jaar aan de beurt.
Je leeftijd maakt je kop niet knapper.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dan ben ik 28 en dat is een mooie leeftijd.
Voor wat? Je eerste keer?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dan ben ik 28 en dat is een mooie leeftijd.
Weet je niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je leeftijd maakt je kop niet knapper.
Moeilijke keuze. Ik denk dat we even een vergaderdatum af moeten spreken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef artelligence het volgende:
Even kijken... Tot september zou de kans kunnen bestaan dat ik eenmalig in eenhoornscheet's bed beland. Of zal ik wachten en kans maken om haar Prince Charming te worden?
Zulke getalletjes noemen zet de sluis echt niet open hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Weet je niet.
Bovendien ben ik dan ook solid 75kg @ 10% bf.
Deze vrouw weet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Zulke getalletjes noemen zet de sluis echt niet open hoor.
Deal!quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Moeilijke keuze. Ik denk dat we even een vergaderdatum af moeten spreken.
Bovendien zou dit betekenen dat jij wel érg lilike kerels date.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Weet je niet.
Bovendien ben ik dan ook solid 75kg @ 10% bf.
Vanaf september nieuwe woning enzo, stel ik tref wél een freak dan staat hij straks in mijn prachtige tuin voor mijn raam te hijgenquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zozo, je zorgt wel goed voor ze.
Waarom doe je dit maar tot september?
Zegt hij tegen zichzelf. xddquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Bovendien zou dit betekenen dat jij wel érg lilike kerels date.
Al die vlekken in je nieuwe huis. Ik snap het wel. Hopelijk binnenkort ook een nieuwe woning. Morgen bezichtiging.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Vanaf september nieuwe woning enzo, stel ik tref wél een freak dan staat hij straks in mijn prachtige tuin voor mijn raam te hijgen
Ik mag jouquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Al die vlekken in je nieuwe huis. Ik snap het wel. Hopelijk binnenkort ook een nieuwe woning. Morgen bezichtiging.
Dank je. Ik jou ook wel.quote:
Gewoon afspreken met de mannen dan toch. Rawr.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Vanaf september nieuwe woning enzo, stel ik tref wél een freak dan staat hij straks in mijn prachtige tuin voor mijn raam te hijgen
Ik ga kapotquote:
Ohhhh het is zo lekkerquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Ik jou ook wel.
Nee, ik ben straks een arm studentje. Maar wel mijn allereerste plek.
Ouwe mannenverslinderquote:
Ik wil ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Ik jou ook wel.
Nee, ik ben straks een arm studentje. Maar wel mijn allereerste plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |