quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar ook echt heel eens wel
Echt hequote:Op maandag 21 juli 2014 14:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
oooh leuk een iphone vs android discussie!
Ik gooi slechts een balletje op en kijk vanaf de zijlijn hoe hij verder rolt.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij doet er vrolijk aan mee
nee, je doet gewoon fors mee. begrijpelijk dat je van mening verandert zodra ik mijn licht over deze situatie laat schijnen, dat welquote:Op maandag 21 juli 2014 14:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik gooi slechts een balletje op en kijk vanaf de zijlijn hoe hij verder rolt.
Ja echt hequote:Op maandag 21 juli 2014 14:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, je doet gewoon fors mee. begrijpelijk dat je van mening verandert zodra ik mijn licht over deze situatie laat schijnen, dat wel
Dit dus, Android pleuren ze ook op allerlei bagger telefoons.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:47 schreef richolio het volgende:
Wanneef begrijpen jullie nou eens dat een "android telefoon" niet één toestel is.Je hebt betere toestellen, van betere merken, maar je hebt ook de slechtere toestellen.
Zelf Bart Smit tablets van 50eu draaien android. Er zit zoveel verschil in.
Dat is dan het probleem van de persoon die die bagger telefoon aanschaft. Een beetje onderzoek kan geen kwaad.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:50 schreef kree het volgende:
[..]
Dit dus, Android pleuren ze ook op allerlei bagger telefoons.
Bij Ios heb je dit hele probleem dus niet.
Klopt het is ook niet de schuld van android maar van de telefoonquote:Op maandag 21 juli 2014 14:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is dan het probleem van de persoon die die bagger telefoon aanschaft. Een beetje onderzoek kan geen kwaad.
Het is geen probleem. Als je de nieuwste sony/htc/samsung oid koopt heb je gewoon een super telefoon.
Niet dat ik iets tegen iPhone heb. Mij kan het niets schelen welke telefoon iemand neemt. Alleen die haat op "android".
hij heeft stiekem helemaal geen smartphone en loopt hier popiejopie te doen.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:58 schreef Deetch het volgende:
Waarom wordt er door TS eigenlijk geen merk en type genoemd?
quote:Op maandag 21 juli 2014 14:58 schreef Deetch het volgende:
Waarom wordt er door TS eigenlijk geen merk en type genoemd?
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij heeft stiekem helemaal geen smartphone en loopt hier popiejopie te doen.
Was ff van mn zolderkamer weg om energy te halen zodat ik lekker kan door fok!ken, nu heb ik het genoemd, kan je nu rustig verder met je leven?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
TS durft geen merk meer te noemen omdat hij dan door fanboys wordt gekielhaald
nou je bent het wel op het spits aan het drijven hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 15:03 schreef hemarookworst het volgende:
Was ff van mn zolderkamer weg om energy te halen zodat ik lekker kan door fok!ken, nu heb ik het genoemd, kan je nu rustig verder met je leven?
mwehehe, misschien helpt een firmware update ofzo nog?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
[..]
Was ff van mn zolderkamer weg om energy te halen zodat ik lekker kan door fok!ken, nu heb ik het genoemd, kan je nu rustig verder met je leven?
Zelf energy halenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
[..]
Updates en android gaan nu eenmaal niet samenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:04 schreef Deetch het volgende:
[..]
mwehehe, misschien helpt een firmware update ofzo nog?
ahaquote:Op maandag 21 juli 2014 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Updates en android gaan nu eenmaal niet samen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |