Zo autistisch ben ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kunt haar toch gewoon begroeten? Contact gelegd.
Als de gelegenheid zich voor zou doen, zou ik geen nee zeggen denk ik. Ik ben altijd nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:53 schreef yats het volgende:
[..]
Voor jou bedoelde ik, damn dat mobiele typen.
En art kan prima hosselen.
Ow, dat begrijp ik wel, ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jaik ben eigenlijk heel slecht in het eerste contact maken met vrouwen. Als het de bedoeling is om haar te versieren tenminste. Voor de rest ben ik niet zo vreemd
Ik denk dat vrijwel geen enkele man er nee tegen zou zeggen (al heb ik dat dus wel ooit gedaanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als de gelegenheid zich voor zou doen, zou ik geen nee zeggen denk ik. Ik ben altijd nieuwsgierig.
Maar er zijn tot op heden niet bijster veel vrijwilligsters geweest hoor.De afgelopen 3 jaar waren er 3 vrouwen die zich wel tot mij aangetrokken voelden.
Qua mannen iets meer.
Genoeg mannen die het niet zien zitten. Ieder zo zijn voorkeurenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:08 schreef yats het volgende:
Ik denk dat vrijwel geen enkele man er nee tegen zou zeggen (al heb ik dat dus wel ooit gedaan). Sowieso is het altijd leuk om 'nieuwe dingen' te proberen, en dit is er zeker een van.
Jij hebt er wel ervaring mee toch? Hoe ging dat in zijn werk? Was je de 'extra vrouw bij een stel' of gewoon alle drie vrijgezel en 'in voor iets nieuws'?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Genoeg mannen die het niet zien zitten. Ieder zo zijn voorkeuren
Details erover zijn (zeker in dit topic) niet relevantquote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:10 schreef yats het volgende:
Jij hebt er wel ervaring mee toch? Hoe ging dat in zijn werk? Was je de 'extra vrouw bij een stel' of gewoon alle drie vrijgezel en 'in voor iets nieuws'?
Denk dat de meeste mannen zich ongemakkelijk voelen als je bezig bent en een andere kerel legt z'n harde tokus bij jou in de nek.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Genoeg mannen die het niet zien zitten. Ieder zo zijn voorkeuren
Als je duidelijk bent naar vrouwen toe sta je soms te kijken hoe snel je het kan regelen.. Ik had er 2 die in een relatie zaten(bi)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:18 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet verbaasd dat jij hier ervaring mee hebt?
Jij was zelf blijkbaar wel buiten Utrecht geweestquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Super leuke match, zit hij ineens 166km verderop![]()
Mijn filter staat op 5km en hij is niet in Utrecht geweest
Je zoekt ze wel steeds verder wegquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Super leuke match, zit hij ineens 166km verderop![]()
Mijn filter staat op 5km en hij is niet in Utrecht geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Nope, alleen Almere.. Hij zit achterin Groningenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij was zelf blijkbaar wel buiten Utrecht geweest
Smooth wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nope, alleen Almere.. Hij zit achterin Groningen
edit: Hij vraagt gelijk om mijn FB want hij denkt dat ik misschien een faker ben![]()
Wait whut.
Ben je knap? Of heb je net als ik van die foto's uit de goede hoek?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nope, alleen Almere.. Hij zit achterin Groningen
edit: Hij vraagt gelijk om mijn FB want hij denkt dat ik misschien een faker ben![]()
Wait whut.
Benieuwd welke hoek dat voor mannen is?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben je knap? Of heb je net als ik van die foto's uit de goede hoek?
Van onderen, zodat je het gevoel hebt dat je tegen hem opkijkt en hij groot en sterk is.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Benieuwd welke hoek dat voor mannen is?
Ja, werkt dat bij jou?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van onderen, zodat je het gevoel hebt dat je tegen hem opkijkt en hij groot en sterk is.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van onderen, zodat je het gevoel hebt dat je tegen hem opkijkt en hij groot en sterk is.
Not really.quote:
Ik moet mijn pandakrachten hoog houden. Dat valt niet mee.quote:
... En dat je aderen goed kunt zienquote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wij mannen missen drie essentiėle dingen om voor fas interessant te zijn.quote:
Laat maar...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:53 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik moet mijn pandakrachten hoog houden. Dat valt niet mee.
Of ze heeft wat beters gevonden en laat het dood bloeden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:49 schreef SJanoski het volgende:
Ah kut. Blijkt m'n hele leuke en grappige Tindermatch na drie dagen toch een stuk minder leuk en grappig. Back to the drawingboard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |