Een vagina, borsten en hersenen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:42 schreef yats het volgende:
[..]
Wij mannen missen drie essentiėle dingen om voor fas interessant te zijn.
Ja hallo, dat bloed kan maar op 1 plaats tegelijk zijn. We kunnen jullie niet overal tegelijk mee tevreden houden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Een vagina, borsten en hersenen.
Schandequote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ja hallo, dat bloed kan maar op 1 plaats tegelijk zijn. We kunnen jullie niet overal tegelijk mee tevreden houden.
Live with itquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Schande
Mijn ex verloofde op Tinder.. Awkward..
Nadeel dat soort dingen jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Schande
Mijn ex verloofde op Tinder.. Awkward..
Misschien mijn zaken niet, maar hoe kom jij aan een ban dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Zo, weer terug van een weekje in de hoek staan van yvonne. Veel gemist zie ik![]()
Excuusquote:
Dat klink wel fijn ja, leuk!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:57 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga eerst een drankje doen met alleen dat meisje, want zij vindt het ook best spannend en dat leek ons wel prettig. Krijg er wel een goed gevoel bij zo.
Stond 'ie ook een beetje stevig in z' n schoenen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:38 schreef SiIk het volgende:
Tinderdate gehad. Hij was![]()
[..]
Dat klink wel fijn ja, leuk!
Beetje zoals ik had verwacht. Maar niet hopeloos ofzo.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Stond 'ie ook een beetje stevig in z' n schoenen?
Wat hebben jullie gedaahaaaaan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:38 schreef SiIk het volgende:
Tinderdate gehad. Hij was![]()
[..]
Dat klink wel fijn ja, leuk!
Beetje in de zon gezetenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaahaaaaan?![]()
Voor herhaling vatbaar?
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:52 schreef Plofkipje het volgende:
Hoezo zijn al die mannen op tinder die ik wil daten zo niet te begrijpen?
En dan noem je mij nieuwsgierigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaahaaaaan?![]()
Voor herhaling vatbaar?
Daar was het vandaag wel het weer voor.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Beetje in de zon gezeten
Denk dat ik em nog wel een keertje zie ja.
Hij wilt graag een date maar als t erop aan komt krabbelt ie een beetje terug geloof ik. Ikk geef een week aan waarin ik kan, hij een dag en vervolgens nauwelijks contact tot t einde van de dag toen ik niet meer kon. Vervolgens gaatie op vakantie en spreken we af daarna te kijken, maar weet niet of ik m zelf even een bericht zal sturen nu die terug is of wachten, want hij liket wel al m'n momenten maar is niet al te spraakzaam.quote:
Bel je altijd met je dates? Dat is toch engquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zaterdag weer een verse Tinder-date. Zo scherp als een mes, ook over de telefoon. Kan weleens een hele leuke zijn.
Nope, alleen is veel op vakantie, bij veel van mijn matches staat nu 1200+ km. en bij het swipen dodelijk veel toeristen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:01 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is Tinder aan het dalen in populariteit? Ik krijg echt geen matches meer.... grrrrrrrr
Of hij is verlegen of not into you.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:09 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Hij wilt graag een date maar als t erop aan komt krabbelt ie een beetje terug geloof ik. Ikk geef een week aan waarin ik kan, hij een dag en vervolgens nauwelijks contact tot t einde van de dag toen ik niet meer kon. Vervolgens gaatie op vakantie en spreken we af daarna te kijken, maar weet niet of ik m zelf even een bericht zal sturen nu die terug is of wachten, want hij liket wel al m'n momenten maar is niet al te spraakzaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |