jij bent ongelukkig dus je kunt het beter zelf gebruikenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:25 schreef eend112 het volgende:
Je mag wel alcohol van mij, ik heb nog wodka in huis
Bedankt eend, dat klinkt goed. Helaas kan ik niet rijden want ik ben maar aan de kirsch gegaan die is alleen voor noodgevallen.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:25 schreef eend112 het volgende:
Dit ook wel eigenlijk... Wat een goeie man hij is ongelukkig en deelt nog met andere, pure ziel.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent ongelukkig dus je kunt het beter zelf gebruiken
Vieze achterlijke belachelijke idioot, dat je zoiets durft te zeggen. Bah gek die je bent, jij moet eens een klap tussen je bronstige kloten krijgen, kaffer.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:33 schreef lurch01 het volgende:
zoek anders industriele alcohol. zijn we meteen van je af.
Mag ik niet op bezoek komen bij vader en moeder deadprez? Die hebben vast wijn.quote:
Nee.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mag ik niet op bezoek komen bij vader en moeder deadprez? Die hebben vast wijn.
Niet meteen leegdrinken, gewoon in een 2e glas weer uitspugen en zo om en om, uiteindelijk is het wel op.quote:
Je kan het ook met een plantenspuit in je oog spuiten.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:23 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Niet meteen leegdrinken, gewoon in een 2e glas weer uitspugen en zo om en om, uiteindelijk is het wel op.
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:25 schreef eend112 het volgende:
wat ben je voor homo. Uitspugen van whisky is heiligschennis!quote:Op maandag 21 juli 2014 16:08 schreef Druppelss het volgende:
Ik doe altijd whiskey in mijn mond, voor een minuut ofzo, dan uitspugen in een glas.. Zo doorgaan, dan heb je veel langer ervan en je wordt toch zatdeze stap herhaal ik altijd zovaak tot het gewoon echt op is.
Gewoon tampon in de whisky en dan in je anus stoppen.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:24 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je kan het ook met een plantenspuit in je oog spuiten.
Ook een leuke optie voor de alcoholist die enkel binnenshuis drinkt.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Gewoon tampon in de whisky en dan in je anus stoppen.
Waarom ben ik nu een zuid afrikaanse boer?quote:Op maandag 21 juli 20a14 15:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Vieze achterlijke belachelijke idioot, dat je zoiets durft te zeggen. Bah gek die je bent, jij moet eens een klap tussen je bronstige kloten krijgen, kaffer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |