abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142554448

Vanaf 28 Juni 2014 is het weer zover, Ramadan, vastenmaand van de moslims is dan weer begonnen.

Ramewhattewatdan?!

- Moslims vasten dan van zonsopkomst tot iets na zonsondergang, en mogen dan niet eten, drinken, seks hebben en moeten zich van allerlei soorten fysieke lusten onthouden.

Waarom dan?!

- Meestal krijgt men het antwoord dat de moslims het doen om te weten hoe het is om arm te zijn en met ze mee te leven, dit is één van de vele redenen, maar niet DE reden.

Het vasten in de Islam is een voortzetting van het vasten net zoals in de andere Abrahamitische godsdiensten, alleen dan dat er concretere regels zijn waarvan niet afgeweken mag worden, gedurende een maand:

Vers van de Koran:

quote:
O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was

voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Hadith over het vasten:
quote:
"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
- En
- -
Iedereen een fijne, gezegende ramadan O+

Dit topic is niet een:

- Bashtopic
- Discussietopic
- Zeur topic.

Maar een plek voor vastende, geïnteresseerden en alle anderen soorten betrokkenen samenkomen om er over te kletsen.
pi_142554474
Crip staph it.

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:00 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand ervaring met perio-aid? Ik moet dit blijkbaar gebruiken maar lees allemaal horrorverhalen op het i-net. Blijkt best agressief spul te zijn.
Succes. Tis walgelijk en vies voor je tong, maar je overleeft het wel :)
pi_142554558
Hoeveel % heb je nodig? Ik had de bordeaux fles en ik vond hem heel aangenaamd om mee te spoelen. Gebruik niet langer dan twee weken aan een stuk door want dan krijg je een zwarte aanslag op je tanden

crip verander de tt pls
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_142554688
Jfm, dat staat er niet bij? Alleen dat ik moet spoelen met perio-aid (lees het ook drie dagen later pas :') ).

En wow zwarte aanslag? Gaat dat uberhaupt weg?
pi_142554835
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:04 schreef Stimorol- het volgende:
Crip staph it.

[..]

Succes. Tis walgelijk en vies voor je tong, maar je overleeft het wel :)
Hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat je weer kon werken enzo?

Ik weet dat ik er veel over praat en vast overkom als een zeurpiet, maar vind het toch best eng. Ik heb het gevoel dat ik koorts begin te krijgen en uberhaupt functioneren zonder iboprufen lukt niet. Ik stond vanmorgen uit bed voor 'ontbijt' en medicijnen maar ik moest echt mijn best doen om niet om te vallen bv.
pi_142554866
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:09 schreef Bortecinem het volgende:
Jfm, dat staat er niet bij? Alleen dat ik moet spoelen met perio-aid (lees het ook drie dagen later pas :') ).

En wow zwarte aanslag? Gaat dat uberhaupt weg?
Dat is beetje stupide want perio aid heeft verschillende soorten. Ik had een ontsteking en gebruikte volgens mij 0,18%.

Zal wel weggaan maar gebruik hem gewoon niet te lang aan 1 stuk door.
pi_142554898
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:12 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat je weer kon werken enzo?

Ik weet dat ik er veel over praat en vast overkom als een zeurpiet, maar vind het toch best eng. Ik heb het gevoel dat ik koorts begin te krijgen en uberhaupt functioneren zonder iboprufen lukt niet. Ik stond vanmorgen uit bed voor 'ontbijt' en medicijnen maar ik moest echt mijn best doen om niet om te vallen bv.
Het is bij mij jaren geleden, maar ik weet dat ik zeker 3 tot 4 dagen veel pijn had en zeker een week niet naar school ben geweest. Borte als je twijfelt doe jezelf een lol en bel ze even om te checken of dit normaal is.
pi_142554933
Perio-aid, ik dacht even dat het over iets heel anders ging :') :r
pi_142554980
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:14 schreef Peunage het volgende:
Perio-aid, ik dacht even dat het over iets heel anders ging :') :r
Gutsend bloed bedoel je?
pi_142554996
Bedoelde je soms een tampon?
pi_142555047
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Dat is beetje stupide want perio aid heeft verschillende soorten. Ik had een ontsteking en gebruikte volgens mij 0,18%.

Zal wel weggaan maar gebruik hem gewoon niet te lang aan 1 stuk door.
Heb het net even gecheckt en er staat echt alleen perio-aid? Hmm. Misschien maar even bellen dan.

Ik vind het verlies van smaak etc niet erg (eten doe ik toch niet), maar zwarte aanslag klinkt echt eng. :@
pi_142555095
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:17 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Heb het net even gecheckt en er staat echt alleen perio-aid? Hmm. Misschien maar even bellen dan.

Ik vind het verlies van smaak etc niet erg (eten doe ik toch niet), maar zwarte aanslag klinkt echt eng. :@
Ik zou die bijwerkingen serieus nemen. Zo heb ik gehoorschade na het slikken van een 60 daags antibiotica kuur.
pi_142555132
frauen :')
pi_142555139
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:17 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het gebeurt niet zo 1,2,3 lieverd. :*
Bel nou maar.
pi_142555145
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:14 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Het is bij mij jaren geleden, maar ik weet dat ik zeker 3 tot 4 dagen veel pijn had en zeker een week niet naar school ben geweest. Borte als je twijfelt doe jezelf een lol en bel ze even om te checken of dit normaal is.
Jaa in de info die ik heb meegekregen staat dat er een mogelijkheid is op het krijgen van koorts enzo. Ik zie het wel even een week aan. :P
pi_142555174
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:19 schreef Peunage het volgende:
ja wat
pi_142555178
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:19 schreef Peunage het volgende:
Er kan niet eens een woord gezegd worden dat lijkt op een ander woord (net als bj) en gelijk word je spastisch.

Kleintje.
pi_142555206
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Er kan niet eens een woord gezegd worden dat lijkt op een ander woord (net als bj) en gelijk word je spastisch.

Kleintje.
Boobjob :?
pi_142555587
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:21 schreef Peunage het volgende:

[..]

Maagd gespot.
pi_142555619
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:21 schreef Peunage het volgende:

[..]

I rest my case.
pi_142555707
10.gif
pi_142556592
Mijn vader is net thuisgekomen met perio-aid 12%. Volgens mij is dat de standaard versie? Ik gebruik hem gewoon iig.
pi_142556766
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:54 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn vader is net thuisgekomen met perio-aid 12%. Volgens mij is dat de standaard versie? Ik gebruik hem gewoon iig.
Gecondoleerd alvast.
pi_142556927
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:54 schreef Bortecinem het volgende:
Deze heb ik ook heel kort gebruikt, 5 dagen. Good luck. :*
pi_142556958
Thenx. Net gebruikt. Tanden zijn nog wit hehe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')