La kizim dat gaat niet zomaarquote:Op maandag 21 juli 2014 16:01 schreef Bortecinem het volgende:
Thenx. Net gebruikt. Tanden zijn nog wit hehe.
hoofdpijn - tumor ter grootte van een mandarijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Altijd die horrorverhalen en -afbeeldingen wanneer je naar een medisch iets gaat googlen...Beter niet doen.
Precies.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hoofdpijn - tumor ter grootte van een mandarijn.
Heb je ook nog een goede reden of af en toe langs te gaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:14 schreef Stimorol- het volgende:
TM gel bahcemize. Nane dolu. Voor beles kunnen we dan Bortes graf versieren. Zal ze eeuwig en altijd fris ruiken.
Als het maydonoz was ging ik wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:15 schreef Blocko het volgende:
[..]
Heb je ook nog een goede reden of af en toe langs te gaan.
Gratis nane scoren.
Ja, kunnen we ook sogan en sumak kweken om ook een beetje in Borte's geest te blijven.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:14 schreef Stimorol- het volgende:
TM gel bahcemize. Nane dolu. Voor beles kunnen we dan Bortes graf versieren. Zal ze eeuwig en altijd fris ruiken.
Ja en dan gooien we pulbiber als confetti op haar grafquote:Op maandag 21 juli 2014 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, kunnen we ook sogan en sumak kweken om ook een beetje in Borte's geest te blijven.
Yuh, iice çig köfte yaptin kizi.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja en dan gooien we pulbiber als confetti op haar grafGemixt met limontuzu naturlich.
Salade.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga zo naar de super en ik wil niet koken voor vanavond. Wat moet ik halen (geen fastfood)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |