Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ik dat ook maar eens proberen dan,quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
Loopt ineens best wel weer aardig. Had de laatste tijd wat foto's verwijderd en vanavond wat nieuwe + een nieuwe bio toegevoegd en dat levert direct resultaat op.
Er zitten twee matches tussen die ik echt zondagenlang liefkozend zou aaien.Niet ketsen. Gewoon aaien.
Lievquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
Loopt ineens best wel weer aardig. Had de laatste tijd wat foto's verwijderd en vanavond wat nieuwe + een nieuwe bio toegevoegd en dat levert direct resultaat op.
Er zitten twee matches tussen die ik echt zondagenlang liefkozend zou aaien.Niet ketsen. Gewoon aaien.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:54 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee.Je trekt nog wel bij, hihi trektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus wat trek jij aan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heb je effe?
M'n date van zaterdag nacht was echt echt een onwijs knappe kerel, "klein" maar echt![]()
Hij was mij alleen even "vergeten" te vertellen dat ie een 10 jarige dochter had
De date dáárvoor was ook niet zo succesvol, hij dacht dat hij m'n vader was inplaats van mijn date.
Verder heb ik er nog 1 gehad die last minute liet weten dat hij over mij heen wilde pissen, daar raakte hij zo vreselijk opgewonden van.
Ik heb er nog 1 gehad die op tv is geweest omdat hij een boek heeft geschreven vanwege zijn PDD-NOS en zelfmoordpogingen.
Zoals je ziet niet heel erg succesvol.
Wel veel vieze seks, dat is altijd goed.
Ik ben er een beetje achter dat als ze rond de 32 zijn, knap en nog vrijgezel dat er meestal iets mis is met ze
En heb jij nog dates in de planning?quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jezus wat trek jij aan.
Of naja, wat trekt tinder aan. Zal misschien de leeftijd zijn inderdaad.
Beter dat ik me niet vermenigvuldigquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dikkertjes hebben ook liefde nodig. Gaat heen en vermenigvuldig u, Fax!
Meerdere?quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik deel wel na de date(s). Wacht het even af. En vanwege evt. meelezen.
Er vanuitgaande dat je matches hebt: Hoe moeilijk kan het zijn om een date te regelen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:03 schreef Fylax het volgende:
Ik ben jaloers als jullie vertellen dat jullie dates (in de planning) hebben
Die heb ik bijna niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:21 schreef habitue het volgende:
[..]
Er vanuitgaande dat je matches hebt: Hoe moeilijk kan het zijn om een date te regelen.
Mwoa met tactisch genomen foto's kun je veel verbloemen. Maar als je echt lelijk-lelijk bentquote:
Misschien dat het komt omdat ik zo jong lijk?quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Mwoa met tactisch genomen foto's kun je veel verbloemen. Maar als je echt lelijk-lelijk bent
dan zou ik sws tinder niet gebruiken voor het fixen van een date. Ik bedoel als je 2 linkerhanden hebt ga je toch ook geen opleiding tot beeldhouwer volgen.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Mwoa met tactisch genomen foto's kun je veel verbloemen. Maar als je echt lelijk-lelijk bent
dan zou ik sws tinder niet gebruiken voor het fixen van een date. Ik bedoel als je 2 linkerhanden hebt ga je toch ook geen opleiding tot beeldhouwer volgen.
Ik heb geen idee, ik ken je niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Misschien dat het komt omdat ik zo jong lijk?
Confirmed. Is er geen minimum-leeftijd op tinder?quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar hij lijkt/is gewoon jong denk ik.
13.quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Confirmed. Is er geen minimum-leeftijd op tinder?
Ik dacht 18 maar dat klopt dus niet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Confirmed. Is er geen minimum-leeftijd op tinder?
13-17 en dan 18+quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht 18 maar dat klopt dus niet.
Ik mag niet eens naar een diskotheekquote:Op woensdag 23 juli 2014 01:54 schreef habitue het volgende:
Man toen ik 15 was zat ik aan mn eerste smirnoff ice's in de lokale diskotheek. En mocht ik blij zijn als ik sporadisch een accidental boobtouch had op het einde van de avond.
En nu ga ik slapen.
Vingeren in de steeg achter de jeugdsoos!quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik mag niet eens naar een diskotheek
Slaaplekkerr
quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vingeren in de steeg achter de jeugdsoos!
Is het uit met je vriendin?quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:03 schreef Fylax het volgende:
Ik heb vanavond een datequote:Op woensdag 23 juli 2014 01:03 schreef Fylax het volgende:
En de komende keren.quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vingeren in de steeg achter de jeugdsoos!
Niet zo jaloers doen dat ze in Utrecht geen steeg achter een jeugdsoos hebbenquote:
DMquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh jongens, BadooGoed voor de lachspieren. Wat een volk zit daar. Jammer dat je geen screenshots meer mag plaatsen
Oh, is het een FOK!ker?quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik deel wel na de date(s). Wacht het even af. En vanwege evt. meelezen.
Zo kan je het ook opvatten, maar ik bedoelde gewoon dat er iemand meeleest en dat ik de details daarom nog even voor mezelf hou.quote:
Ik heb wel eens meegekeken met een vriendin. Lijkt me echt helemaal niets om daar serieus te gaan zoeken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh jongens, BadooGoed voor de lachspieren. Wat een volk zit daar. Jammer dat je geen screenshots meer mag plaatsen
Oew.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo kan je het ook opvatten, maar ik bedoelde gewoon dat er iemand meeleest en dat ik de details daarom nog even voor mezelf hou.
Tenzij je mij tegenkomtquote:Op woensdag 23 juli 2014 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meegekeken met een vriendin. Lijkt me echt helemaal niets om daar serieus te gaan zoeken.
Ik heb het idee dat het bij Tinder eigenlijk net zo is, of valt dat wel mee?quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tenzij je mij tegenkomt
Badoo is inderdaad te erg. Veel trollen ook en dan heb ik jet niet over fakers of grappenmakers...
Tinder is een 'ik wil me goed voelen' app. De meeste zoeken bevestiging dat ze 'te doen' zijn. Denk ik... Daar doe ik het uiteraard wel voor. Heb niet die swag van F1978quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het bij Tinder eigenlijk net zo is, of valt dat wel mee?
F1978.quote:Op woensdag 23 juli 2014 17:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tinder is een 'ik wil me goed voelen' app. De meeste zoeken bevestiging dat ze 'te doen' zijn. Denk ik... Daar doe ik het uiteraard wel voor. Heb niet die swag van F1978
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |