lol, ik bedoelde idd die hypospray.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:27 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Dat bestaat al een tijdje he, Hypospray heet het, geloof ik. Maar dan is de kans om zichzelf te injecteren nog groter...
P.S. Tenzij je bedoelt dat je injectievloeistof in de kat teleporteert... Hmm, zelfs dan blijft de kat niet stil zitten, ben ik bang.
ah, ok.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Is hetzelfde middel alleen een grotere dosis.
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:24 schreef Astasha het volgende:
Wat zou er gebeuren als je per ongeluk jezelf injecteerd met het middel waarmee katten worden ingeslapen?
Tja, DA's hebben een vrij hoge zelfmoord percentage mede dankzij vrije toegang tot euthanasiemiddelen. Don't try it at homequote:Op maandag 21 juli 2014 15:31 schreef trovey het volgende:
Is hetzelfde middel alleen een grotere dosis.
Hm, hoeveel "kattendossisen" zou een mens nodig hebben om..eh...in te slapen?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:34 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
[..]
Tja, DA's hebben een vrij hoge zelfmoord percentage mede dankzij vrije toegang tot euthanasiemiddelen. Don't try it at home
Is dat echt zo? En gebruiken ze dan ook meer drugs zoals ketamine dan andere beroepsgroepen?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:34 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
[..]
Tja, DA's hebben een vrij hoge zelfmoord percentage mede dankzij vrije toegang tot euthanasiemiddelen. Don't try it at home
Zij bedoelen vrijwel zeker medetomidine, want dat wordt humaan niet gebruikt. Het wordt veterinair idd vaak gecombineerd met ketamine, maar ketamine wordt humaan wel gebruikt en misbruikt, dus daar zou een ziekenhuis wel ervaring mee hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Jaja... "per ongeluk". Ketamine zat er in dat narcosemiddel toch?
9 keer zo weinig denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:36 schreef Astasha het volgende:
[..]
Hm, hoeveel "kattendossisen" zou een mens nodig hebben om..eh...in te slapen?
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:34 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
[..]
Wat dan dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:24 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
DDA's topic is kapot, DDA gaat wel verder hier spammen
Waarom politie ?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Omdat het niet zeker was hoe hoe een mens op het narcosemiddel zou reageren, werden politie, ambulance en een traumahelikopter ingeschakeld, meldt Omroep Brabant
Om eventueel vrije verkeersdoorgang naar de SEH te faciliteren. Vrij standaard.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |