abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142552273
Alhoewel psychoanalyse een beetje achterhaald is, ben je bekend met het begrip "projectie", TS?
pi_142552296
quote:
7s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:09 schreef Homijn het volgende:

[..]

Sissy's is prima verdedigbaar. Het woord "sissy" staat niet in de woordenlijst. TS heeft het op de Nederlandse manier omgezet naar meervoud, zoals we ook doen bij vergelijkbare woorden als baby's en hobby's.
Het is louter een Engels woord, dus nee.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_142552418
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:10 schreef Ezio het volgende:

[..]

Nee.
pi_142552468
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:13 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Nee.
Inderdaad, fijn dat je aan mijn kant staat.
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_142552677
Hetero mannen die het woord sissy gebruiken voor anderen zijn nogal gay. Wanneer uit de kast TS?

"oh kijk zie hem een sissy zijn want hij wil gedomineerd worden". Met zo'n gay stemmetje en zo'n handje erbij.

:r
pi_142552822
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:10 schreef Ezio het volgende:

[..]

Onzin. Het woord staat niet in de officiële Nederlandse woordenlijst, maar wordt wél gebruikt en heeft ook een betekenis. Zie bijvoorbeeld: http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/sissy

Ik schreef trouwens ook niet dat het goed was, ik zei dat verdedigbaar is.
pi_142554112
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:24 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ik switch een beetje, maar het is jammer dat de vrouwen nu voor die sissy's gaan omdat die financieel ook afgeperst willen worden.. Iets waar ik niets aan moet denken. Ik bevind me enkel in dat milieu voor fun met die vrouwen en dan is het goed.
Jij bent nog maagd vriend :') _O-

Maar goed dit zal wel het zoveelste aandachtshoerende topic van ts zijn :')
-XOXO-
pi_142555273
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:24 schreef Homijn het volgende:

[..]

Onzin. Het woord staat niet in de officiële Nederlandse woordenlijst, maar wordt wél gebruikt en heeft ook een betekenis. Zie bijvoorbeeld: http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/sissy

Ik schreef trouwens ook niet dat het goed was, ik zei dat verdedigbaar is.
Het is gewoon een Engels woord, dus dient het op Engelse wijze vervoegd te worden, of gewoon niet gebruikt te worden.

Zo moeilijk is het niet.
pi_142555533
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:23 schreef Ezio het volgende:

[..]

Het is gewoon een Engels woord, dus dient het op Engelse wijze vervoegd te worden, of gewoon niet gebruikt te worden.

Zo moeilijk is het niet.
Als je dat laatste nou meteen had gezegd, was je credible geweest. Maar je klacht was niet dat TS een Engels woord gebruikte; je viel over de meervoudsvorm.

Wat ik aangeef, is dat het verdedigbaar is dat TS het als een Nederlands woord beschouwt en het als zodanig vervoegt. Het is een redelijk ingeburgerde term.
pi_142567760
quote:
7s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:29 schreef Homijn het volgende:

[..]

Als je dat laatste nou meteen had gezegd, was je credible geweest. Maar je klacht was niet dat TS een Engels woord gebruikte; je viel over de meervoudsvorm.

Wat ik aangeef, is dat het verdedigbaar is dat TS het als een Nederlands woord beschouwt en het als zodanig vervoegt. Het is een redelijk ingeburgerde term.
:')

Geef nou maar gewoon toe dat je ongelijk hebt, dan kunnen we weer verder. Ik heb echt nog nooit iemand dat woord horen gebruiken in een Nederlandse zin _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')